![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:zullen wij wat gaan doen dan ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Voor de 3e keer een rotje tegen mn oog krijgen. ![]() |
|
Waars feest bij vrienden en me daarna kachellam zuipen in Waterfront. ![]() |
|
quote:Glamour on the rocks! Ik zal Bien eens aan der mouw gaan trekken. Leukste is wel weer met een hele klup aldaar de sfeer te gaan vernaggelen. ![]() |
|
quote: Dat is ook wel een redelijk plan.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Dat vinden er meer, het is volgens mij al rond hehe. ![]() ![]() |
|
waarschijnlijk het zelfde als vorig jaar: Roermond op stelten zetten met Hub en Heuy! ![]() tsjokkefoll!!! ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Is er nog plek vrij?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: DUH ![]() |
|
Het studentenhuis van een vriendin wordt omgebouwd tot feestlocatie, dus daar ga ik me eens goed bezatten alvorens te bepalen wat ik daarna ga doen om mezelf tot de nieuwjaarsduik wakker te houden. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Thuis zitten met een goed glas whisky. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Zuipen. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Drinken en eland eten in Finland ![]() ![]() |
|
yeah.. ik ga met je mee ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Misschien/waarschijnlijk in Zweden op dat moment!! ![]() ![]() |
|
Komt zoals gewoonlijk weer een kluppie mensen hier. Wat biertjes doen, na twaalven effe rondje dorp, en vervolgens de thuiskroeg in tot een uurtje of 8 ´s ochtends. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 06-12-2007 11:05] spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:heb je nog plek in je koffer ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Waarschijnlijk geen reet. Beetje tv kijken die avond, en dat zal het wel zijn. Waarschijnlijk lig ik ook al voor 12 uur te pitten, hehe ![]() |
|
wat ben je toch ook weer een party animal ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ja, echt nul keer ![]() ![]() |
|
quote:+1. ![]() |
|
quote:rotjes afsteken? wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Eerst gezellig ouderwets samen met de familie groot diner met bijhorende voorafgaande receptie en feestje achteraf... ![]() Daarna afzakken naar Zottegem-stad ![]() ![]() Nieuwjaarsdag effe gedag gaan zeggen aan de "schoongrootouders" ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
quote: Wat ben jij een burgelijke lul zeg. ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |