|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
It wasn't me. |
|
ah. Fuck the world and fuck you |
|
Ik bluf wel eens vaker onder invloed. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Mooi man, dus eh.. zm fest it will be? Of liever de Arnhem Metal Meeting? |
|
quote:Ik ben daar niet bij aanwezig, zeevissen met wat collega's. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat is nou jammer. Fields of Rock editie 2008 dan? Tien dagen metal.. |
|
quote: Dat zijn geruchten, een maat van me werkte vorig jaar voor wacken. Ook dit jaar werkt hij daar weer. Zarathustra komt waarschijnlijk ook op wacken spelen |
|
quote:Dat trek ik niet meer hoor. zoveel metal...sterker ik luister nog maar zelden naar metal eigenlijk. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee gaat liever naar Sparta |
|
quote: Wellicht komt FoR nog wel met wat leuke hardcore bands voor je ofzo. |
|
quote:Zou fijn zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zou het ? als bv een Agnostic front zou spelen dan zou ik wel eens kunnen gaan. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zou je daar 70 euro voor een dagkaart voor willen neerleggen? |
|
quote: Zou pijn zijn |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zoiets was het vorig jaar, wat de prijzen betreft. Voor 1 dag dan. |
|
Klopt ja |
|
quote:Gewoon buiten gaan zitten en op tijd over de hekken heen klimmen... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:tering.niet normaal meer de prijzen. maar ik ga dus volgens de laatste berichten dus wel naar Waking the dead. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hooligan! |
|
quote: Wanneer is dat dan.. met kerst ofzo toch? |
|
quote:yep de 24ste als ik mij niet vergis. Fuck the world and fuck you |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
dat wordt wat, mental op een BM fest Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |