|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mag ik ook even mee |
|
quote:Dan ga je toch met haar mee ? Burzum komt ook, doen we een dubbel date Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ja is goed, maar niet zaniken over de line-up hey... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Nou, nee. Maar wellicht ga ik wel mee, als er niks beters te doen valt. |
|
waarschijnlijk niet, de dagen voor kerst sucken harder dan kerstmis zelf, oh wat haat ik die kerst toch Fuck the world and fuck you |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door The Scorpio op 29-11-2006 22:31] |
|
quote:debiel. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat stond er niet |
|
je meent het. Fuck the world and fuck you |
|
quote: die twee vingertjes das niet aardig |
|
Bij ons kwam vandaag weer goed nieuws binnen, 2 acts voor Fields of Rock 2007. De acts zijn niet de minste, Iron Maiden en Ozzy Osbourne. Ozzy heeft ook al op Fields of Rock 2005 gestaan met Black Sabbath, het is hem denk ik zo goed bevallen dat hij ook naar Biddinghuizen komt om een optreden te geven. "Iron maiden gaat gewoon niet vervelen" heb ik mensen horen zeggen op Bospop 2005, en ook in de Brabanthallen waren ze een succes. Ze doen ook dit jaar weer een festival aan, geweldig! Bron: www.muziekagenda.nl |
|
Ozzy en Maiden.. dat wordt rellen! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Goed begin! |
|
quote:Hehe, ja Go Bruce |
|
Nice come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Niet mijn kop thee.. Maar er zullen nog wel de nodige bands bijkomen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
BLACK LABEL SOCIETY To Support OZZY OSBOURNE In Europe - Jan. 25, 2007 According to Live Nation, OZZY OSBOURNE has tapped BLACK LABEL SOCIETY — the band fronted by longtime OSBOURNE guitarist Zakk Wylde — to support him on his upcoming European tour, which is scheduled to kick off in Moscow on May 27. The dates are as follows: May 27 - Moscow, Russia - Olympissky Stadium May 29 - St. Petersburg, Russia - New Arena May 31 - Riga - Arena Riga Jun. 02 - Lithuania - Siemens Arena Jun. 04 - Estonia - Saku Arena Jun. 06 - Helsinki, Finland - Hartwell Arena Jun. 08 - Norway - Lerkendal Stadium Jun. 10 - Norway - Spektrum Arena Jun. 13 - Copenhagen, Denmark - Forum Jun. 15 - Sweden - Hultsfred Festival Jun. 17 - Holland - Fields Of Rock Festival Jun. 19 - London, UK - Wembley Arena Jun. 22 - Spain - Monsters of Rock Jun. 24 - Belgium - Graspop Metal Festival Jun. 26 - Prague, Czech Republic - Saska Arena Jun. 28 - Munich, Germany - Olymialle Jun. 30 - Milan, Italy - Idropark Festival |
|
Ok, als Zack er ook met de BLS is dan moet ik ook maar komen (alsof met Ozzy niet al genoeg was ) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
En dan nog even hop, My Dying Bride, Immortal en Emperor op de lineup.. Dat zou heerschen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Als My Dying Bride komt, ga ik sowieso en Brujeria uiteraard |
|
Hou de site van FoR in de gaten jongens, binnen 2 weken is er groot nieuws te verwachten staat er!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
het gaat niet door ... wheuj |
|
Het grote nieuws zal de toegangsprijs wel worden.... De ondertitel is al bekend: FIELDS OF ROCK havebeens and wannabe's at walibi Hersenloze Mayonaise eten |
|
Hmm, ik blijk dan de hele maand in Engeland te zijn. Zijn er in juni nog mooie metalfestivals daar? Ik kan ook al niet naar Hellfest... come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |