|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
KORN?! ahahh hahaha ha ha h hm snif... |
|
quote:Same here. Modderkluitenregen op DOA 1997 |
|
quote: aaarrggghh "Sehnsucht" |
|
Hehehe..."Mods, kunnen jullie het Fields of Rock 2007 topic ook een andere naam geven? Namelijk: Nationaal Spam topic?" www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Dure prottel! Heus nie dak ga! Go! Go! Go! |
|
quote: Tssssssssssk, tis Pröttl deerntien! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Volgens de Aardschok zou dit tot nu toe komen: - Iron Maiden - Ozzy Osbourne - Black Label Society - Korn - Life of Agony - Motörhead - Slayer - Aiden - Amon Amarth - Buckcherry - Delain - Dragonforce - Dream Theater - Heaven and Hell - Hinder - Ill Nino - Machine Head - Mastodon - Megadeth - Pain of Salvation - Suicidal Tendencies - Typ o Negative - Velvet Revolver |
|
Maiden en Ozzy op 1 bill, dat dat mag van die heks Sharon |
|
Organiseert die Fields OF Rock dan? Nee dus...Heeft ze niks over te zeggen. Ja, ze kan Ozzy misschien niet laten spelen, but that's all. Zal wel contractueel vaststaan nu. Dus kan ze weinig doen. Moet wel zeggen, dat er wel coole namen bijstaan...Is considdering to go...(er vanuitgaande dat het lijstje van der Aardschok aardig klopt....) [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 18-02-2007 11:00] |
|
Volgens blabbermouth. (Jaja, i know. Roddels ende speculaties) quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ze zeggen helemaal niet dat die bands ook daadwerkelijk komen. Het zijn geruchten! |
|
Ik hoop het niet: - Machine Head - Mastodon - Type o Negative zijn dan de enige bands boeiend om een kaartje voor te kopen, zij het niet zo dat een kaartje veel te duur is voor deze 3 bands en mij dus niet warm maakt om een kaartje voor dit festival te kopen. Inter faeces et urinam nascimur |
|
deze line-up zou me helemaal niets verbazen, vind het alleen weer compleet op safe gespeeld. Ik mis Trivium nog, maar you bet ya dat die er nog bijkomen... Ik mis de 'frisse' saus.... |
|
Frisse saus verkoopt niet |
|
hmm volgens mij ook heen, (eesrt vrij vragen) |
|
quote: klopt, toch gemist kans, het is gewoon een slap yankie redneck festival terwijl er ook in Europa genoeg talent rond loopt... Kijk een paar Amerikanen, daar kom je niet om heen, maar wie zit er nu te wachten op bands als Hinder, Velvet Revolver, Buckcherry, Aiden, Ill Nino, Korn etc....ik mis Stone Sour ook nog overigens en Linkin Park...en Slipknot. Er zit echt totaal geen lijn in..behalve een commerciele. Wat Suicidal overigens op dit festival te zoeken heeft?! |
|
quote: Zijn op zich wel leuke "grote"namen. Het is twee dagen of niet? Er kan natuurlijk nog een shitload aan coole namen bij komen. Lijk mij als er een paar "grote"underground namen bij komen dat het een leuk feestje kan/gaat worden. De bovengenoemde bands, verdeeld over twee dagen op 1 "main stage" met één of twee kleinere podia met underground shit.. ( Gojira, Dying fetus, Textures, Bleeding trough, Six feet under, The End, Psyopus, Hatesphere, Crowpath, etc,etc) Ow, En HATEBREED!! |
|
Ted Nugent op Fields of Rock: TED NUGENT komt naar NL. De Amerikaanse gitarist was vorig jaar sinds lange tijd in Nederland te zien op het Arrow Rock festival en komt dit jaar naar Graspop en Fields Of Rock. [Dit bericht is gewijzigd door metallica92 op 19-02-2007 12:14] |
|
quote:Als dat allemaal op 1 dag komt dan hoef ik geen combikaart te halen |
|
Iron Maiden is op Zaterdag, en Ozzy is op Zondag |
|
HEUY!!!! Zo te zien hoef ik niet eerder terug te komen van vakantie voor FOR.....een week later zie je hetzelfde in Dessen...... |
|
Ik skip, heb niet echt het idee dat er nog wat 'extreems' aan wordt toegevoegd, het lijkt verdomme wel Arrow.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
yup, enkel ouwe poep. Dan ziet de wacken line-up er een stuk beter uit dit jaar. Ben nog zeker benieuwd naar de waldrock line-up trouwens... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Ik hoop het niet: - Iron Maiden - Korn - Life of Agony - Motörhead - Aiden - Buckcherry - Delain - Dragonforce - Dream Theater - Heaven and Hell - Hinder - Ill Nino - Machine Head - Megadeth - Pain of Salvation - Suicidal Tendencies - Typ o Negative - Velvet Revolver www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |