![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Marty Friedman-Loud speaker ![]() ![]() |
|
Thee-ei Anijsblokjes Cappucino-coffeepads ![]() |
|
wierrook ![]() |
|
Zojuist binnen...met dank aan Emiel ![]() http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/957006/29 op vinyl, vrijwel krasvrij ![]() Celtic Frost - Emperors Return Slaughter - Strappado Motörhead - Ace Of Spades Voivod - War And Pain. bub ![]() |
|
Vorige week gekocht: VINYL Venom - At War With Satan Angelwitch - Angelwitch W.A.S.P - W.A.S.P Kreator - Enless Pain Sacred Steel - Wargods Of Metal VIDEO Ozzy Osbourne - Don't Blame Me Marillion - From Stoke Row To Ipanema SHIRT Sacred Steel - Curse The Holy, Save The Damned En vandaag ophalen: Exciter - Long Live The Loud Exciter - Violence & Force Exciter - Heavy Metal Maniac (alles vinyl) ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Motorhead - jogginsweater Motorhead - T shirt 3 Iron Maiden vlaggen één sjaal en één muts. Against God and Government ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() woei ![]() ![]() |
|
en bij welke winkel? ![]() Je moeder. ![]() |
|
wehkamp ftw! ![]() |
|
quote: WTF!! Against God and Government ![]() |
|
quote: achja iets minder afschrikwekkende kleding voor solicitatie binnenkort ![]() op de achterkant van groene hemd staat trouwens Squadron ^^ [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 03-11-2006 15:56] ![]() |
|
quote: Sollicitatie voor de homoscene? ![]() |
|
uiteraarsch, spermawegveegman bij homofilms is altijd mijn droombaan geweest. ![]() |
|
-Gaaf organza achtig spul dat ik voor een raam ga 'draperen', even afwachten of het wat wordt. ![]() -Zwarte kralenketting bij de H&M, sjeezus wat een gedoe... Er staat een negerin achter de kassa en ik geef de ketting en probeer met kleingeld te betalen, ik red het net niet, dan maar met een tientje. Ze zegt iets en ik versta haar niet, ik vraag wat ze zegt, ze zegt het opnieuw en weer versta ik haar weer niet. Zo nog 2x en dan ben ik het zat, ik zeg dat ik haar echt niet kan verstaan waarop zij 90 cent pakt (die er nog lag van mij) en ik zeg, "Oh, dat dat bedoelde je." Zegt ze (zeer moeilijk verstaanbaar, ze spreekt Surinaams of Papyamento o.i.d. ofzo) "Dat zeg ik toch, ik spreek toch geen Latijns." Dus ik ben geïrriteerd en zeg, "Nee maar je spreekt ook geen Nederlands!!" Ze staat even stil en gaat dan toch door met afrekeken. Ze had daar echt niks op moeten zeggen, ik ben in Nederland in een Nederlandse winkel dus dan wil ik in het Nederlands aangesproken worden. Het is fijn dat die zwarte een baan heeft maar ze moet wel eerst Nederlands leren spreken, ongelofelijk dat ze die aannemen. Kutwijf. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 03-11-2006 15:49] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
![]() Gister gekocht: Hate Eternal - The Perilous Fight Behemoth - Crush Fukk Create Vandaag: Pakje Javaanse Jongens ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
laatst een lading beddegoed, gisteren een nieuw overhemd + bijpassende stropdas en een nieuw horloge. wel wat gehoer, was mn vorige een maand kwijt voor reparatie (was net nieuw) en bleek niet te repareren. mocht een nieuwe uitzoeken voor hetzelfde bedrag of geld terug. maarja, zag een veel gavere achteraf, moest wel wat bijbetalen maar goed. ![]() Je moeder. ![]() |
|
Melechesh - Emissaries Belphegor - Pestakolypse VI Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Hoe begreep je dan wat ze zei, spreek je zelf ook papiamento of zo. Nee hè? Dat bedoel ik, tondo! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 03-11-2006 18:46] ![]() |
|
@Rensyk : Mijn god man, wat een kleding ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
De digipack uitvoering met extra artwork van CELTIC FROST - MONO-|-HEIST ![]() ![]() ![]() |
|
Kratje bier om morgen in gezelschap van karnivoortje te nuttigen ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Daarna de stad nog in? ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: quote: Daarom staat RIDE ook op de achterkant. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dus je bent alsnog genaaid? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |