|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind de stones ook niet zo tof.. liever wat harder.. |
|
quote:Nou, ik heb eens een stone tegen me kop gekregen. Was hard genoeg... BWAHAHA Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
kwam die zo hard aanrollen ;-) die stone........ Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
quote:Tip: Probeer NOOIT een slechte grap te redden met een nog slechtere vervolggrap. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
haha hij was al reddeloos verloren. Maar goed over de stones, veel te matig voor mij doe mij maar wat harders in Nijmegen. Gaan we gewoon naar doornroosje! Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
ik was er ook in 1995 ik vind de stones geweldig, maar niet in het goffertpark met 60k babyboomers met paraplu's... en harder... qua rock 'n roll ruigheid komen de zwarte en de dode metaalbandjes nog niet tot de enkels van mick jagger hoe harder het volume, hoe softer de leefstijl |
|
klopt wel bij veel mensen maar niet bij mij. Stones rockten vroeg wel, nu niet meer alles is eindig en stones dus ook. Metallica gaat ook die kant op denk ik. Nieuwe helden dat hebben we nodig! Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
quote: We hebben toch Trivium? |
|
oh ja die willen de nieuwe metallica zijn, klopt! haha succes met die mannen, niet mij ding. doe mij maar blind sight dat is pas echt vet! Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
quote: Inderdaad 19 april in Nijmegen! |
|
juist! Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
eerste leuke band: 16 Juni: Mastodon En toch ga ik niet...€ 69 voor Mastodon is teveel, Duisburg it will be. |
|
quote:Maiden, Slayer, Pain Of Salvation, Heaven & Hell, Suicidal Tendencies en Machine Head geen reden genoeg? Ik ben er wel bij op zaterdag |
|
Megadeth & Machine Head zijn de enige andere die me enigszins kunnen boeien, de rest boeit me echt niet heel veel..zelfs Slayer niet. Die kun je ieder jaar overal zien en ze zijn helaas niet meer zo strak als voorheen... Het is een te platte voorgekauwde & voorspelbare bedoeling. Al denk ik dat het 2de podium vele malen interessanter zal zijn dan de main stage.., maar dat moeten er wel wat namen bijkomen.. |
|
Je vergeet Megadeth, suicidal tenencies, devildriver. Daarnaast, zou ik ook graag zien de Lamb of god en Hatebreed zouden komen.. ( blijf schreeuwen.) |
|
Hatebreed is toch al bevestigd? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Megadeth was ik dus niet vergeten. Suicidal, tja daar is helaas ook niet veel van over, behalve Psycho Miko, the fat bastard ;-) Devildriver is m'n ding niet echt.. |
|
Het zou heel fijn zijn als er op de FoR wat meer zou komen te staan overde dagindeling. Dat ik helaas Megadeth ga missen is jammer maar ik zou wel graag willen weten wat ik wel voorgeschoteld krijg voor mijn 69 pleuro op zaterdag |
|
quote: Op de site staat toch welke bands op zaterdag komen en welke op zondag? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ja maar echt bepaald up to date is hij nu ook weer niet |
|
Volgens Festivalinfo zijn Papa Roach, Amon Amarth, Fastway, Lauren Harris en Bloodsimple ook bevestigd. [edit] ook al op de FOR site. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 05-04-2007 16:24] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kut! Walls of Jericho en Hatebreed op zondag.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
* zingt* Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend, Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend, Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend, Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend, Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend, * zingt * |
|
quote: hhmmm, nog steeds niet echt boeiend...waarom zoveel Amerikaanse middelmaat. In Europa loopt ook genoeg rond. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |