|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Feestje in Rotterdam! |
|
Hm, er doen vage geruchten de ronde dat het feest waar ik naartoe wilde is geannuleerd, hoewel de organisatie (nog) niets heeft laten weten.. Zou wel goed klote zijn als dat inderdaad zo is. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 14-12-2008 20:40] |
|
|
|
Hmmmm ga voor dit denk ik: |
|
ik ben de moeilijste niet.. ik ga voor alles Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ook, behalve whiskey ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Precies, dat plaatje was het eerste waar Google mee aan kwam zetten op de term 'alcohol.' Afgelopen jaar trouwens op een exclusief en duur feest champagne lopen hakken. Om twaalf uur zaten we midden op de Maas, geen onaardige plek om het vuurwerk te zien! |
|
quote:okee.. ik drink alleen absoluut geen spul waar cocos in zit Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
O, ik vind whiskey verdomde lekker, daar niet van Maar op de één of andere manier word ik daar ongelooflijk (snel) agressief van. Normaal ben ik al redelijk snel aangebrand, dus als ik dat spul ga drinken gaat er geheid iets of iemand kapot. Dat is me vaker gebeurd, was ik maar niet van plan met oud en nieuw, hehehe [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 14-12-2008 21:11] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ooit een keer kokosbier op, niet te zuipen |
|
quote:owh dat is wel klote. Ik ben niet van plan om pure vodka te drinken.. daar word ik kennelijk nogal zat van En cocos word ik gewoon binnen 1 minuut ziek van en is mijn maag de eerste 2 a 3 dagen helemaal naar de tyfus. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Here here! |
|
quote: Ik ben volgens mij ook op dat feestje! |
|
Ik ga de boel eens lekker in de brand steken! |
|
Kan naar een feestje van een vriend van me, maar ook naar het oud en nieuw feest in Unitas... Ik weet het niet Het is de lichtinval ;') |
|
Ik ben gevraagd voor een partijtje, maar ik heb het afgeslagen. Wil gewoon pitten. |
|
Ik ook helemaal geen zin in oud en nieuw hehe Het is de lichtinval ;') |
|
Triple-Dan komt met gezin naar ons. Bietje happen, bietje drinken en vuurwerk kijken met de mini-mannetjes |
|
Hetzelfde als elk jaar, deur dicht en waarschijnlijk voor 12 uur slapen. |
|
dit jaar maar eens 1 van de wadden eilanden onveilig maken met een zooitje ongeregeld! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Naar moastricht de boel onveilig maken Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Feestje bij Mandylion en Lord John |
|
quote:+1 |
|
Keihard out gaan hopelijk. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |