![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
En anders jezelf thuis bewusteloos drinken en vroeg naar bed. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Haha ook een optie ![]() Och ik vermaak me wel, daar niet van. Maar voorgaande jaren altijd een duidelijk plan wat te gaan doen en alles en dit jaar voor het eerst niet. Even wennen voor iemand die altijd alles graag duidelijk en geregeld heeft ![]() ![]() |
|
Ook dát herken ik, ja! ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Met oud en nieuw lekker centjes verdienen... zodat ik iig heel januari niet meer hoef ![]() ![]() |
|
quote:Je gaat je kontje verkopen aan al die dronkelappen? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
normaal zou k rond deze tijd naar Portugal vluchten maar wegens omstandigheden dit jaar in mn studentenhuis... wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
naar AndreV (+Diana) de nieuwe thuiskroeg leegzoepn ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Maar hoe wat of waar is nog niet helemaal duidelijk. dat zien we op de dag zelf of de dag ervoor wel. Waarschijnlijk komt iedereen op een gegeven moment hierheen (geen gezeik van ouders, ![]() Dus mijn eerste goede voornemen zal zijn: Mijn toko weer eens opruimen, en ff wat mensen van de dag ervoor optrommelen die kunnen helpen, onder het genot van een ![]() Death is just the beginning ![]() |
|
naar de Effenaar ![]() ![]() |
|
quote: Het zijn er in totaal 54 geworden, maar nu hebben we er toch wel voldoende dacht ik zo ![]() [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 19-12-2007 18:36] ![]() |
|
Dronken worden met de zwolse zmmers en de rest ![]() ![]() |
|
quote: wij ook ![]() ![]() |
|
quote: Tof! Issie af? ![]() ![]() |
|
nu nog aant verven geloof ik ![]() quote:ja marcel belde al, was natuurlijk prima, en gezellig! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-12-2007 19:37] ![]() |
|
quote: ok, cool ![]() ![]() |
|
Morgenavond guido weijers kijken, om 12 uur het dak op hier om vuurwerk te kijken met champagne en sterretjes, daarna even langs mijn ouders en door naar Unitas! Gezellig met 600 man op een kluitje dansen op scooter ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 30-12-2007 22:30] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Morgen eerst arbeiten en dan rond een uur of zeven richting zwijndrecht,alwaar ik bij een maat van me ga poolen,cola happen, oliebollen vreten en me kapot lachen als mensen weer vuurwerk af gaan steken. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Mooi is dat om te zien hoeveel geld er in 15 min. word weggeknald.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:Dat bedoel ik. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Sterretjes en confettie hier! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Hier alles van de buren plus de rest van de straat! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Bij mij draait alles om de oliebollen van de HEMA. dus ![]() |
|
Ik denk dat ik me maar eens dood ga drinken al luisterend naar wat fijne muziek. ![]() |
|
Comazuipen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |