![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
My Dying Bride - A Line Of Deathless Kings Dillinger Escape Plan - Miss Machine Dropkick Murphy's - Sing Loud, Sing Proud ![]() |
|
entreekaartjes Apenheul ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
1/3e fles jack daniels Je moeder. ![]() |
|
chill japhe! ![]() ![]() |
|
nee eigenlijk niet... was een kadootje wat we met 3 man hadden gekocht ![]() Je moeder. ![]() |
|
Griekse gehakt rolletjes, uit diepvriesvak bij de Lidl.. zaterdag ontdekt ![]() ![]() |
|
Broek en trui/shirt in Parijs ![]() |
|
quote: Lelijkheid valt wel mee, vind ik... De mijne is gewoon een jewel case met een grijze tray, waarop naast de tien originele nummers nog de drie 'extra' nummers van 'Intermezzo II' staan. ![]() En btw, mijn versie was 12,50. ![]() ![]() |
|
Pak compleet met das en overhemd (hoe kan het ook anders) ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Een stuk?!?!? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Een catsuit.. hoe sexy ![]() |
|
quote:Nee, natuurlijk niet, overhemd en das los erbij gezocht. Je koopt een pak tenslotte niet om voor lul te lopen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 08-10-2006 23:30] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Weet je het zeker ? Er zijn aardig wat mensen die er in een pak als een complete droplul uitzien namelijk.. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Kan je nagaan hoe die mensen er zonder pak zouden uitzien: Met pak: ![]() Zonder pak: ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Grijze tray? Je bedoelt een grijze rand rond de originele artwork oder? Ja, idd, haha, die spelfout! En die drie extra nr's vind ik zelf niet bijzonder geweldig. Ohja, misschien was die bij de MM ook wel 12,50. Ik gokte ook maar wat ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Is 't wat? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Het zijn er 4, en die zijn wél geweldig ![]() ![]() |
|
quote: Op de del.ed staan 3 van de 4 nr's van Intermezzo II. En nee. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ja, ik had het natuurlijk over de orginele plaat, daar staan er 4 op. Is dit een illegaaltje of wat? En ja! 'Blessed from Below' is te vet! ![]() |
|
quote: Dit ging over de del.ed. van Rebel Extravangza. En nee, dat kan ik me op dit moment niet voor de geest halen. Misschien morgen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
wat is een 'del.ed.'? ![]() |
|
Een deluxe edition op buitengewoon vervelende manier afgekort. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Vlgens mij is het een illegaaltje, kan me niet voorstellen dat er anders een spelvaut in kan sluipen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |