|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Aha, dat kan natuurlijk ook. |
|
quote: Damn, laatste trein gaat om 21:45! Zit ik vast in Almeloooooooo. |
|
quote: Haha, lullig. Eerder weg dan maar? |
|
quote: Nou kan natuurlijk niet die kinderen hierzo alleen laten. Zit niets anders op dan in Almelooooooo nieuwjaarsdag/nacht te vieren. |
|
Op je werk? In je eentje? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Hups, eerder het bed in gooien. Pfshh ik moet straks van 18 tot 3 uur werken en dan slaapdienst er achteraan tot 7 uur. Eerst vuurwerk afsteken, kids in bed en dan rond 12en ze er weer uit vissen om nog meer vuurwerk te kijken. Rest van de avond gezellig nachtrondes lopen, yay! |
|
Tsja, in mijn ééntje in een groot leeg huis. Kids eerder naar bed gooien gaat niet, word opgehaald door een ouder. ( die ook moet werken.) Moet dus blijven zitten totdat de groep leeg is. Het scheelt dat mn halve band uut almeloooooo komt. Zodat ik toch nog iets van de nacht kan genieten. (Ik zat liever thuis bij vrouw en kind.) |
|
Ik ga zo naar vrienden, indrinken, en dan naar Watt. Ik zou het liefst een fles vodka aan de mond zetten, deze leegdrinken en naar bed gaan, maar ja, ik heb geen vodka in huis. |
|
Hm dat is ook een goed idee.Fles wodka in de vriezer,fles whiskey en tequila.Daar zal ik wel van kunnen slapen.Fijn al dat gedoe aan me voorbij laten gaan.En in het nieuwe jaar weer wakker worden. =) |
|
Nou, dat was me een mieterse avond. Spelletjes gedaan met de familie, en eventjes naar buiten geweest om vuurwerk te kijken, waarna ik om half 3 in bed lag. Niet spectaculair, maar daar heb ik heel 2010 nog voor. |
|
Gaaf feestje wel bij hedon! (Zwolle) "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Ik zat met een aantal vrienden in Dordt en niet echt in de gezelligste buurt. Wel veel vuurwerk gezien (vooral knalvuurwerk) en de politie liep ook nog in de straat. Een vriend van me tegen een politieman: Ja, jammer dat ze vuurwerk afsteken, maar dat schijnt vaker voor te komen rond deze tijd Was wel gezellig verder en in Bibelot ook wel. Niet al te laat gemaakt, maar toch een aardige kater |
|
quote: Haha. |
|
|
|
En, al plannen? |
|
Oudjaarsdag werken van 14 tot 21 uur, nieuwjaarsdag werken van 14 tot 21 uur. Tussendoor, eeuh.. niet veel bijzonders denk ik. |
|
Misschien met een groep vrienden bbq'en, lekk0r!!! En maar hopen dat het sneeuwt ^^ Black seeds of bunny! |
|
Champagne drinken en caviar eten. Geen vuurwerk afsteken. |
|
waarschijnlijk bij Karnivoor zitten en filmpje kijken ofzo |
|
Strand + caipirinha + mijn Braziliaan |
|
quote: Ik doe met je mee. Bareuh... |
|
Het wachten tot middernacht voelt als wachten op je dood. |
|
Naar de overburen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Iets met bier, denk ik. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |