|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 09-10-2006 18:44] |
|
quote: Hij is toch gewoon van Nuclear Blast, en bovendien staat op Metal Archives (okee, niet 100% betrouwbaar, maar toch) ook dat er drie extra nummers op staan ipv vier... |
|
isis/fishtank split signature |
|
caligrafie vulpennen, pakje javaanse jongens 3/4, veiligheidspelden "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Veel drank gekocht afgelopen weekend On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Death in June - Something is Comming 2LP (first press black vinyl) She Said Destroy in Black New York |
|
retourtje zwolle - apeldoorn en een strippenkaart met 50 strippen. damn ik mis mn ov Je moeder. |
|
Catamenia - Location: COLD Tjsuder - Kill For Satan Besteld: Satyricon - The Shadowthrone |
|
quote: Daar krijg je zeer zeker geen spijt van! Goede cd! |
|
*mompelt iets over Rebel Extravaganza* |
|
"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: signature |
|
quote: Godverdomme Hypnos... |
|
kon het niet laten signature |
|
sony dsc-p73 camera van een huisgenoot overgekocht voor 75€ Je moeder. |
|
Prima aankoop Jaap! |
|
wel tweedehands trouwens maar dan nog leuk speelgoed [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-10-2006 22:02] Je moeder. |
|
Hey, dat is een veel modernere versie van mijn fototoestel! Maandag ben ik naar een lacrosse-training gegaan voor een artikel, maar elke keer als ik op het juiste moment het knopje indrukte om een foto te maken duurde het echt 20 seconden om de flitser te activeren, erg naar. |
|
ownd Je moeder. |
|
quote: Heb daar ook last van met mijne, redelijk crappy ding eigenlijk. Zou best eens geld willen investeren in een goede camera, maar het heeft geen prioriteit en er is nog zoveel wat ik wil kopen. |
|
en er zat een bijster lullig TNT horloge bij de post, kadootje van werk. lelijk ding maar goed, hoef ik mn goeie nieuwe bling bling horloge niet te riskeren op het werk Je moeder. |
|
pleb horloge op pleb werklocatie, je gaat erop vooruit Jaap We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
kreeg ladingen reacties van volk dat me vroeg of ik gek was nee, maar ik besef wel hoe foeilelijk dat ding is en dus niet erg is alsie sneuvelt in tegenstelling tot het bandje van mn oude horloge wat niet echt tegen werk kon... Je moeder. |
|
quote: Ik weet het, ik ken een aantal nummers ervan, dus ik besloot het hele album eens tot mij te nemen En Dark Medieval Times heb ik ook en dat kon me goed bekoren! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |