IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Fields Of Rock 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-03-2007 16:44 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 16:24 schreef kwelgeest het volgende:
Woehoe!!! Wel een aardige band die iedereen al tig keer heeft gezien en al decenia geen fatsoenlijke schijf meer heeft uitgepoept!

Nou en?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-03-2007 17:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Laat die jongen toch miepen met zijn smalle muzikale horizon.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 18:57 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 16:06 schreef Immortella het volgende:
Welk principe is dat dan precies?

ik wens niet de redenen van degene waar jij op reageert te verklaren, maar volgens mij gaat het hem er om dat mojo niet al te netjes omgaat met haar andere festivals.

dus maak je om de commercie maar niet druk. ik schreef het al elders, maar een metaalhoofd is natuurlijk dolgelukkig wanneer hij drie keer de acceptabele prijs ergens voor kan betalen

de laar
Usericon van de laar
Posted 12-03-2007 19:06 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 16:06 schreef Immortella het volgende:
Welk principe is dat dan precies?

Ik las net ook de reacties op de FP en
ik snap al het gezeik rondom dit festival niet zo goed. Het zal er wel aan liggen dat ik helemaal niks moet hebben van gezeur over commercie in het algemeen.
Ja, de entreeprijs is wat fors, maar bekijk het eens in perspectief! Je krijgt voor 120 euro wel tenminste 6 fiks grote namen en daarnaast nog een zooi andere bands waar je voor een exclusief concert van hen al minstens een euro of 30 neertelt.
(Voor bijv. Maiden en Slayer telt men toch ook 50 euro neer?).

Je moet een festival als dit ook niet gaan vergelijken met Wacken o.i.d. Dat heeft gewoon een andere historie en opzet. En een festival te groot? Tsja, dat is verschil in smaak denk ik, ik vind kleine(re) festivalletjes gaaf, maar ook de grote zijn tof om eens per jaar te doen bijvoorbeeld.

Achja, om een lang verhaal kort te maken: kijk eens wat minder (of zeur er in elk geval minder over) naar commercie en ga gewoon de bands bekijken die je tof vindt! Vanuit dat simpele 'principe' denk ik namelijk.

Je kunt dit festival bijvoorbeeld wel met Graspop vergelijken.
Ook niet goedkoop maar het scheelt toch wel een jas.

altx
Usericon van altx
Posted 12-03-2007 19:11 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 18:57 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
ik wens niet de redenen van degene waar jij op reageert te verklaren, maar volgens mij gaat het hem er om dat mojo niet al te netjes omgaat met haar andere festivals.

dus maak je om de commercie maar niet druk. ik schreef het al elders, maar een metaalhoofd is natuurlijk dolgelukkig wanneer hij drie keer de acceptabele prijs ergens voor kan betalen

DRIE KEER de acceptabele prijs? Nu heb ik best een redelijke baan dus ik kan me niet meer zo goed verplaatsen in het pauper-volk, maar sinds wanneer is 40 euro de acceptabele prijs voor een tweedaags festival?

edit: Of wacht, jij bent vast een jaar of 10 ouder dan ik en ook in die tijd blijven hangen of zo...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 12-03-2007 19:13]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 19:57 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 19:11 schreef altx het volgende:
DRIE KEER de acceptabele prijs? Nu heb ik best een redelijke baan dus ik kan me niet meer zo goed verplaatsen in het pauper-volk, maar sinds wanneer is 40 euro de acceptabele prijs voor een tweedaags festival?

haha
ik weet niet wat redelijk is op banengebied tegenwoordig, maar als jij je in je werk ook zo laat naaien...

120 euro voor een weekendje niet slapen in klamme tent, als vee behandeld worden, uitgehongerd, uitgezogen en van alle kanten opgelicht worden (dat plastic maakt natuurlijk een biertje een stuk duurder), tja, een wonder dat peter langhout er nog niet ingedoken is.

dus de volgende tegenvraag is wel terecht:

sinds wanneer betalen we uberhaupt voor een weekendje concentratiekamp?

(en wel eens van part-san gehoord? idd 40 euro, dezelfde ellende, alleen een dag langer)

quote:

edit: Of wacht, jij bent vast een jaar of 10 ouder dan ik en ook in die tijd blijven hangen of zo...

[/quote]

nee hoor, ik vond dynamo ook al te duur toen het nog een rijksdaalder kostte

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-03-2007 20:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 18:57 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:

Definieer acceptabel.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

altx
Usericon van altx
Posted 12-03-2007 20:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Wat een cynische opmerking al niet los kan maken...

~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 20:10 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 20:01 schreef altx het volgende:
Wat een cynische opmerking al niet los kan maken...

weinig

gisteren uren lang een inbusboutje overspoeld met beledigingen, verwensingen en cynische opmerkingen over zijn geaardheid en hij bleef echt gewoon vastzitten

altx
Usericon van altx
Posted 12-03-2007 20:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 20:10 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
weinig

gisteren uren lang een inbusboutje overspoeld met beledigingen, verwensingen en cynische opmerkingen over zijn geaardheid en hij bleef echt gewoon vastzitten

Bij deze ben je benoemd tot officiële ZM hofnar.

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-03-2007 20:15 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

nee hoor, ik vond dynamo ook al te duur toen het nog een rijksdaalder kostte

[/quote]

En toen het nog een gulden kostte gooide jij zeker een pepermuntje in de emmer bij de ingang?

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 20:16 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 20:13 schreef altx het volgende:

haha
nee je was me al voor:

quote:

Nu heb ik best een redelijke baan

altx
Usericon van altx
Posted 12-03-2007 20:19 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Nee, bij nader inzien, als je echt goed was geweest, had je wel geweten dat je op je hoogtepunt had moeten stoppen.

~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 20:23 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 20:19 schreef altx het volgende:
Nee, bij nader inzien, als je echt goed was geweest, had je wel geweten dat je op je hoogtepunt had moeten stoppen.

vind je deze opmerking zelf nou ook niet erg grappig als je ziet welk festival jij verdedigt?

(je hebt verborgen talenten knul, jij mag blijven)

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-03-2007 20:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 20:13 schreef altx het volgende:

Een Hofnar moet niet alleen grappig zijn. Een hofnar dient ook wezenlijke doch vaak onderbelichte zaken aanhangig te maken. Boemba doet dat laatste niet, hij herhaalt hoogstens de standaard stellingen van een verdwaalde metal loser:

'UNGA, underground! Commercie BAGH! Oplichterij! BOENGA!'

Iets te voorspelbaar om een goede hofnar te zijn.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-03-2007 20:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 17:11 schreef XXL het volgende:
Laat die jongen toch miepen met zijn smalle muzikale horizon.
Een waar top-40 fan kan met deze line-up idd uit de voeten.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2007 20:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 20:23 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
vind je deze opmerking zelf nou ook niet erg grappig als je ziet welk festival jij verdedigt?

Ik vraag me toch af waarom jij in de festivaltopics, de festivals zit af te kraken? Je bent geen vrouw toch? Toch?

Alhoewel, Party San lijk je wel leuk te vinden. Dat is een goed punt.

~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 20:56 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 20:36 schreef MMayo het volgende:
Ik vraag me toch af waarom jij in de festivaltopics, de festivals zit af te kraken?

ontwikkelingshulp?
beetje zinloos om op een reggaeforum de mensen voor te lichten over de kwalijke loverboy-achtige praktijken van de metalfestivals

quote:

Alhoewel, Party San lijk je wel leuk te vinden. Dat is een goed punt.

ik vind party san niet leuk, ik vind het redelijk geprijsd

dat is wat anders

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2007 21:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 20:56 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
ontwikkelingshulp?
beetje zinloos om op een reggaeforum de mensen voor te lichten over de kwalijke loverboy-achtige praktijken van de metalfestivals

ik vind party san niet leuk, ik vind het redelijk geprijsd

dat is wat anders

Nou, een nobel doel hoor. Vertel, wat doe je er nog meer aan behalve ontwikkelingshulp bieden via een forum? Een standje inrichten voor de ingang van een festival? Flyeren? Handtekeningenactie? En waar kan men zich aanmelden om jou te steunen in je doelen?

Hoe kan iemand Party San nu niet leuk vinden, geweldig festival!

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-03-2007 21:19 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Niet zo moeilijk, ikzelf heb een hekel aan alle festivals.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2007 21:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 21:19 schreef Wansmaak het volgende:
Niet zo moeilijk, ikzelf heb een hekel aan alle festivals.

Ja maar jij bent gewoon oud.

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-03-2007 21:31 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ook, ja. Maar wat boemba hier zegt kan ik me wel in vinden.

quote:
Op 12 maart 2007 19:57 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:

120 euro voor een weekendje niet slapen in klamme tent, als vee behandeld worden, uitgehongerd, uitgezogen en van alle kanten opgelicht worden (dat plastic maakt natuurlijk een biertje een stuk duurder), tja, een wonder dat peter langhout er nog niet ingedoken is.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 12-03-2007 21:31]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-03-2007 21:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 21:31 schreef Wansmaak het volgende:
Ook, ja. Maar wat boemba hier zegt kan ik me wel in vinden.

Het grote gebeuren vind ik ook niet veel aan, maar een dag zoals Waldrock of een paar dagen als Party San (wat kleinschalig is en stukken goedkoper qua prijzen) vind ik prima te doen. Gezellig ook.

Men wil nu eenmaal graag grotere bands zien en koopt toch wel een kaartje, daardoor kunnen de prijzen ook fiks hoog blijven. Op FoR staan leuke namen, maar doen mij meer denken aan een grote metal fabriek, een soort Salou van Spanje. De zee en de stranden zijn mooi, maar de rest..

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-03-2007 21:39]

~~**Boemba**~~
Posted 12-03-2007 21:39 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 21:21 schreef MMayo het volgende:
Ja maar jij bent gewoon oud.

hoe oud ben jij dan?
jij komt akelig springerig op mij over...

is niet gezond voor jongens vanaf een bepaalde leeftijd

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-03-2007 21:40 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ja, een festival van een dag is wel tof. Als ik maar niet in een tent hoef ofzo. En dat heeft weinig te maken met ouderdom, dynamo met 2 dagen vroeger vond ik ook al niks.

Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com