|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik geloof er niks van. En bovendien vertrouw ik sowieso niemand. (kan ik niks aan doen, is soms wel eens nadelig) dus |
|
Ach direct na de gate kon je de vorige keer meteen wegwerpcamera's kopen.... Je mag best een foto maken maar alleen met wat je daar koopt. Dat is meer de regel. Dat jaar lag er ook al een hele stapel met camera's die ingenomen waren. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Bizar iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Sja. Nu wachten tot de eerste 5 megapixal telefoon ingenomen wordt? Ik ga overigens van de week maar eens kaarten scoren. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Wat mag mee het FESTIVALTERREIN op en wat niet? Niet: filmapparatuur, glas, blik, professionele fotoapparatuur (lees: fototoestellen met grote, verwisselbare lenzen) Neem aan dat compact's dus wel mee mogen en bridgecamera's ook. Korte filmpjes kun je et compact en telefoon maken, lijkt me lastig te verbieden.... Btw hallo [Dit bericht is gewijzigd door Adelaar op 14-05-2007 14:09] |
|
quote:Hallo Frans |
|
Frans? Volgens mij heb je iemand anders in gedachten |
|
quote: Volgens mij hebben we hier iemand die niet van voetbal houdt. |
|
That's Right! Ik wordt toch niet gelinkt aan een voetballer oid? |
|
quote:http://nl.wikipedia.org/wiki/Frans_Adelaar |
|
volgens de Iron Maiden site wordt Fields of rock in zwolle gehouden nou bent benieuwt waar, want dan kan ik mooi thuis pitten. |
|
LOL Straks staan wij in Biddinghuizen en zij in Zwolle |
|
Zaterdag 16 juni: - Iron Maiden - Slayer - Heaven & Hell - Machine Head - Papa Roach - Mastodon - Kamelot - Fastway - Pain of Salvation - Dragonforce - In This Moment - Dublin Death Patrol - Aiden - Lauren Harris - Bloodsimple - THE SPYDERZ Zondag 17 juni: - Ozzy Osbourne - Velvet Revolver - Korn - Dream Theater - Motörhead - Megadeth - Type O Negative - Black Label Society - Suicidal Tendencies - Hatebreed - Life of Agony - Ill Nino - Amon Amarth - Hinder - Devildriver - Shadows Fall - Walls of Jericho - Delain |
|
quote: |
|
quote: Spinaltap |
|
Ja lach maar. Heb ook eens twee uur voor het verkeerde stadion in Keulen in de file gestaan voordat we erachter kwamen dat die mensen allemaal naar 'n wedstrijd van FC Köln gingen i.p.v. naar Metallica |
|
|
|
Woei Kaartje binnen! |
|
16-6,Meanstage,Iron Maiden,Slayer,Heaven&Hell,Machinehead,Papa Roach en Lauren Harris. 16-6,TOR tent,Dragonforce,Mastodon,Aiden,After Forver,In This Moment,Panic Cell. 16-6,Rage Stage,Kamelot,Pain Of Salvation,Dublin Death Patrol,Fastway,Bloodsimple en Spyderz. 17-6,Mean Stage,Ozzy,Velvet Revolver,Korn,Motorhead,Megadeth en Black Label Society. 17-6,TOR tent,Dream Thetaer,Type O Negative,Hinder,Ill Nino,Amon Amarth en Delain. 17-6,Rage Stage,Hatebreed,Suicidal Tendencies,Life Of Agony,Devildriver en Walls Of Jericho En Volbeat bevestigd zichzelf op www.myspace.com/volbeat |
|
Afwezig. Als ik zo naar dat programma kijk wil ik alleen Heaven & Hell zien. Pain of Salvation was leuk mee genomen maar daar hoef ik niet speciaal voor naar Fields of Rock. Voor de rest vind ik het bagger of heb ik de bands al vaak genoeg gezien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Panic Cell en HellYeah komen ook :D [Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 20-05-2007 13:45] |
|
Nou, ik ga meteen kaarten halen. |
|
HellYeah? Ken 't niet, maar dat kan haast niks zijn |
|
staat op je tradelist? Je moeder. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |