|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wel jammer dat het filmpje net te kort is, vlak erna kwam er ineens ook een scootmobiel mee rondjes rijden, zag er echt heel gaaf uit... |
|
haha lol dat had ik wel willen zien :p |
|
quote: Was dat dat dezelfde die bij Type 0 met blote tieten (/-jes) bovenop 't karretje zat? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 18-06-2007 21:37] |
|
quote: Die gasten moeten inderdaad eens op een ander willekeurig metalfestival gaan kijken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Dan lag het toch niet aan mij... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Foto's van beide dagen zijn te vinden op : http://www.metal-experience.com of via de volgende links. Zaterdag : http://www.metal-experience.com/images/festivals/FOR2007/Saturday/FOR2007-01.html Zondag : http://www.metal-experience.com/images/festivals/FOR2007/Sunday/FOR2007-02.html |
|
Wederom goed bezig Eus! |
|
quote: Oeh, die met die piratenvlag erop? Die was vet. dus |
|
Fields was erg gaaf dit jaar Goede sfeer, gezellige drukte en veel goede bands gezien! Alleen de consumptieprijzen, die waren erg hoog... Kom op zeg, 2,20 euro voor 1 bekertje bier waar nog geen 20cl in zit ....de laatste avond op de camping was lachen, al die tenten die in vlammen opgingen Wat mij betreft volgend jaar weer Fields of Rock als er een beetje redelijke line-up is |
|
|
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ja het is een kwestie van tijd voor ze mijn ex nog eens uitzetten met die bak van der Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Zijn er overigens videobeelden gemaakt met profesionele apparatuur? Op youtube staan alleen filmpjes met telefoonbeelden. |
|
Ik kreeg een sms'je van een kennis die sprak over allerhande branden op het campingterrein? |
|
quote: Zou je dat willen? |
|
quote: Dat waren restanten van luchtbedden en tenten die in rook op gingen. |
|
quote: Ja, zoiets hoorde ik ja, ze hebben als helden de hele nacht hun tent tegen de brand verdedigd. |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=W8fj6Vk8m0U |
|
"Verlaten tenten branden op het Fields Of Rock campingterrein." Oftewel: tenten van mensen die even weg waren? |
|
quote: restanten van van bedden en tenten? zeker ook restanten van vuilniszakken en vuilcontainers die bij t wc blok en de supermartk vandaan werden geplukt, ook restanten van kapot getokken bomen. maar dat de security na 2 keer proberen met blussen het maar opgaf, vond ik toch niet zo handig. overigens vond ik de sfeer algeheel niet echt fantastisch. ik ben voor zover ik weet geen oude zuurpruim, maar t viel me toch wat tegen. trouwens wel: enorm kinderen-metpapa-en-mama gehalte. kids naar papa roach en in this moment en mama en papa naar Heaven and hell. denk ik. |
|
vond het echt tegenvallen dit weekend. Slechte organisatie, kreeg het gevoel dat het echt alleen puur voor het geld was, wat een idioot hoge prijzen! Wat ik ook zwaar irritant vond was het gebrek aan toiletten. Op alle festivals waar ik geweest ben is dat veel beter geregeld, heb nog nooit eerder moeten wachten, nu moest je toch wel een half uur van tevoren bedenken of je naar de wc moest. waren dat verkapte bezuinigingen? Zoals iedereen baalde ik van machinehead en de manier waarop het niet werd medegedeeld. Zondag maakte veel goed, gelukkig. Alleen als er 5 meter van je tent van alles in de fik gaat voel je je niet zo prettig ben ook lekker naar huis gegaan... heerlijk geslapen Volgend jaar... niet meer.... graspop en groezrock zijn echt relaxter. |
|
overigens vond ik de sfeer tussen de bezoekers wel heel gezellig! dus aan iedereen complimenten wat dat betreft! |
|
Als ik het zo hoor met FoR volgend jaar wel moet een monsterline-up komen, willen ze het bezoekersaantal van dit jaar evenaren. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 19-06-2007 12:28] |
|
Of zou metal nu echt zo dood zijn dat 15000 man echt het maximum is en dat bijvoobeeld enkel Metallica nog 25000 man op de been kan brengen? Of zou het toch de entreeprijs geweest zijn? Wie het weet, mag het zeggen.. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |