|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bij de Plato: - Kaartje voor AMM - Kaartje voor Masters of Death in Leeuwarden Bij de V&D: - Twee cargo broeken (zwart & groen) - 8 Sokken Added entertainment tijdens het shoppen; er werd een hele roedel antillianen aangehouden door een unit agenten voor winkeldiefstal in de V&D, wat prima te bezichtigen was vanaf de roltrap naar beneden (en omhoog en weer naar beneden ) Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Jij ramptoerist jij! |
|
quote: Zeker! Ik heb ze al een tijdje op mp3 dus nu had ik weer eens geld en maar bestellen dus, hehe. Ik vind die laatste Integrity wel behoorlijk vet eigenlijk. |
|
quote:hmm vind em onder de maat wat betreft Integrity .. Oh In Cold Blood is ook aardig in die stijl (iig zelfde gitarisr (3gun)) |
|
Die 3gun heeft het druk, speelt ook al mee op de laatste Hatebreed hehe. |
|
Is nu vast bandlid daar toch? Nha ja Integrity licht uit elkaar, Rnigowrm ligt geloof ik ook aardig op zjin gat (laatste cd's daarvan zjin ook ondermaats) |
|
Pantoffels (zwarte, model slipper maar dan van fleece en dicht bij de tenen) Belle en het beest en sneeuwwitje kerstbalkaarten en eenmaal winnie the pooh en tijgertje kertbalkaarten. Nieuw zwart shirtgedoe Een grove kam Oja en een tyfus bluetooth stick gedoe waarvan de software loopt te kutten. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-10-2006 17:35] |
|
quote: Ik heersch |
|
-Rode sjaal -Gaaf zwart truitje met witte piratenschedels en witte stippen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Een waterpijp, in de Efteling. |
|
quote: bij de fata morgana, of niet heb nog een ruige efteling cd ot---> nep plant en een raboreader |
|
Aankopen in Berlijn: CD's Sodom - Agent Orange Sodom - M16 Sodom - Ten Black Years Sodom - Code Red Destruction - Best of Tankard - Zombie Attack/Chemical Invasion Ramones - Ramones Mania Motörhead - Inferno Special Edition Onkel Tom - Ich glaub' nicht an den Weihnachtsmann Celtic Frost - Morbid Tales LP's Rambo II soundtrack Rambo III soundtrack Full Metal Jacket soundtrack Lone Wolf McQuad soundtrack Saxon - Crusader Tankard - The Meaning of Life Slayer - Show No Mercy Holy Moses - World Chaos Judas Priest - Ram It Down Metal Killers verzamel Motörhead - Bomber En veel, heel veel bier en cocktails. En natuurlijk bratwurst en curryworst! |
|
Nieuwste boek van stephen king. |
|
Boxen voor den pc... Logitec R-10 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Batterijen. Blik Tonijn. Blikje Sardienen. Vitaal Koekjes VEEEEEEELLLLL Rodeo Sugarfree "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Terry Pratchett's "Hat Full Of Sky" en "Going Postal". [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: HEERSCH!!! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Zeker. Heb net in de kroeg 146 pagina's gelezen, onder het genot van een koud witbiertje. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ah, het leven kan mooi zijn! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Zekers te weten. Lekker muziekje op de achtergrond, een goed boek, een volle buil shag en een heerlijk koud witbiertje; een heerlijke manier om de middag door te brengen. Oh ja, ook nog twee eightpacks Grolsch gekocht vandaag, die maak ik ook eens soldaat, en vanavond nog eventjes de kroeg in misschien. Heersch. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Blood for blood-Serenity Fles Johnny Walker |
|
Blind Sight - The Tenderstrike Salvation Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
jaa ik heb.. euh.. niks... omdat de hond uit de platenwinkel ging zeiken omdat ik welgeteld 5 cent te weinig bij had... Unholy Alliance! en even reclame maken voor een stoer festival: www.Rosrock.nl |
|
Hij heeft wel gelijk, zou ik ook doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |