![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() |
|
Ja, hier ook. ![]() |
|
Gewoon met vrienden bier drinken. 2011 beginnen we met lol, gevolgd door een diepe slaap en daarna hoofdpijn. ![]() |
|
Zuipen, blowen en belachelijk veel vlees eten. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Nijmegen in, kroegen bezoeken, danscafé's en biertjes ![]() ![]() |
|
Wederom een familie gelegenheidje. ![]() |
|
Bij de buren van mijn vriend zitten, waarvan 1 een kok is. Tapas eten welke hij gaat klaarmaken en veel wijn drinken! ![]() En vanaf 12 uur vanaf 10 hoog op een flat een prachtig panorama van vuurwerk bekijken te Heerenveen. Je hoeft zelf niets te kopen en je vingers blijven heel! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 16-12-2010 23:14] bub ![]() |
|
wij gaan met nieuwjaar Las Vegas op stelten zetten ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Fout & Nieuw met een foute truien dresscode ala Ellen van Kreatief Met Kurk Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
en sowieso dat wat VinnieBBQ zei! ![]() |
|
Ik ook laatst een echt opa trui gekocht met ruitjes enzo. Maar nu vinden de mensen hem bij me staan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 17-12-2010 1:38] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
oja, Bram ![]() ![]() |
|
Het nieuwe "hip" dan toch? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Is dat wel een opa op die foto? ![]() |
|
Zij was 70 toen ze Victims Of the Bubonic Plague II kocht Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() ![]() OT: misschien ook wel met Grolsch. ![]() |
|
jip en janneke champagne en bij de buren chillen. ![]() ![]() |
|
ja, die Annie M. G. Schmidt was een feestbeest ![]() ![]() |
|
Iets met Warsteiner.... Boeiender ![]() |
|
quote: Dit is één van die spaarzame momenten waarop we het met elkaar eens zijn. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Hebben ze in Duitsland ook een goedkoopbier.nl? Echt een geniale site. Boeiender ![]() |
|
guenstigesbier.de wellicht... nee, zoiets hebben ze hier blijkbaar niet. Bruce Banner ![]() |
|
quote:Gat in de markt zeg ik je! ![]() Ik denk dat ik voor de jaarwisseling Kleve nog even aandoe om sterke drank in te slaan. En dan op oudejaarsavond samen met een zooi kameraden een teringzooi van mijn huis maken. Ook mooi! Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |