|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Bla iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Wat is dat voor een band? Hoe weet jij dat die komen? |
|
Lijstjes!!!! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote: ROFL MMayo, je HEERSCHT Hatsjikidee! |
|
Iron Maiden en wellicht Heaven And Hell.... Metallica op pinkpop... |
|
Wie gaan er allemaal heen eigenlijk? Lijstje: - XXL Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
bla iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
ik weet wel de eerste band voor FOR 2008 : Iron Maiden, zij headlinen en spelen alleen nummers van de 1e 4 platen ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Wij boycotten dit soort festivals bij voorbaat al, fuck mojo met die belachelijke prijzen. Gaan ze zeker ook 20 euro voor de camping vragen net zoals bij Arrow. see you at occultfest! |
|
Je bent koninklijk? |
|
quote: metallica op pinkpop? het moet niet gekker worden. pinkpop heb ik jaren geleden al afgeschreven. voor metallica hebben ze helemaal geen geld. |
|
quote: + 1 Maar als ik de naam MOJO zie, weet ik al genoeg. |
|
Met Graspop het weekend na F.o.R! Festival seizoen in Extremis? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Gister van een vriend van mij flyer van FOR gekregen (kreeg je bij Muse). Stond oa op dat Roger Waters komt, Deep Purple, Incubus. Ben de rest helaas vergeten, maar die komen (volgens dat papiertje) zowieso... As long as there are kids who are pissed off and have no real way in venting out that anger, heavy metal will life on!!! |
|
quote:Bla... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ja die kreeg ik ook in mijn klauwen gedrukt, Maar kijk ff goed op die flyer, MOJO maakt data bekent van die bands wanneer ze in nederland spelen, NIET OP FIELDS OF ROCK!!! 2003 en 2005 waren te gek! 2007 ga ik zeker weer! "Sehnsucht" |
|
Hmmmm, dan heb ik ff verkeerd gekeken Was ook niet helemaal nuchter blijkbaar toen ik die te zien kreeg As long as there are kids who are pissed off and have no real way in venting out that anger, heavy metal will life on!!! |
|
quote: Ik dacht al! Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: Ja bla ja. Zijn er al bands bekend? |
|
Ja Horna |
|
quote: Goh, ook al op Wacken.. nounou ze krijgen het nog druk. |
|
quote:Zeurkous. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zeg, hoe zit het met jouw optreden in lycra broekje tijdens het eerst komende ZM festival? |
|
quote:Mijn WAT ??? Heeft Raymond weer onder mijn nick zitten posetn ??? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |