|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Vader Kakkerlak |
|
quote:Die spelen later nu... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Slot van after 4 effah. Die nu dus eerder spelen. Nog even de route op pennen en we kunnen morgen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Dat kan ik nog wel eens gaan doen... [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 16-06-2007 7:08] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Ja doe dat |
|
Wordt dan geen drinken aangezien ik met den vehicle ga... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik moet er ook nog even niet aan denken. Mijn maag is nog lang niet hersteld van gisteren |
|
On topic: wij vertrekken zo maar eens... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Same here,8:30 vertrekken. |
|
Ohhhhh ik wou dat ik ook heen kon!!!! Heel veel plezier iedereen die gaat, en hopelijk wordt het wat beter weer. |
|
nou dat weer is maar niks. er drijven steeds buien over en nou staat gvd machine head met panne in germanenland! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Laat ze dan morgen maar spelen!! |
|
Klonk wel gezellig daar, Buried_Alive had net zijn broer aan de lijn tijdens laatste nummer van Maiden geloof ik. Boel gefluit en gejoel op de achtergrond hehe. |
|
Maat van mij reed voor Maiden weg en had het erover dat door wegvallen MH hele programma ondersteboven werd gegooid en niemand meer een touw eraan kon vastknopen, maar dat kan ook komen door overmatig drankgebruik en eventueel andere zaken. Ach ja, niet het gevoel dat ik iets gemist heb... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dat gegoochel was idd niet echt fijn. Toch een stuk moeten missen omdat 2 van m'n maten ongeveer 4 out zijn geweest van de alcohol. Ze zijn wel de meest gefotografeerde van de dag geweest denk ik. de watjes..... [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 17-06-2007 22:30] Bazzio Attacks!!! |
|
staat er al ergens een recensie van de eerste dag? |
|
quote:Dat geschuif was erg kut! Het lange wachten voor de ingang van vanmiddag ook... BLS hierdoor gemist! Het wegkomen met de auto daarstraks was HELEMAAL KUT! Maar heb me toch wel vermaakt... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Wat klonk die Ozzy net slecht bij stem, drama! Megadeth en Suicidal: SUPER! Maiden viel tegen gister, wederom een kut setlist. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Dat was opvallend kut ja!! Wel veel gave bands gezien vandaag; Megadeth, ST, Life of Agony, Devil Driver, Type o Negative, Korn en uiteraard mn helden van Dream Theater!!! |
|
quote: Is dat bij Ozzy ooit anders geweest, dan? Die gast heeft gewoon een ongelovelijke kutstem. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Was de set net zo goed als zaterdag in Bonn? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Die stonden schijnbaar op de reservelijst voor zondag. Ze waren dus wel op het terrein aanwezig alleen viel er geen band meer uit. |
|
quote: Vreemd hoor, ruim een half uur stil staan zonder ook maar een metertje beweging. Dream Theater was bijzonder goed gisteren, super optredentje! Jammer dat het maar een 5 kwartier was. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Was zeker wel een gaaf feestje, Ozzy zong alleen erg vals. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |