|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Laat die jongen toch miepen met zijn smalle muzikale horizon. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: ik wens niet de redenen van degene waar jij op reageert te verklaren, maar volgens mij gaat het hem er om dat mojo niet al te netjes omgaat met haar andere festivals. dus maak je om de commercie maar niet druk. ik schreef het al elders, maar een metaalhoofd is natuurlijk dolgelukkig wanneer hij drie keer de acceptabele prijs ergens voor kan betalen |
|
quote: Je kunt dit festival bijvoorbeeld wel met Graspop vergelijken. Ook niet goedkoop maar het scheelt toch wel een jas. |
|
quote: DRIE KEER de acceptabele prijs? Nu heb ik best een redelijke baan dus ik kan me niet meer zo goed verplaatsen in het pauper-volk, maar sinds wanneer is 40 euro de acceptabele prijs voor een tweedaags festival? edit: Of wacht, jij bent vast een jaar of 10 ouder dan ik en ook in die tijd blijven hangen of zo... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 12-03-2007 19:13] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: haha ik weet niet wat redelijk is op banengebied tegenwoordig, maar als jij je in je werk ook zo laat naaien... 120 euro voor een weekendje niet slapen in klamme tent, als vee behandeld worden, uitgehongerd, uitgezogen en van alle kanten opgelicht worden (dat plastic maakt natuurlijk een biertje een stuk duurder), tja, een wonder dat peter langhout er nog niet ingedoken is. dus de volgende tegenvraag is wel terecht: sinds wanneer betalen we uberhaupt voor een weekendje concentratiekamp? (en wel eens van part-san gehoord? idd 40 euro, dezelfde ellende, alleen een dag langer) quote: [/quote] nee hoor, ik vond dynamo ook al te duur toen het nog een rijksdaalder kostte |
|
quote:Definieer acceptabel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat een cynische opmerking al niet los kan maken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: weinig gisteren uren lang een inbusboutje overspoeld met beledigingen, verwensingen en cynische opmerkingen over zijn geaardheid en hij bleef echt gewoon vastzitten |
|
quote: Bij deze ben je benoemd tot officiële ZM hofnar. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
nee hoor, ik vond dynamo ook al te duur toen het nog een rijksdaalder kostte [/quote] En toen het nog een gulden kostte gooide jij zeker een pepermuntje in de emmer bij de ingang? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: haha nee je was me al voor: quote: |
|
Nee, bij nader inzien, als je echt goed was geweest, had je wel geweten dat je op je hoogtepunt had moeten stoppen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: vind je deze opmerking zelf nou ook niet erg grappig als je ziet welk festival jij verdedigt? (je hebt verborgen talenten knul, jij mag blijven) |
|
quote: Een Hofnar moet niet alleen grappig zijn. Een hofnar dient ook wezenlijke doch vaak onderbelichte zaken aanhangig te maken. Boemba doet dat laatste niet, hij herhaalt hoogstens de standaard stellingen van een verdwaalde metal loser: 'UNGA, underground! Commercie BAGH! Oplichterij! BOENGA!' Iets te voorspelbaar om een goede hofnar te zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Een waar top-40 fan kan met deze line-up idd uit de voeten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik vraag me toch af waarom jij in de festivaltopics, de festivals zit af te kraken? Je bent geen vrouw toch? Toch? Alhoewel, Party San lijk je wel leuk te vinden. Dat is een goed punt. |
|
quote: ontwikkelingshulp? beetje zinloos om op een reggaeforum de mensen voor te lichten over de kwalijke loverboy-achtige praktijken van de metalfestivals quote: ik vind party san niet leuk, ik vind het redelijk geprijsd dat is wat anders |
|
quote: Nou, een nobel doel hoor. Vertel, wat doe je er nog meer aan behalve ontwikkelingshulp bieden via een forum? Een standje inrichten voor de ingang van een festival? Flyeren? Handtekeningenactie? En waar kan men zich aanmelden om jou te steunen in je doelen? Hoe kan iemand Party San nu niet leuk vinden, geweldig festival! |
|
Niet zo moeilijk, ikzelf heb een hekel aan alle festivals. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ja maar jij bent gewoon oud. |
|
Ook, ja. Maar wat boemba hier zegt kan ik me wel in vinden. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 12-03-2007 21:31] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Het grote gebeuren vind ik ook niet veel aan, maar een dag zoals Waldrock of een paar dagen als Party San (wat kleinschalig is en stukken goedkoper qua prijzen) vind ik prima te doen. Gezellig ook. Men wil nu eenmaal graag grotere bands zien en koopt toch wel een kaartje, daardoor kunnen de prijzen ook fiks hoog blijven. Op FoR staan leuke namen, maar doen mij meer denken aan een grote metal fabriek, een soort Salou van Spanje. De zee en de stranden zijn mooi, maar de rest.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-03-2007 21:39] |
|
quote: hoe oud ben jij dan? jij komt akelig springerig op mij over... is niet gezond voor jongens vanaf een bepaalde leeftijd |
|
Ja, een festival van een dag is wel tof. Als ik maar niet in een tent hoef ofzo. En dat heeft weinig te maken met ouderdom, dynamo met 2 dagen vroeger vond ik ook al niks. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |