IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Fields Of Rock 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2007 21:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 21:40 schreef Wansmaak het volgende:
Ja, een festival van een dag is wel tof. Als ik maar niet in een tent hoef ofzo. En dat heeft weinig te maken met ouderdom, dynamo met 2 dagen vroeger vond ik ook al niks.

Sommige lui houden nu eenmaal niet van kamperen nee, ik vind kamperen wel leuk eigenlijk en ach die paar dagen tussen schreeuwende lui overleef ik ook wel weer. Maar toch altijd weer blij als ik thuis ben, gewoon kan douchen en een schone plee heb

~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 21:49 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 21:35 schreef MMayo het volgende:
Men wil nu eenmaal graag grotere bands zien en koopt toch wel een kaartje, daardoor kunnen de prijzen ook fiks hoog blijven.

waarom lul je nou trouwens wel met mij mee?

quote:
Op 6 maart 2007 20:09 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
metalmensjes geven gewoon graag geld aan anderen

waarmee ik maar weer moet herhalen:

quote:
Op 6 maart 2007 20:09 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
jij bent wel een zemelaar zeg

een inconsequente zemelaar ook.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-03-2007 21:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 21:43 schreef MMayo het volgende:
Sommige lui houden nu eenmaal niet van kamperen nee, ik vind kamperen wel leuk eigenlijk en ach die paar dagen tussen schreeuwende lui overleef ik ook wel weer. Maar toch altijd weer blij als ik thuis ben, gewoon kan douchen en een schone plee heb

Een festival met kudt accomodaties, zaad bands en dronken halfmongooltjes heeft bar weinig met kamperen te maken.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2007 22:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 21:49 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
waarom lul je nou trouwens wel met mij mee?

waarmee ik maar weer moet herhalen:

Ik ben het niet eens met je beweringen dat alle metalliefhebbers alleen voor een festivalnaam betalen en dat zij alleen maar uit zijn om geld uit te geven omdat het om een bepaalde band gaat. Ik vind 50 euro voor Waldrock niet duur en dat is niet vanwege de naam, mits ze ongeveer hetzelfde of meer kunnen bieden. Dat is onder andere waar ik op reageerde in het Waldrock topic.

Maar ik vertik het om fikse bedragen als 120, 130 euro neer te leggen voor een grootschalig festival als FoR of Graspop.. simpelweg omdat ik vind dat het wel leuk moet blijven. Als jij dat meelullen vind, is mij dat wel best. Maar naar mijn weten heb ik je op dat punt nooit direct tegen gesproken, hoogstens hier en daar wat terecht gewezen. Bovendien, waarom zou ik anders mijn medewerking verlenen aan het gratis toegankelijke Occultfest als ik voorstander zou zijn van het zoveel mogelijk geld lospeuteren bij muziekfans?

Anyway, jammer dat jij je alleen maar negatief kan uitlaten over festivals en dit perse in de festivaltopics kwijt moet. Open anders een discussie topic waar je al je frustraties kwijt kunt, zonder er zo omheen te ouwehoeren zoals je nu doet.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-03-2007 22:05]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2007 22:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 21:50 schreef kwelgeest het volgende:
Een festival met kudt accomodaties, zaad bands en dronken halfmongooltjes heeft bar weinig met kamperen te maken.

Kamperen staat nog steeds voor het buitenshuis verblijven in een tent of caravan enz. Dat is wat je meestal doet op een meerdaagsfestival.

~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 22:05 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 21:50 schreef kwelgeest het volgende:
Een festival met kudt accomodaties

ja, dat snap ik nog steeds niet
ze pikken het gewoon?

120 euro: af laten bekken door securityzeikerds, koud, ijskoud water om je tanden te poetsen, als er al water is en niet het sanitaire deel volledig af is gefikt

en wat is dat gezeik steeds met parkeerplaatsen.
een paar opeenvolgende jaren naar waldrock en graspop geweest en je moest steeds verder lopen vanaf de parkeerplaats naar de camping. Loop je kilometers langs lege weilanden. Willen ze gewoon dat kleine beetje vrolijkheid dat er nog in je zit na een lange file-rit er uit rammen.

En dan begint de oplichterij meteen al. Van die kreupele boertjes die je voor grof geld wel even met de veewagen naar de camping willen brengen...

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-03-2007 22:05 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Dan nog ga ik liever 1 dag. Laatste wacken ook maar 1 dag gegaan en snachts terug gereden. Lekker in m'n eigen mandje slapen.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 22:12 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

even ter vergelijking

voor 120 euro zit je ook een weekendje in een fijn vier-sterren hotel in een fijne europese hoofdstad, waar de security je 's nachts vriendelijk groet en je eventueel nog wel naar je kamer wil dragen. Warme douche/bad, stilte, roomservice...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-03-2007 22:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 22:12 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
even ter vergelijking

voor 120 euro zit je ook een weekendje in een fijn vier-sterren hotel in een fijne europese hoofdstad, waar de security je 's nachts vriendelijk groet en je eventueel nog wel naar je kamer wil dragen. Warme douche/bad, stilte, roomservice...

Dan boek jij wel heel goedkope hotels.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2007 22:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 22:12 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
even ter vergelijking

Dat is dan de keuze die je maakt, net zoals neerleggen van flinke bedragen bij festivals een keuze is.

Hier, een speciaal topic voor deze offtopic discussie
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2481068

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-03-2007 22:21]

~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 22:40 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 22:01 schreef MMayo het volgende:
Anyway, jammer dat jij je alleen maar negatief kan uitlaten over festivals en dit perse in de festivaltopics kwijt moet. Open anders een discussie topic waar je al je frustraties kwijt kunt, zonder er zo omheen te ouwehoeren zoals je nu doet.

eh
volgens mij was het vrij snel duidelijk hoe ik over bepaalde zaken denk

in tegenstelling tot een bepaalde dreumes die in het ene topic mij tegen probeert te spreken en in een ander topic mij schaamteloos napraat...
(terwijl ik in beide topics hetzelfde zeg)

geeft niet

maar lul er niet omheen zou ik zeggen

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2007 22:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 22:40 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
eh
volgens mij was het vrij snel duidelijk hoe ik over bepaalde zaken denk

in tegenstelling tot een bepaalde dreumes die in het ene topic mij tegen probeert te spreken en in een ander topic mij schaamteloos napraat...
(terwijl ik in beide topics hetzelfde zeg)

geeft niet

maar lul er niet omheen zou ik zeggen

Leg dat eens kort en bondig uit in dit topic dan, speciaal voor jou gemaakt, daar staat het nog niet!

Beetje jammer trouwens, dat dreumesgenoem.. onmacht? Wellicht zou je je puur op je mening kunnen richten ipv anderen die je tegen spreken voor weet ik wat uit te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-03-2007 22:46]

~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 22:48 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 22:45 schreef MMayo het volgende:
Beetje jammer trouwens, dat dreumesgenoem.. onmacht? Wellicht zou je je puur op je mening kunnen richten ipv anderen die je tegen spreken voor weet ik wat uit te maken.

nou nou

jij bent ook wel erg lichtgeraakt voor een metalmeneertje
u noemt iemand oud, ik noem u jong

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2007 22:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 22:48 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
nou nou

jij bent ook wel erg lichtgeraakt voor een metalmeneertje
u noemt iemand oud, ik noem u jong

Wansmaak is de opa hier, die benaming moet je verdienen.
Daarnaast ben ik een mevrouw en geen meneertje.

Maar goed, Buckcherry en Aiden ook erbij.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-03-2007 22:54]

~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 22:55 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 22:50 schreef MMayo het volgende:
Daarnaast ben ik een mevrouw

waar hebben we het dan over?

bij meisjes is dat metalgedoe binnen vijf jaar weer overgewaaid.

(en doe eens wat minder nerveus, je hoeft echt niet ieder berichtje weer te editten. gewoon diep ademhalen, eventje nadenken, typen, weer diep ademhalen, nalezen, ademhalen, corrigeren, ogen dicht, ademhalen, op post klikken, klaar, niet meer naar omkijken)

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2007 22:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 22:55 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
waar hebben we het dan over?

bij meisjes is dat metalgedoe binnen vijf jaar weer overgewaaid.

(en doe eens wat minder nerveus, je hoeft echt niet ieder berichtje weer te editten. gewoon diep ademhalen, eventje nadenken, typen, weer diep ademhalen, nalezen, ademhalen, corrigeren, ogen dicht, ademhalen, op post klikken, klaar, niet meer naar omkijken)

Oh dan ben ik vast wat langer blijven hangen

Nalezen? Waarom? Er is toch een edit knop..

Edit:
Ja gelukkig, het werkt nog.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-03-2007 22:58]

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-03-2007 0:17 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 19:57 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
haha
ik weet niet wat redelijk is op banengebied tegenwoordig, maar als jij je in je werk ook zo laat naaien...

120 euro voor een weekendje niet slapen in klamme tent, als vee behandeld worden, uitgehongerd, uitgezogen en van alle kanten opgelicht worden (dat plastic maakt natuurlijk een biertje een stuk duurder), tja, een wonder dat peter langhout er nog niet ingedoken is.

dus de volgende tegenvraag is wel terecht:

sinds wanneer betalen we uberhaupt voor een weekendje concentratiekamp?

Gelukkig bezorg je me nog wel een schaterlach, zo midden in de nacht.

Het zegt meer over jou dan over wie dan ook dat jij je blijkbaar zo laat behandelen!
Ik neem aan dat zelfs jij weet dat je geen 120 euro betaalt voor '2 nachten niet slapen in een klamme tent', dat doe je namelijk jezelf aan. Het is absoluut geen steekhoudend argument en je zet jezelf er eigenlijk alleen maar mee voor lul.
Een festival vergelijken met een 'weekendje concentratiekamp' is ook behoorlijk triest moet ik zeggen. Het maakt mij geen drol uit wat ik neertel voor een festival, ik zorg er wel voor dat ik er ontzettend veel plezier aan beleef, daarvoor ga ik er namelijk naartoe.
Ik zal nooit ontkennen dat 120 euro veel geld is, noch zal ik het eten en drinken op de festivals goedkoop noemen. Mijn punt is alleen dat wanneer mensen het geld er blijkbaar niet voor over hebben, ze ook niet overloos moeten gaan lopen zaniken en zeuren. Wat is dat dan? Ervan balen dat je eigenlijk had willen gaan, maar het geld niet hebt? Anders zou 't je waarschijnlijk geen ruk uitmaken.

Ik ben duidelijk bereid 120 euro neer te tellen voor o.a. Maiden, Machine Head, Ozzy, Megadeth, Suicidal Tendencies en Heaven & Hell (om maar een paar bands te noemen die ik op FoR graag wil zien). Ik vind de prijs hoog (ook ik ben prijzen als 80 euro voor bijv. Wacken gewend), maar niet zo hoog dat ik het er niet voor over heb.

En volgens mij draait het daar allemaal om.

*uch*

(Mooi hoor, hoe er toch een discussie ontstaan is na een dagje werken).

..."Hate can only create more hate"...

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-03-2007 8:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2007 0:17 schreef Immortella het volgende:
(...)

(Mooi hoor, hoe er toch een discussie ontstaan is na een dagje werken).

Zie je nu wat je aangericht hebt?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-03-2007 23:49 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Pain of Salvation komt nu ook. De zaterdag begint er met Maiden, Slayer, Machine Head, Heaven & Hell, Suicidal Tendencies en Pain Of Salvation nu toch wel heel interessant uit te zien

WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 29-03-2007 12:13 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

In welke zaal in Biddinghuizen is dit? Of wordt het gehouden in het theater van de Flevohof/Walibi/Six Flags?

Hersenloze Mayonaise eten

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-03-2007 12:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2007 23:49 schreef Judge M. het volgende:
Pain of Salvation komt nu ook. De zaterdag begint er met Maiden, Slayer, Machine Head, Heaven & Hell, Suicidal Tendencies en Pain Of Salvation nu toch wel heel interessant uit te zien
+1. Alle interessante bands, behalve Megadeth en Dream Theater spelen op zaterdag. Misschien toch de zaterdags maar ff heen.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

dark effie
Usericon van dark effie
Posted 29-03-2007 13:29 by dark effie Wijzig reactieProfiel van dark effieQuote dit bericht

wat vinden jullie van de nieuwe locatie? ik vond het Goffertpark wel erg vet vorig jaar.. Jammer dat het daar niet meer plaatsvindt

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-03-2007 13:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2007 12:13 schreef WhiteMetalGay het volgende:
In welke zaal in Biddinghuizen is dit? Of wordt het gehouden in het theater van de Flevohof/Walibi/Six Flags?

Eh.. Fields of Rock is een open air festival.

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-03-2007 13:44 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 29-03-2007 13:49 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

Open Lucht?

Hersenloze Mayonaise eten

Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com