IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Fields Of Rock 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-03-2007 17:01 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 maart 2007 17:00 schreef XXL het volgende:
Ik vraag me 1 ding af.

Als je dit jaar alle grote namen op 1 hoop gooit, wat ga je dan volgend jaar doen zonder dat je in herhaling gaat vallen?

Ik ga er vooralsnog van uit dat MOJO dit niet als éénmalig evenement op poten zet.

hehehe, zat ik ook net aan te denken ja..

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 03-03-2007 17:05 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2007 16:55 schreef Spirit In Black het volgende:
het is te makkelijk gedacht, er zit geen verhaal achter, geen idee, geen lijn, behalve alle grote bands in dit genre op een hele grote hoop gooien, de maximale prijs vragen et voila! Succes gegarandeerd, niet dan? Ik mag hopen dat dit een grote zeperd wordt al vrees ik dat het gewoon weer lekker druk wordt..

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 03-03-2007 18:01 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Ik vraag me 1 ding af.

Als je dit jaar alle grote namen op 1 hoop gooit, wat ga je dan volgend jaar doen zonder dat je in herhaling gaat vallen?

Ik ga er vooralsnog van uit dat MOJO dit niet als éénmalig evenement op poten zet.

dat is de valkuil die ze zelf nog niet zien aankomen.........alhoewel...toch niet helemaal....

FOR 2008: Ride The Lightning In The Park

Metallica
Rammstein
Tool
System Of A Down
Slayer
reünie van Audio Slave
Velvet Revolver (waarom niet?)
Marilyn Manson
Children Of Bodom
Sepultura (original line-up)
en omdat Max er dan toch is:
Soulfly
Opeth
Within Temptation
Slipknot
Trivium
+ nog wat populair jong grut als Rise Against, Fall Out Boy, Bullet For My Valentine, etc.

entree: € 135, 50.000 man, camping + koek & zopie, klaar! Laat de Douwe Egberts koffie & de Samson sigaretten service maar komen!

Ach, ik hou gewoon niet zo van übercommerciële massa festivals....., maar dat was al wel duidelijk.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-03-2007 13:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Slayer, Megadeth en Suicidal zijn nu dus ook bevestigd...

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-03-2007 16:52 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2007 13:57 schreef NecRobert het volgende:
Slayer, Megadeth en Suicidal zijn nu dus ook bevestigd...

SLAYOOOORRRRR!!!

Haha, het wordt al met al een leuk feestje

..."Hate can only create more hate"...

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-03-2007 19:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

* Iron Maiden
* Slayer
* Megadeth
* Suicidal Tendencies
* Ozzy Osbourne
* Korn
* Motörhead
* Black Label Society
* Life of Agony
* Dream Theater
* Machine Head
* Heaven & Hell
* Ill Nino
* Delain
* Devildriver
* Type O Negative
* Buckcherry
* Aiden
* Dragonforce

niet echt veel bands voor mij bij maar toch wel onder de indruk van de namen...

Je moeder.

~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 09-03-2007 19:36 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

hoe zou dat zijn?

type o negative om half vier 's middags in de brandende zon?

blonde rockgod
Posted 09-03-2007 20:27 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 9 maart 2007 19:36 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
hoe zou dat zijn?

Had je een paar jaar geleden op Waldrock moeten kijken

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 09-03-2007 21:54 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Suicidal!

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 09-03-2007 21:59 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 9 maart 2007 19:36 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
hoe zou dat zijn?

Gewoon je ogen dicht doen.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

watery black
Usericon van watery black
Posted 09-03-2007 22:02 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2007 19:06 schreef karnivoor het volgende:
* Iron Maiden
* Slayer
* Megadeth
* Ozzy Osbourne
* Motörhead
* Black Label Society
* Dream Theater
* Machine Head
* Type O Negative
* Dragonforce

zit toch aardig wat van mijn gading tussen

als ik wat kan fixen op mn werk ben ik ook zeker aanwezig

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

blonde rockgod
Posted 09-03-2007 22:03 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 9 maart 2007 22:02 schreef watery black het volgende:

Ik heb nog wel ruimte in mijn tent hoor.....

watery black
Posted 09-03-2007 22:04 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2007 22:03 schreef blonde rockgod het volgende:
Ik heb nog wel ruimte in mijn tent hoor.....

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 09-03-2007 22:04 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

BRG zet zijn tent nu al op.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

watery black
Posted 09-03-2007 22:04 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2007 22:04 schreef Wansmaak het volgende:

blonde rockgod
Posted 09-03-2007 22:04 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 9 maart 2007 22:04 schreef Wansmaak het volgende:

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-03-2007 22:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2007 22:02 schreef watery black het volgende:

En als DevilDriver of Ill Nino niet tegelijk spelen met een band die ik echt zou willen zien, zou ik die ook nog wel meepakken.

Ik denk dat ik toch maar eens een kaartje ga scoren.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 09-03-2007 23:00 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Ik vraag me 1 ding af.

Bijna goed; daar heeft de boeker ooit iets over gezegd, Fields of Rock is in principe geen jaarlijkse traditie (in de dop). Het festival zal alleen dan in gang gezet worden wanneeer hij op zijn minst een aansprekende headliner zou hebben die genoeg bezoekers garandeerde....
Alleen nu is de voorverkoop tegenvallend, en dus gaat men in paniek grote namen boeken (jammer voor Waldrock denkt men dan)...

Maar goed, Waldrock heeft wel Testament en WASP, en Graspop is een week later. Ja, ik blijf gewoon uit principe weg van FoR, al weet ik dat dat niets uitmaakt of Mojo beïnvloed. Nou en, het zijn mijn principes als oud D.O.A.-ganger...

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

altx
Usericon van altx
Posted 10-03-2007 21:04 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik kom dit net tegen op Metal Archives:
quote:
The "Mob Rules" line-up of Tony Iommi, Geezer Butler, Ronnie James Dio and Vinny Appice are currently preparing a world tour. Rather than using the Black Sabbath name (as the original line-up is still officially in place), they will be called "Heaven & Hell," after the first Dio-era album.

Zie: http://www.metal-archives.com/band.php?id=99

Als dat de Heaven & Hell is die bevestigd is voor FoR, dan is er voor mij nog een reden bij om binnenkort maar eens een kaartje te gaan scoren.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-03-2007 21:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Jij bent er snel bij met de nieuwtjes zeg. Volgens mij is daar zelfs al een topic over.

En ja, die zijn idd bevestigd.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

altx
Usericon van altx
Posted 10-03-2007 21:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2007 21:12 schreef XXL het volgende:
Jij bent er snel bij met de nieuwtjes zeg. Volgens mij is daar zelfs al een topic over.

En ja, die zijn idd bevestigd.

Ja sorry, ik woon niet op internet.

dream_theater
To your disappointment I wont show any fear
Usericon van dream_theater
Posted 10-03-2007 23:43 by dream_theater Wijzig reactieProfiel van dream_theaterQuote dit bericht

zwaar kut dat Dream Theater op zondag komt en de meeste andere vette bands op zaterdag.. maar ik ga het hele weekend dan maar

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 12-03-2007 16:06 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2007 23:00 schreef Vampire John het volgende:

Ja, ik blijf gewoon uit principe weg van FoR, al weet ik dat dat niets uitmaakt of Mojo beïnvloed. Nou en, het zijn mijn principes als oud D.O.A.-ganger...

Welk principe is dat dan precies?

Ik las net ook de reacties op de FP en
ik snap al het gezeik rondom dit festival niet zo goed. Het zal er wel aan liggen dat ik helemaal niks moet hebben van gezeur over commercie in het algemeen.
Ja, de entreeprijs is wat fors, maar bekijk het eens in perspectief! Je krijgt voor 120 euro wel tenminste 6 fiks grote namen en daarnaast nog een zooi andere bands waar je voor een exclusief concert van hen al minstens een euro of 30 neertelt.
(Voor bijv. Maiden en Slayer telt men toch ook 50 euro neer?).

Je moet een festival als dit ook niet gaan vergelijken met Wacken o.i.d. Dat heeft gewoon een andere historie en opzet. En een festival te groot? Tsja, dat is verschil in smaak denk ik, ik vind kleine(re) festivalletjes gaaf, maar ook de grote zijn tof om eens per jaar te doen bijvoorbeeld.

Achja, om een lang verhaal kort te maken: kijk eens wat minder (of zeur er in elk geval minder over) naar commercie en ga gewoon de bands bekijken die je tof vindt! Vanuit dat simpele 'principe' denk ik namelijk.

..."Hate can only create more hate"...

altx
Usericon van altx
Posted 12-03-2007 16:22 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 16:06 schreef Immortella het volgende:
Welk principe is dat dan precies?

Ik las net ook de reacties op de FP en
ik snap al het gezeik rondom dit festival niet zo goed. Het zal er wel aan liggen dat ik helemaal niks moet hebben van gezeur over commercie in het algemeen.
Ja, de entreeprijs is wat fors, maar bekijk het eens in perspectief! Je krijgt voor 120 euro wel tenminste 6 fiks grote namen en daarnaast nog een zooi andere bands waar je voor een exclusief concert van hen al minstens een euro of 30 neertelt.
(Voor bijv. Maiden en Slayer telt men toch ook 50 euro neer?).

Je moet een festival als dit ook niet gaan vergelijken met Wacken o.i.d. Dat heeft gewoon een andere historie en opzet. En een festival te groot? Tsja, dat is verschil in smaak denk ik, ik vind kleine(re) festivalletjes gaaf, maar ook de grote zijn tof om eens per jaar te doen bijvoorbeeld.

Achja, om een lang verhaal kort te maken: kijk eens wat minder (of zeur er in elk geval minder over) naar commercie en ga gewoon de bands bekijken die je tof vindt! Vanuit dat simpele 'principe' denk ik namelijk.

Op basis van de bevestigde bands vind ik de prijs ook nog best wel meevallen eigenlijk... En als je dan ook nog het verschil in afstand erbij betrekt: Naar Wacken heen en weer rij je wel een tank leeg...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-03-2007 16:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Woehoe!!! Wel een aardige band die iedereen al tig keer heeft gezien en al decenia geen fatsoenlijke schijf meer heeft uitgepoept!

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com