|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat loopt iedereen toch te janken over de entree prijs? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Weinig gemist lees ik al. Volkskrant was ook duidelijk over de line-up. Maar euh...waren er nou 30.000 (organisatie getal) of 15.000 (reeel?) mensen? Boeit niet, alle bands had ik al eens gezien, het grote manco met festivals. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote:ik bedoelde 15.000 per dag |
|
quote: Wacken en Graspop halen anders nog steeds veel meer bezoekers, dus zal er wel iets schorten aan de organisatie van FoR. |
|
quote: Ja maar die 2 festivals zijn ook internationaal veel bekender. Uit heel Europa, en een enkeling van buiten Europa komen daar op af. Fields of rock bestaat veel korter. Bijv van Wacken is dit al de 18e editie.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dat is zo. Ik ben trouwens nog nooit op FoR geweest, en heb het eigenlijk ook nooit geassocieerd met metal, maar meer met Soulfly-achtige bands. Geen idee waarom eigenlijk. |
|
quote: Ik ook Meeste dingen zijn niet echt mijn ding Dus ik hou het maar bij Waldrock en Wacken, dit jaar On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: maar wel lid van de Walibi heersch crew . overigens heb ik me ook geirriteerd aan de weinige wcs! en dat het bekertjes systeem ineens anders was. wel leuk daarvan: je gooit bekertje voor je eigen voetjes op de grond en er is altijd wel iemand die spontaan voor je bukt |
|
quote: Haha door mijn drinkgedrag heeft Ollie die naam uit kunnen vinden On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ben niet geweest omdat de line-up me gewoon te saai was (al die ouwe graftakken.. pleite ermee, zet er wat verrassends nieuws in zoals The End ofzo), en om daar dan 120 euro voor te betalen was me gewoon teveel (Man, daar kan je bijna 2x voor naar Dour! En da's 5 dagen) Da's een prijs voor 3 dagen, niet voor 2. En dan ook nog zo'n absurd hoge bierprijs, nee ik ben blij dat ik thuis ben gebleven :-D Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: nou dan. kun je de rest mooi voor je houden |
|
quote: Moet je het lezen dan? Ieder zijn mening en wat dat betreft mogen ze van mij Fields of Rock meteen opheffen, dat surrogaat van Dynamo.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: yep ieder zijn mening. goed begrepen |
|
quote: Moet je er heen dan? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: wijsneus headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Hmm, heb nu niet direct het idee dat ik veel gemist heb, zo aan de reacties te lezen..... spelfout weggehaald... |
|
Fields of Rock was GAAF. Heb me opperbest vermaakt. Ja, natuurlijk was er wat te zeiken. Het uitvallen van Machine Head en de nasleep daarvan (verzetten van bands e.d. en het niet goed aangeven daarvan) is wel het beste voorbeeld denk ik. Ook waren er inderdaad niet veel toiletten. Maar goed, op de meeste festivals is het drinken prijzig (en ga eens een hele middag op het terras zitten!) en het eten vond ik qua prijs best te doen. Wel was het dan wel weer superklote dat 't terrein zo laat open ging (vooral op de zondag) waardoor ik een gedeelte van Black Label Society heb moeten missen... Maarrr, er waren voor mij voldoende positieve punten om het toch een heel mooi weekend te kunnen noemen: * Pain of Salvation: Wauw! En van heel dichtbij door de kleine opkomst. * Dublin Death Patrol: Gaaaaaf! * Heaven & Hell: Ook ontzettend leuk. * Slayer: Zoveelste keer, toch weer erg strak. * Iron Maiden: Fantastische setlist, één van de toppers van afgelopen weekend. * Life of Agony: Supergaaf! Jeugdsentiment ook. En Keith aangeraakt (*kleine-meisjes-giechel*) . * Hatebreed: Gewoon vet. * Type O Negative: Mwah.. Wel weer 's leuk, maar niet heel bijzonder. * Dream Theater: Toch nog verrassend leuk. * Black Label Society: Wat ik gezien heb was erg goed. * Megadeth: Strakke set! Alleen jammer dat de zanger geregeld z'n mond open doet (oftewel: Muziek is goed, zang is kut imho). * Velvet Revolver: Leuke achtergrond/in de zon zit muziek. * Ozzy: Jezus, wat vals. Toch maakte 'ie 't uiteindelijk nog een beetje goed, uiteindelijk was 't leuk. Verder van sommige bands nog kleine stukjes gezien. Ik vond 't echt leuk, en zeiken over prijzen, tsja... Dat weet je bij 'n festival als dit. Ga dan niet. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Waarom is iedereen toch naar Megadeth gegaan i.p.v. Amon Amarth? Ik heb persoonlijk niet echt last gehad van de weinige WC's. Bij de pisbakken op de camping hoefde ik bijna nooit te wachten, en als ik al moest wachten was dat nooit meer dan 30 seconden. Op het terrein zelf waren ook genoeg sloten en hekken. Poepen moet je gewoon vantevoren doen, thuis. En als je dan toch moet, dan moet je dat 's nachts doen op de camping, wanneer de meeste mensen slapen, of op het festivalterrein tijdens een optreden. Staand kunnen plassen is vet relax. dus |
|
Nu niet gaan huilen hee Jolijn! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Oh, trouwens nog mensen bij Mastodon geweest? Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Jep |
|
Joa, qua sfeer weinig op aan te merken. Zaterdag was echt een drama qua organisatie. Kijk als je de helft van de bands aan de andere kant van het terrein laat spelen en niet één informatie punt hebt dan moet je nog wel wat leren-verbeteren het volgend jaar. Daarnaast is het volgens mij geen geheim dat Mojo het doet voor het geld. Dit weet je van tevoren, en kan je of meer geld meenemen voor eten en drank. Of bekers gaan rapen..( hehehe) Bands: De zaterdag: After forever; voor mij de 1e keer dat ik ze live aan het werk zag. Viel me niet tegen erg strakke band hoewel het helemaal mijn muziek niet is. In this moment; Had ze de woensdag ervoor gezien in Hellendoorn als voorprogramma van Lamb of God. Zo op een festival leek het alsof de band harder zijn best deed dan de woensdag ervoor. Leuke set, niet bijster boeiend. Dublin Death Patrol; Ik was in een nogal zuur humeur omdat Machine Head niet kwam. Hierdoor eigenlijk niet goed opgelet. Mastadon; Lekkere set, geen super geluid. Slayer; = Slayer. Iron maiden; Het leek alsof de kerels er zin in hadden. Het gepreek van Bruce Dick in son over Ozzy en Black Sabbath vond ik ietwat aan de sneuje kant. Zondag: Black label; gemist omdat ik slecht werd in de rij. Het zweet brak me uit en duizelig enzo.. Drank en drugs in de ochtend doet me geen goed.. Heb dan de set ook mee gekregen vanaf de plee... * zucht * Megadeth; weer enigzins opgeknapt gaf Megadeth mij de eerste verassing van het weekend. De vorige keer op Waldrock vond ik het nogal mat/tam overkomen. Deze keer roste het behoorlijk. Devildriver: Net als In This Moment gezien de woensdag ervoor strakke set, doet het beter op festivals dan in kleine zalen. De zangert heeft duidelijk veel ervaring in het spelen voor veel mensen. Life of Agony; De meest grote onzin actie van het weekend vond ik het promoten van het bandje van de bassist. Als dit bandje werkelijk zo goed was pikken mensen dit wel op..Doen ze dit niet, dan mankeert er blijkbaar wat aan je bandje....OM op zoeen manier de aandacht op jezelf te krijgen vind ik beneden peil en niet getuigen van respect voor je publiek.. LOA zelf roste zeldzaam, Keith blijft een van de mooiste stemmen van de "rock'houden.. Lekker veel oude nummers. Suicidal tendencies; deed waar ze goed in waren. Mensen vermaken.. Vond het leuk alhoewel ik weinig met de band op heb. Hatebreed; Rossen!!!!!!!!!!! Lekker voor mij de band van het weekend. Ozzy; die heeft geluk dat hij een band heeft zoals hij heeft. Anders was/bleef er weinig over van de "legende" die hij is.. Rondsjouwen op de camping en van brandje naar brandje lopen is great fun.. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 19-06-2007 21:52] |
|
quote: Gebaseerd op die omschrijving lijkt 't me dan ook tijd om papa te worden quote: Misschien omdat je voor het zelfde geld 3 dagen naar Graspop kunt in plaats van 2 en daar voor 20 euro 12 biertjes kunt drinken i.p.v. 9. Er spelen vrijwel dezelfde bands (maar dan met langere sets omdat 't later afgelopen is), en voor de helft van Nederland is Graspop dichterbij dan FoR. En daar komt nog eens bij dat alles op Graspop beter geregeld is. Dus als je niet naar allebei kunt is de keuze snel gemaakt. Ik ken dan ook niemand uit deze omgeving die naar FoR is geweest, maar wel een groot aantal mensen dat naar Graspop gaat. 't is dat ik Megadeth en Kamelot wel 'ns wou zien en aan kaartjes voor een redelijke prijs kon komen, anders waren we ook alleen naar Graspop gegaan. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 19-06-2007 22:01] |
|
quote:klopt helemaal |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |