![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Gewoon, neuken. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Ik ga, zoals het er nu naar uit ziet, Carbid schieten (?). Ben benieuwd ![]() ![]() |
|
Cool, met echte melkbussen? ![]() |
|
Ik laat me verrassen ![]() ![]() |
|
Haha, donders mooi. ![]() |
|
haha ja mooi wark is dat. Deed ik vroeger ook altijd met wat neven. ![]() ![]() |
|
grinden und Saufen in Berlin. ![]() ![]() |
|
Tja goede vraag...@topictitel. De eigenlijke planning gaat helaas niet door. ![]() |
|
Ik overweeg eens gewoon thuis op de bank te blijven met een wijntje en een filmpje en 1 januari mee te maken zonder kater. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Slapen. ![]() |
|
Ik ga opstaan, studeren, 's avonds lekker eten, en op tijd slapen, om de dag erna meer te studeren... ![]() |
|
quote: ![]() Tip: Neem oordoppen mee. Vuurwerk is voor mietjes. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Carbid schieten is leuk. Hebben we hier ook eens gedaan met grote melkbussen. Voetballen lanceren in de grindvallei ![]() neoplasma malignum ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Tot 11 uur 's avonds werken, dan als de sodemieter naar huis fietsen. Om vervolgens thuis te komen in een huis vol bezopen vrienden. Ben benieuwd hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: In Zwolle gaan ze ook carbid schieten, de hele dag op de 31ste met melkbussen met als afsluiter een bal. Verfbussen en metalen deksels zijn verboden, het schieten gaan ze op vooraf aangewezen velden houden. Lawaai zeg, bah. ![]() ![]() |
|
De hele avond "This is the moment" van René Froger draaien en dan mezelf ophangen. ![]() ![]() |
|
Ik ga je posts missen ![]() ![]() |
|
Bastianus en After Forever zijn goede vervangers betreffende flauwe grappen. ![]() ![]() |
|
quote: Nee. quote: Geinig. Ik kreeg een kerst- en nieuwjaarswens via mail op mijn werk van iemand die geen kaarten wilde sturen, maar wel een bijlage had gepost om op te klikken. Meteen sloeg de computer op zwart. Gezien de depressiviteit van de man leek het me een duidelijke hint. Nu maar hopen dat het doorgaat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Apart ![]() |
|
quote: Zo kun je de man in kwestie en de sfeer om hem heen momenteel wel noemen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Helemaal niet heppie dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Naar paps en mams en om 1 uur naar huis en slapen denk ik... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |