![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Callum MacDonald - The killing of Reinhard Heydrich ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Ruk album ![]() Against God and Government ![]() |
|
Blacklodge - Solarkult op LP ![]() ![]() |
|
Hopelijk binnenkort binnen: ![]() She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
Net een nieuwe autoradio cd mp3 speler enzo gekocht. En een fruitautomaat via marktplaats. ![]() |
|
Ook voor in je auto...? ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Zo'n gokkast of een fruitpers? Hatsjikidee! ![]() |
|
Hehehe. Gokkast. Leuk voor in de woonkamer, al die lampjes en lichtjes en enzo. Hij doet het ook nog gewoon. Op guldens. Die moet ik dus wel even regelen, maar er schijnen er nog genoeg in omloop te zijn, hoorde ik laatst op de radio. Alleen het halen van het ding wordt nog wat, tering eind weg. oja, 56,50 euro. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 11-10-2006 21:30] ![]() |
|
gaaf!!! Hatsjikidee! ![]() |
|
Heineken Tarwebok Grolsch Herfstbok La Trappe Bockbier ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 12-10-2006 7:03] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: gaaf! en ik zal es kijken, als t goed is heb ik nog een handvol vijfjes liggen ergens. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Dat is niet duur voor zo'n fruitmachine, je ziet ze soms wel eens bij kringloopwinkels staan maar die vragen er ook nog behoorlijk wat voor. ![]() |
|
Nee, idd, echt mazzel. Handig dat je een object via de meel kan volgen. Er waren nog maar 7 resterende minuten om te bieden en ik had het 2de bod. Wabla, ik hou je bod in de gaten. ![]() ![]() |
|
![]() Nieuw paar gekregen...lang leve garantie hehe.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Hoezo elitair? Koop dan verantwoorde eigthies reeboks! ![]() |
|
Op schoenen uit de eighties zit natuurlijk geen garantie meer, hè. ![]() |
|
@ Radia.--.Waarom...Ben ik nu niet meer metal..wat een doodzonde... [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 11-10-2006 21:59] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 11-10-2006 21:58] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:Ik heb ook hier ergens een pot vol guldens als je wil. Wel ophalen ![]() ![]() |
|
-3 Bh's, er is nu een kortingsaktie bij Hunkemöller. ![]() -Kersenoorbellen ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Daar kun je ze niet voor laten hangen ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: 1 bh gratis uitzoeken toch? Dan ga ik er vanmiddag ook nog even langs, 1 bh gratis is nooit weg. ![]() |
|
quote: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Heersch! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |