![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Motorhead - Stone Deaf Forever (Boxset) ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: jezus wat lam, tering haha. ![]() |
|
quote: mooi !! ![]() ![]() |
|
- DVD's: Robocop + Starship Troopers (Verhoeven-collectie aan het uitbreiden) - MP3-speler van Creative (1GB, meer hoeft van mij toch niet) - Sigaren ![]() |
|
Morbid Angel LS Met dank aan HHGRRRRRTTTTTWOLVVVFFFFFF ![]() ![]() ![]() |
|
Starship troopers is me toch wel zo'n ommeunig beroerde film ... ![]() |
|
quote: Daarom heb ik ook weinig voor die DVD betaald. ![]() ![]() |
|
Die is toch juist bedoeld als film met B-uitstraling? Ik heb 'm nog niet gezien, trouwens. ![]() |
|
Ik vond het een heerlijke over the top film. Er zit veel sarcasme in, als je die over het hoofd ziet, hou je alleen een domme sf/oorlogs film over. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Oh ja, deze week ook nog: City Of The Living Dead Existenz Ninja Scroll Plump Fiction Urotsukidoji The Legend of the Overfiend ![]() |
|
quote: De meeste mensen missen inderdaad een beetje waar de film echt over gaat. Hij is even absurd als een mars attacks en neemt flink de hak met yanks. Oh, en er zijn jetsers natuurlijk ![]() Heerschfilm ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
tao-rol gehaktstaaf 2 bolletjes mayo kipfilet ![]() |
|
![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Het Schokkend Nieuws T-shirt is binnen. ![]() Die krijg je bij een abonnement. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Oja, Haatland shirt en cd... ![]() |
|
quote: Speelgoed FTW ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: ah, leuk dingetje! Puma altijd een erg mooie pantserwagen gevonden ![]() I am the 1%. ![]() |
|
Zojuist gewonnen op Ebay (UK) Op vinyl: Anthrax - Spreading The Disease Make Me Laugh 12" met poster (had ik al) Spreading The Disease is volgens de verkoper nog in seal en dus nog nooit gedraaid! Inlusief verzendkosten uit Engeland : nog net geen €8. Ebay! ![]() bub ![]() |
|
Yay! Nóg een boekje van Edgar Allen Poe. (Deze wel in het Nederlands, hoewel dat klassiek Engels prachtig is, snap ik er snot van soms. ![]() How, en niet te vergeten: Lu Chocoladebiscuits. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 20-10-2006 16:53] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Hertog Jan bockbier ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Samen met achter de pc hangen mijn lust en mijn leven! quote:Absoluut, dit is de /4 variant ervan, met een 75mm kanon in de koepel in plaats van de standaard 50mm. Nu nog in elkaar zetten en hopen dat ie een beetje op het plaatje gaat lijken, hehehe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ja maar! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |