![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hebben jullie nou ook last van agressieve mensen? En idd: repect! edit: Oja, we gaan hier niets doen, beetje thuis zitten, vuurwerk, van afstand, bekijken en een beetje bier zuupn. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-12-2006 19:25] ![]() |
|
quote:Ja best vaak, als er weer een pittbul of een stefford terrier in beslag wordt genomen. Die mogen wij dan ophalen en menemen ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
![]() Hopelijk hoef je weinig te werken vannacht. ![]() |
|
quote: carbid heet dat spul! ![]() |
|
quote:Check! Veel plezier daar, denk niet dat ik je dit jaar nog zie dan, hehehe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Hou Hou succes indeed! tot de volgende knoop, jaar. Suck my piss ![]() |
|
quote: Ja dat is geeft toch wel het oudejaars gevoel. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Het oudejaarsgevel is voor 25 eiro ech tering blaiw worden. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
3 uitgegeven, hihihi. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ga slapen, gek. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Homo's. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
da zei je gisteravond andrs niet ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Tdjsa veel vreten errug veel zxuiepen beetje sentiment het was de moeite waard weer happy ney year enZo......dus! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Heerlijk liggen pitten. ![]() ![]() |
|
Ik ook ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Veeeeeeeel te vroeg wakker. Nu is dat op zich niet erg, maar ik ben nog niet nuchter en kan dus niet naar huis rijden ![]() ![]() |
|
moeje nie zo veul zoep'n ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Hehe, zit wat in he. Ennieweej, gisteren lekker gegeten, bietje vuurwerk afgestoken en toen zwolle in gegaan ![]() ![]() |
|
Ow ik zat lekker thuis in Zwolle ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
belachelijk dat jij in zwolle woont! Ik dacht dat mijn broer daar alleen woonde ![]() ![]() |
|
quote: Ga ik volgend jaar ook maar weer invoeren met Alt und Neu... heb nu een paar jaar achtereen krampachtig geprobeerd iets van 'het feest' mee te pikken en het is geen succes. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
- Salade van gegrillde aubergine, linzen en gegratineerde geitenkaas met honingdressing op een bedje van rucola - Versgemaakte pasta met versgemaakte pesto - Lamsbout gevuld met o.a. pancetta, olijven en heeeeeel veeeeeel munt, oregano etc., op een bed van in rode wijn gesmoorde aardappelen met rozemarijnknoflooketcetera - Daarbij kort geroerbakte groenten als broccoli en wilde spinazie die een treatment hebben gekregen met knoflook, citroensap, olijfolie en peper & zout - Voor de "vegetarier" in het gezelschap was er een lap gegrillde tonijn hehe - Als dessert een soort pudding van appel en room met daarop een soort zoete schuimlaag met o.a. geraspte citrusschil Tering jantje dat was lekker eten, op de kop af om half twaalf klaar. Na het vuurwerk etc. de stad in, zijn we in een of andere gruwelijke homobar terechtgekomen ![]() ![]() ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Wouw, best veel mensen hier die er geen zin in hadden... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |