|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Gisteren besloten dat dit jaar huize renYek weer eens als gastgezin gaat fungeren voor dronken broeders en zusters |
|
Naar mijn oude huisgenoot denk ik toch maar. |
|
Heel veel drinken, en qua vuurwerk, een doosje supervlinders blijft leuk, daar kun je ook daadwerkelijk echt dingen mee opblazen, geniaal. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 24-11-2007 18:28] Against God and Government |
|
quote: helaas en waarschijnlijk wordt het een slechte films marathon op oudejaarsavond Je moeder. |
|
ik zit te denken om een feestje te organiseren.... had het plan om samen met stig een mexicaansfeestje te geven binnekort ( met pinata, corona's, sombrero's en tequila's) miss wel met oud en nieuw of gewoon de stad in hobbelen |
|
VUUR VUUR VUUR als het maar groot is enzo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
yeah ook puik ik zet het dakterras in de fik |
|
Gewoon zuipen in Midtown tot ik er bij neerval voor een vast bedrag. quote: Ia die tegenwoordig nog wel eens op msn? Ik zie haar amper omline. Daar moet ik nodig weer eens een avondje de Skihut mee induiken om vervolgens met een zatte harses 3x de zelfde Tarantino film op te zetten om die vervolgens nog niet helemaal te hebben gezien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: stig zit in een cocon. ze heeft geen internet, heeft inmiddels een baard en zit in een sociaal isolement het gaat goed met dr!! |
|
Zuipen. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
geen idee, iig niet in een of andere kroeg hangen want al die wildvreemden die je willen omhelzen en kussen om 12 uur vind ik maar goor Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
In een stamkroeg zijn geen wildvreemden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Party party all night long met 'dinnetje! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Carbid schieten! dus |
|
Zuipen weet nog niet waar |
|
Eten en wijn drinken met vrienden, en na middernacht richting Unitas om daar de nacht door te halen. [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 24-11-2007 20:42] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
In mijn nest duiken |
|
Berlijn! Daar zijn we twee jaar geleden ook heen geweest en het was echt waanzinnig: Het hele centrum is afgezet zodat er op straat gefeest kan worden van de Brandenburger Tor tot aan de Siegessäule. Glühwein of cheap-ass sekt, overal muziek, vuurwerk om middernacht... Ik heb er nu alweer zin in. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ik ga dit jaar geen vuurwerk meer afsteken, duur spul.. Verder ga ik helemaal niks doen met de jaarwisseling, denk ik, misschien nog even naar buiten kijken.. |
|
Zuipen bij/met vrienden. |
|
Zuipen/uit in Zwolle waarschijnlijk. |
|
Mezelf tot in het oneindige zuipen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Naar een klooster in de zwitserse alpen, met bediening door nonnen, hehe, ben benieuwd. Sneeuwborden! <-Glühwein Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
weetnogniet wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |