![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Saai, dat doen jullie al zo vaak. ![]() Ik zit met de jaarwisseling bij een kennissen in Haarlem. Niks bijzonders eigenlijk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Oudjaarsavond: thuis vieren met mijn ouders, vooral mijn zus *niet* bellen Nieuwjaarsdag: BUDT bal Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Ik heb bereikbaarheidsdienst en mijn vrouw moet tot 01.00 uur werken. Best wel fail! Dus niet drinken, heb 2 vrienden uitgenodigd en we gaan lekker platen draaien en oliebollen nassen! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Dat zal d'r leren. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Idd, weet je wat Erik... ik bel haar ook niet! Is ze nou helemaal raar geworden! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ik moet van maten naar Enschede ![]() ![]() ![]() |
|
Gewoon bij mijn schoonouders. Voor de rest niks bijzonders. ![]() |
|
Gewoon bij mijn baas. Voor de rest niks bijzonders. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Bij Irritante klootzak zitten. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
werken ![]() ![]() |
|
Toch niet op de BSO mag ik hopen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Eerst ff langs bij wat vrienden in een kraakpand, altijd lache daar, lekker buiten zitten op de binnenplaats, vuurkorfje drbij, jagermeister zuipen. Daarna waggelen we met zn allen richting Simplon alwaar nog zeer een leuke dame op me wacht waarmee ik 2011 hopelijk op zeer knallende wijze kan laten beginnen ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Dit jaar niet zo veel helaas ![]() ![]() |
|
Ik zit bij New World Order dit jaar. ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: Met een lekker potje prostaatmelken misschien? :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Werken... ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
SIMPLON it is! eerst hier drinken, daarna ergens anders, dan lam naar de simplon! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Niet zo veel bijzonders. ![]() |
|
quote: geen kaarten voor de Simplon kunnen scoren? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
nee ![]() ![]() |
|
Traditioneel met de vaste kern van mijn vriendengroep (6 personen). Tweede kerstdag ook met zijn allen wezen brunchen. 's Avonds eerst wat eten en vervolgens aan de drank, hapjes en oliebollen e.d. En na 12'en ga ik kijken hoe de rest vuurwerk gaat afsteken (ik vind het zelf veel leuker om te kijken). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Feestje in Enschede Zin an. ![]() |
|
jip en janneke champagne drinken ![]() En vroeg naar bed waarschijnlijk ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |