|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Bierdrinken, blowen en rondstruinen in Groningen. |
|
quote: Jaja. |
|
Pep! Verder wat rond bazuinen alles is toch al kapot. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-12-2009 20:04] |
|
Naar Loenen ad Vecht! Op den valreep nog een plek kunnen regelen bij mijn broertje in zijn huis met een zooi zm'ers en een paar niet zm'ers |
|
MDMA is ook altijd leuk, vorige jaar met oud en nieuw ook de nodige pillen op, hehe. |
|
quote: In den haag is toch wel iets te vinden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Als je daar mensen kent. Naja een kennis van m'n vriendin weet aan het een en ander te komen dus ik neem aan dat ze wel iets geregeld heeft. neoplasma malignum |
|
Eerst ---> Zillah en San Miguel voor een 'minifeestje' en dan hopelijk nog in staat zijn in het ORKZ verder te vieren ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Goh, de eerste oud en nieuw in tijden die ik met ouders en zussen ga inluiden. Lekker ouderwets op de bank met lachsbrot en bubbels. Overigens is het ook de eerste oud & nieuw sinds 2003 die ik vrijgezel ga beleven. |
|
je hebt nog een paar uur om dat te kunnen veranderen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ghehe ook mijn eerste gedachte bij het lezen van haar berichtje Flauw hoor! |
|
Ja pcies, je kent vast nog wel leuke vrijgezelle kerels Tabs. Phelan niets voor jou bijvoorbeeld? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Op de bank, bij mijn pa thuis. |
|
quote:Nee, die is al verliefd. 't knallen is hier al lang en breed begonnen, benieuwd hoe zijn carbid van dichtbij klinkt. Vanuit huis klinkt 't al vrij hard. |
|
Als dit zo doorgaat, wordt dit de eerste jaarwisseling die ik als moordenaar door ga brengen. Flikker op met dat knalvuurwerk, rotjong. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hier schoten ze net ook al tegen het raam met iets. |
|
quote: Ik wist niet dat je bij mij in de wijk woonde Oftewel, ik heb al 2 dagen het idee dat ik in de Gaza strook woon in plaats van in een klein dorp. |
|
Nou, aangezien de helft van de mensen ineens iets beters te doen heeft gaat het hier een vrij rustig avondje worden. Eikels, dit stond al vanaf begin november vast, en dan op de dag zelf afbellen Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Tja, dat ver vooruit plannen moet je maar liggen. Ik kreeg in oktober al een uitnodiging voor vanavond.. zover plan ik zelden vooruit. Veel leuker om een weekje of twee vantevoren eens te kijken waar het gezellig gaat worden. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Gelukkig staat mijn blanke overbuurman als een soort mini-VN zich ermee te bemoeien.. Je weet waar ik woon, denk dat we ongeveer dezelfde Al Qaida-troepen hebben rondlopen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Wat was je planning dan? Niet tof als mensen zo kort van te voren afbellen. |
|
quote: Niet erg handig om erachter te komen dat het ergens uitverkocht is, terwijl al je vrienden wel een kaartje hebben. Zoals 2 jaar geleden |
|
quote: Tja, maar naar dat soort gelegenheden ga ik niet. Spontane feestjes zijn het leukst; afgelopen jaren een paar spontane feestjes in Utrecht gehad en die waren meesterlijk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ze zouden gezellig hier komen eten dus had al van alles in huis gehaald. 1 van die gasten hebben we 2e kerstdag nog gezien, en toen zou hij gewoon nog komen, nu ineens dus niet meer. Wazige shaat. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |