|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zeg, zit mijn stukkie tekst niet zo uit z'n context te rippen!! Inter faeces et urinam nascimur |
|
sorry, die line-up is gewoon zo beroerd www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
quote: ff vraagje tussendoor, waarom is alain uit de band gestapt? Het is de lichtinval ;') |
|
geen tijd en geld, maar we hebben ondertussen al nieuwe drummer www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
quote: ben ik het dus met je eens Inter faeces et urinam nascimur |
|
gelukkig bestaat er nog zoiets als het neurotic deathfest www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Zo. Plannen om met twee vriendinnen van me een tent te sharen daar in vergaande fase Lemmy en Ozzy, here ik komt [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 20-02-2007 12:20] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Alleen daar kun je niet kamperen |
|
quote: das waar maar wel veel harder genieten van de muziek ik hoorde van iemand dat er misschien een bed and breakfirst is ofzo maar kan er niks over vinden. kan altijd nog gewoon slapen in de auto www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Mogelijkheden zijn er op zich genoeg. Komt waarschijnlijk nog wel wat meer info over. |
|
quote: http://www.bedandbreakfast.nl |
|
Oeh d'r komen toch wel wat lekkere bands imo! Suicidal! Yeah! CAN'T BRING ME DOWN! |
|
okee dan, ben benieuwd naar de laatste twee bands, khoop dat jullie iig voor guttural secrete gaan www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
quote:Jammer alleen dat ze tegenwoordig nergens meer naar klinken .. |
|
Hmz.. da's minder. Ken ze alleen nog van 'vroeger', en helaas nooit live gezien toen. |
|
quote: toch wel paar leuke naampies en wat die ik nog wel eens wil zien [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-02-2007 13:28] Je moeder. |
|
quote:Ik geloof dat alleen Mike Muir nog origineel lid is .... |
|
Enig idee wat die gitaarneger nu doet? [edit]ah, fishbone [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-02-2007 13:47] |
|
quote:Heb ik wel geweten, maar nu niet meer eigenlijk ... Of je moet het over de basneger hebben, die plukt bij Metallica |
|
Ja wizzik. Bedoelde Rocky George. Man wat spelen die gast. Maar Fishbone nu dus |
|
quote: En die is geen neger. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ivm rest van metallica wel |
|
Als dit zo doorgaat verschillen Graspop en Fields zometeen nog maar weinig van elkaar... In dat geval ga ik lekker naar Fields lekker dichtbij! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Ik heb ze ooit eens op Graspop gezien, was wel vet toen. Alleen Mike Muir als orgineel lid dacht ik ja. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |