IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Shop till you drop! [kooptopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 02-11-2006 19:19 by Smoochy Profiel van Smoochy

poffertjes


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-11-2006 19:41 by MetalJan Profiel van MetalJan

Mission Impossible 3
Hate Eternal - The Perilous Fight

PC-spel: Doom 3 (beter laat, dan nooit )


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 02-11-2006 19:56 by The Chosen Profiel van The Chosen

Leren jas
Leren handschoenen
Muts

Ik kan de winter weer door


She Said Destroy in Black New York


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 20:24 by MMayo Profiel van MMayo

2 grote plantenpotten.. jaja geen bloempotten, er staan toch planten in.. d0h


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 02-11-2006 20:45 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

deftones- around the fur

en er ligt een hele waslijst aan bestellingen klaar voor de BSO van playstation tot lego


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 20:47 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 november 2006 20:45 schreef BitchSlap het volgende:
en er ligt een hele waslijst aan bestellingen klaar voor de BSO van playstation tot lego


Oeeh oeh begrotingen!
Hummzz hier ook trouwens, voor ik vakantie had een fikse kantoorkast gekocht en een snoezelschommelstoel voor veeeeeeel centjes. Als ik maandag weer begin even wat lampen en inrichtings prut kopen en puzzels, lego, knutselmateriaal. En de week daarna helemaal feest, verf kopen en ander materiaal en dan even de groepsruimte herinrichten met een fiks bedrag aan gekregen centen


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 02-11-2006 20:48 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

zalig is dat hé

kan niet wachten om de boel te pimpen


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 20:52 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 november 2006 20:48 schreef BitchSlap het volgende:
zalig is dat hé

kan niet wachten om de boel te pimpen


Ik ook niet, maar eerst moet de woongroep oprotten naar hun eigen woning voor ik echt fiks kan gaan pimpen daar. Ik mag alles, behalve de boel roze met glitters maken want dan maakt mijn collega mij af


watery black
Usericon van watery black
Posted 02-11-2006 20:55 by watery black Profiel van watery black

dan doe je toch paars met glitters...
hehe


ik heb vandaag een winterjas gekocht. wat zijn jassen duur tegenwoordig

mijne viel gelukkig nog wel enigszins mee. tis een halfang, nauwsluitend model, van zwart suede met een grijs bontje in de kraag (die kan er gelukkig wel vanaf, trouwens ) 70 pleuro


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 20:56 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 november 2006 20:55 schreef watery black het volgende:
dan doe je toch paars met glitters...
hehe


ik heb vandaag een winterjas gekocht. wat zijn jassen duur tegenwoordig

mijne viel gelukkig nog wel enigszins mee. tis een halfang, nauwsluitend model, van zwart suede met een grijs bontje in de kraag (die kan er gelukkig wel vanaf, trouwens ) 70 pleuro


Oeh paars.. ja dat mocht wel.
Hee mooi koopje ja, jassen zijn tyfus duur!


watery black
Usericon van watery black
Posted 02-11-2006 21:00 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 2 november 2006 20:56 schreef MMayo het volgende:
Oeh paars.. ja dat mocht wel.
Hee mooi koopje ja, jassen zijn tyfus duur!


mjah naja, ik vind t nog steeds gruwelijk veel geld... maar ik wil wel iets leuks hebben. ik heb geen zin om voor 2 tientjes minder in een lelijke hobbezak rond te hobbelen...


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 21:03 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 november 2006 21:00 schreef watery black het volgende:
mjah naja, ik vind t nog steeds gruwelijk veel geld... maar ik wil wel iets leuks hebben. ik heb geen zin om voor 2 tientjes minder in een lelijke hobbezak rond te hobbelen...


Ik heb 2 jassen nodig, een voor het werk en een voor gewoon zeg maar. Maar ook truien, longsleeves enzo.. kost handen vol geld voor gewoon een simpel zwart shirt of trui. Ben allang blij dat ik zo nu en dan een vergoeding van het werk ontvang als er weer eens iets sneuvelt. Maar inderdaad, achterlijke prijzen tegenwoordig. Vriendin van me wilde laatst een dekbedovertrekding kopen, was 180 euro.. heb haar voor gek uit gemaakt.. de tering hee!


watery black
Usericon van watery black
Posted 02-11-2006 21:04 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 2 november 2006 21:03 schreef MMayo het volgende:
Ik heb 2 jassen nodig, een voor het werk en een voor gewoon zeg maar. Maar ook truien, longsleeves enzo.. kost handen vol geld voor gewoon een simpel zwart shirt of trui. Ben allang blij dat ik zo nu en dan een vergoeding van het werk ontvang als er weer eens iets sneuvelt. Maar inderdaad, achterlijke prijzen tegenwoordig. Vriendin van me wilde laatst een dekbedovertrekding kopen, was 180 euro.. heb haar voor gek uit gemaakt.. de tering hee!
mjah ik gebruik ook maar gewoon een ouwe jas voor naar t werk... al dat vet en zout enzo overal... enm iedereen loopt met saus te knoeien... beetje zonde.


maareh...



fucking hell... 180 euro?!? die mag dan wel van gouddraad zijn


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 02-11-2006 21:06 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 november 2006 21:03 schreef MMayo het volgende:
Vriendin van me wilde laatst een dekbedovertrekding kopen, was 180 euro.. heb haar voor gek uit gemaakt.. de tering hee!




Wat was dat wel niet voor ding dan? Ik werk bij een bedrijf welke diverse winkels {linolux, maar ook kruidvat etc)bevoorraad met bedtextiel, maar zo'm hoge prijs heb ik nog nooit van gehoord.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 21:06 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 november 2006 21:04 schreef watery black het volgende:
mjah ik gebruik ook maar gewoon een ouwe jas voor naar t werk... al dat vet en zout enzo overal... enm iedereen loopt met saus te knoeien... beetje zonde.


maareh...



fucking hell... 180 euro?!? die mag dan wel van gouddraad zijn


Was satijn met katoen ofzo maar donders, wat achterlijk duur was dat. Als het nou zo geweldig prachtig was, maar niet dus. Ja zegt ze, van ander spul slaap ik niet goed.. hahaha aangeleerde onzin.

Maarre joah, mijn werkkleding is nogal goedkoop want boze clienten scheuren nogal eens wat kapot en zo ook jassen (tanden erin en hups, scheuren die zooi). Straks in december zijn het lastige tijden voor de clienten, dan draag ik een rol ducktape mee en heb ik naald en draad in mijn tas zitten

@Oud vuil:"
Speciaalzaak voor beddenzooi

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-11-2006 21:07]


watery black
Usericon van watery black
Posted 02-11-2006 21:09 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 2 november 2006 21:06 schreef MMayo het volgende:
Was satijn met katoen ofzo maar donders, wat achterlijk duur was dat. Als het nou zo geweldig prachtig was, maar niet dus. Ja zegt ze, van ander spul slaap ik niet goed.. hahaha aangeleerde onzin.

Maarre joah, mijn werkkleding is nogal goedkoop want boze clienten scheuren nogal eens wat kapot en zo ook jassen (tanden erin en hups, scheuren die zooi). Straks in december zijn het lastige tijden voor de clienten, dan draag ik een rol ducktape mee en heb ik naald en draad in mijn tas zitten

@Oud vuil:"
Speciaalzaak voor beddenzooi


duct tape heerscht

enne, 20 laagjes ook


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 21:10 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 november 2006 21:09 schreef watery black het volgende:
duct tape heerscht



Plakt alles


watery black
Usericon van watery black
Posted 02-11-2006 21:12 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 2 november 2006 21:10 schreef MMayo het volgende:
Plakt alles


hehe


ik zie nu echt een compleet in duct tape gewikkelde MMayo voor me... "kom maar op dan, alss je durft! "




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 21:15 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 november 2006 21:12 schreef watery black het volgende:
hehe


ik zie nu echt een compleet in duct tape gewikkelde MMayo voor me... "kom maar op dan, alss je durft! "





Nou.. afgelopen winter heb ik wel zo met een client rondgelopen. Die had zijn eigen kleding in reepjes van zijn lijf getrokken en we waren bezig met een buitenactiviteit. Kan zeggen dat het er heel charmant uitzag hehe maar loopt wel lastig.


watery black
Usericon van watery black
Posted 02-11-2006 21:15 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 2 november 2006 21:15 schreef MMayo het volgende:
Nou.. afgelopen winter heb ik wel zo met een client rondgelopen. Die had zijn eigen kleding in reepjes van zijn lijf getrokken en we waren bezig met een buitenactiviteit. Kan zeggen dat het er heel charmant uitzag hehe maar loopt wel lastig.


kan ik me voorstellen ja lijkt me alleen wel pijnlijk als je t er weer afhaalt


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 21:16 by MMayo Profiel van MMayo

Oja gekocht, Darolan capsules tegen kriebelhoest voor mijn pa want hij was zelf te eigenwijs om ze aan te schaffen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 21:17 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 november 2006 21:15 schreef watery black het volgende:
kan ik me voorstellen ja lijkt me alleen wel pijnlijk als je t er weer afhaalt


Mwah, het is veel lastiger een broek en trui weer in elkaar plakken met die zooi dan het eraf halen.. das gewoon op de woning met de schaar erbij.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-11-2006 21:17 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 november 2006 20:47 schreef MMayo het volgende:
Oeeh oeh begrotingen!
Hummzz hier ook trouwens, voor ik vakantie had een fikse kantoorkast gekocht en een snoezelschommelstoel voor veeeeeeel centjes. Als ik maandag weer begin even wat lampen en inrichtings prut kopen en puzzels, lego, knutselmateriaal. En de week daarna helemaal feest, verf kopen en ander materiaal en dan even de groepsruimte herinrichten met een fiks bedrag aan gekregen centen


Jij werkte toch met TBS'ers?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-11-2006 21:21 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 november 2006 21:17 schreef Chelman het volgende:
Jij werkte toch met TBS'ers?


Nee doet Immortella.
Ik werk met volwassen verstandelijk gehandicapten met losse handjes, voetjes, tandjes en hoofdjes


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-11-2006 21:22 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 november 2006 21:21 schreef MMayo het volgende:
Nee doet Immortella.
Ik werk met volwassen verstandelijk gehandicapten met losse handjes, voetjes, tandjes en hoofdjes

Real Life afdeling van ZM dus.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen