IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Fields Of Rock 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Urtyp
Usericon van Urtyp
Posted 30-03-2007 16:25 by Urtyp Wijzig reactieProfiel van UrtypQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2007 14:08 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
stones?

nah voor mij niet, maar voor tienduizenden anderen wel! ik heb ze in 1995 al gezien op goffert, niet echt mijn ding. en rhcp/pearl jam vink ook niet echt wat. Tenzij wolfmother weer voorprog van PJ is....

Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier

dark effie
Usericon van dark effie
Posted 30-03-2007 17:18 by dark effie Wijzig reactieProfiel van dark effieQuote dit bericht

ik vind de stones ook niet zo tof.. liever wat harder..

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-03-2007 17:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2007 17:18 schreef dark effie het volgende:
ik vind de stones ook niet zo tof.. liever wat harder..
Nou, ik heb eens een stone tegen me kop gekregen. Was hard genoeg...

BWAHAHA

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Urtyp
Usericon van Urtyp
Posted 30-03-2007 17:24 by Urtyp Wijzig reactieProfiel van UrtypQuote dit bericht

kwam die zo hard aanrollen ;-) die stone........

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-03-2007 17:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2007 17:24 schreef Urtyp het volgende:
kwam die zo hard aanrollen ;-) die stone........
Tip: Probeer NOOIT een slechte grap te redden met een nog slechtere vervolggrap.

Urtyp
Usericon van Urtyp
Posted 30-03-2007 17:30 by Urtyp Wijzig reactieProfiel van UrtypQuote dit bericht

haha hij was al reddeloos verloren. Maar goed over de stones, veel te matig voor mij doe mij maar wat harders in Nijmegen. Gaan we gewoon naar doornroosje!

~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 30-03-2007 18:54 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

ik was er ook in 1995
ik vind de stones geweldig, maar niet in het goffertpark met 60k babyboomers met paraplu's...

en harder...

qua rock 'n roll ruigheid komen de zwarte en de dode metaalbandjes nog niet tot de enkels van mick jagger

hoe harder het volume, hoe softer de leefstijl

Urtyp
Usericon van Urtyp
Posted 30-03-2007 19:12 by Urtyp Wijzig reactieProfiel van UrtypQuote dit bericht

klopt wel bij veel mensen maar niet bij mij. Stones rockten vroeg wel, nu niet meer alles is eindig en stones dus ook. Metallica gaat ook die kant op denk ik. Nieuwe helden dat hebben we nodig!

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-03-2007 19:15 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2007 19:12 schreef Urtyp het volgende:
Nieuwe helden dat hebben we nodig!

We hebben toch Trivium?

Urtyp
Usericon van Urtyp
Posted 30-03-2007 19:17 by Urtyp Wijzig reactieProfiel van UrtypQuote dit bericht

oh ja die willen de nieuwe metallica zijn, klopt! haha succes met die mannen, niet mij ding.

doe mij maar blind sight dat is pas echt vet!

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-03-2007 19:23 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2007 19:17 schreef Urtyp het volgende:
oh ja die willen de nieuwe metallica zijn, klopt! haha succes met die mannen, niet mij ding.

doe mij maar blind sight dat is pas echt vet!

Inderdaad

19 april in Nijmegen!

Urtyp
Usericon van Urtyp
Posted 30-03-2007 19:24 by Urtyp Wijzig reactieProfiel van UrtypQuote dit bericht

juist!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-04-2007 13:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

eerste leuke band: 16 Juni: Mastodon

En toch ga ik niet...€ 69 voor Mastodon is teveel, Duisburg it will be.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-04-2007 13:50 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 april 2007 13:39 schreef Spirit In Black het volgende:
eerste leuke band: 16 Juni: Mastodon

En toch ga ik niet...€ 69 voor Mastodon is teveel, Duisburg it will be.
Maiden, Slayer, Pain Of Salvation, Heaven & Hell, Suicidal Tendencies en Machine Head geen reden genoeg?

Ik ben er wel bij op zaterdag

Spirit In Black
Posted 05-04-2007 14:15 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Megadeth & Machine Head zijn de enige andere die me enigszins kunnen boeien, de rest boeit me echt niet heel veel..zelfs Slayer niet. Die kun je ieder jaar overal zien en ze zijn helaas niet meer zo strak als voorheen...

Het is een te platte voorgekauwde & voorspelbare bedoeling. Al denk ik dat het 2de podium vele malen interessanter zal zijn dan de main stage.., maar dat moeten er wel wat namen bijkomen..

BVT
Usericon van BVT
Posted 05-04-2007 14:15 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Je vergeet Megadeth, suicidal tenencies, devildriver.

Daarnaast, zou ik ook graag zien de Lamb of god en Hatebreed zouden komen.. ( blijf schreeuwen.)

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-04-2007 14:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hatebreed is toch al bevestigd?

Spirit In Black
Posted 05-04-2007 14:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2007 14:15 schreef BVT het volgende:
Je vergeet Megadeth, suicidal tenencies, devildriver.

Daarnaast, zou ik ook graag zien de Lamb of god en Hatebreed zouden komen.. ( blijf schreeuwen.)

Megadeth was ik dus niet vergeten. Suicidal, tja daar is helaas ook niet veel van over, behalve Psycho Miko, the fat bastard ;-) Devildriver is m'n ding niet echt..

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-04-2007 14:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Het zou heel fijn zijn als er op de FoR wat meer zou komen te staan overde dagindeling. Dat ik helaas Megadeth ga missen is jammer maar ik zou wel graag willen weten wat ik wel voorgeschoteld krijg voor mijn 69 pleuro op zaterdag

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-04-2007 15:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2007 14:27 schreef Judge M. het volgende:
Het zou heel fijn zijn als er op de FoR wat meer zou komen te staan overde dagindeling. Dat ik helaas Megadeth ga missen is jammer maar ik zou wel graag willen weten wat ik wel voorgeschoteld krijg voor mijn 69 pleuro op zaterdag

Op de site staat toch welke bands op zaterdag komen en welke op zondag?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-04-2007 15:29 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 april 2007 15:17 schreef altx het volgende:
Op de site staat toch welke bands op zaterdag komen en welke op zondag?
Ja maar echt bepaald up to date is hij nu ook weer niet

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-04-2007 16:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Volgens Festivalinfo zijn Papa Roach, Amon Amarth, Fastway, Lauren Harris en Bloodsimple ook bevestigd.

[edit] ook al op de FOR site.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 05-04-2007 16:24]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-04-2007 16:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Kut! Walls of Jericho en Hatebreed op zondag..

BVT
Usericon van BVT
Posted 05-04-2007 17:50 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

* zingt*

Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend, Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend, Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,
Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend, Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,Ik ga het hele weekend,

* zingt *

Spirit In Black
Posted 05-04-2007 18:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2007 16:23 schreef NecRobert het volgende:
Volgens Festivalinfo zijn Papa Roach, Amon Amarth, Fastway, Lauren Harris en Bloodsimple ook bevestigd.

[edit] ook al op de FOR site.

hhmmm, nog steeds niet echt boeiend...waarom zoveel Amerikaanse middelmaat. In Europa loopt ook genoeg rond.

Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com