|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben benieuwd hoe lang die tent van jou overeind blijft dan |
|
Als het mooi weer word, en droog blijft wil ik het wel overwegen om buiten te slapen. Vorig jaar naar 2 festivals geweest, en 2 keer zonder tent terug gekomen |
|
Is er al een lijstje? - Waterfiets - Stoomfiets - Sodom |
|
quote: |
|
Beide dagen aanwezig.. |
|
- Waterfiets - Stoomfiets - Sodom - 6sic6 - BVT |
|
quote: |
|
- Waterfiets - Stoomfiets - Sodom - 6sic6 - BVT - Reddy - Tucker 10-4 Harley (zaterdag) |
|
- Waterfiets - Stoomfiets - Sodom - 6sic6 - BVT - Reddy - Tucker 10-4 Harley (zaterdag) - Horned_Reaper |
|
quote: Ik zie daar anders altijd maar één schaep Hatsjikidee! |
|
- Waterfiets - Stoomfiets - Sodom - 6sic6 - BVT - Reddy - Tucker 10-4 Harley (zaterdag) - Horned_Reaper - metallica92 |
|
- Waterfiets - Stoomfiets - Sodom - 6sic6 - BVT - Reddy - Tucker 10-4 Harley (zaterdag) - Horned_Reaper - metallica92 - Doomy + iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik ga vrijdag kaartjes halen!! |
|
Gecondoleerd met je bankrekening iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
vakantiegeld!!! |
|
Ik ga niet meer. Verboden te fotograferen, max. 12 blikjes meenemen, Mojo is jammergenoeg zo commercieel!! Zelfs redelijk grote bladen en websites zijn niet welkom. De line up is geweldig maar gelukkig zie ik het grootste deel op Hellfest en de rest wel elders deze zomer. Jammerrrrr! Bla |
|
quote:Dan zijn ze niet groot genoeg |
|
Voor Mojo is haast niemand groot genoeg hahaha... Ik denk dat alleen de Aardschok en de Oor erin komen! Bla |
|
En Lords of metal natuurlijk. |
|
De koers voor een weekendticket op marktplaats is nu zo'n 70/75 euro, dagkaarten rond de 50. En dat kan lager ik ben bereid 75 neer te tellen voor twee weekendtickets en anders zoeken ze het maar uit er zijn gewoon te veel festivals |
|
quote: moet je ook niet bij mojo vragen, maar bij de bands, sponsors en bedrijfjes. die hebben de relatiekaartjes en mogen een flink aantal namen op de gastenlijst zetten. dat mojo je niet toelaat is logisch, worden ze niks beter van |
|
Als ik het goed begrijp worden er nu nog 2 bands aan de line-up toegevoegd? Ik ben alleen bang dat veel bands elkaar gaan overlappen i.v.m speeltijden. |
|
quote: Hoezo dat? dus |
|
Maak je niet druk. Gewoon doen man! |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |