|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Met de jaarwisseling ben ik bij AngelOfDeath en eega om bier te drinken en kut te roepen! |
|
BBQ'en en mede drinken bij vrienden Black seeds of bunny! |
|
quote: Fixed. Bareuh... |
|
quote: is daar wat leuks te doen? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Gaan best veel leuke mensen heen ook. |
|
ooh mooi. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Scheelt weer toch! |
|
quote: gewoon wat dj's in de bar, goedkope drank en vuurwerk kijken op het dak |
|
quote: ? Ben jij er ook? |
|
quote:Zijn het zulke kleine dj's dan? En wat is de lol van goedkope drank kijken? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wordt jij nooit moe van jezelf? |
|
Geen moer. Ja jarig zijn.. dus nog steeds geen moer. =) |
|
quote: Goed kijken. En nee, ik ben er niet. Bareuh... |
|
quote: De knalerwten liggen hier binnen handbereik!! Hoe gevaarlijk!?!! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Samen met m'n vriend bij vrienden van hem gourmetten en beetje hangen en drinken enzo edit: er wordt hier in Nijmegen trouwens nu al behoorlijk veel afgeknald!! [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 29-12-2010 21:03] |
|
quote:Gaat wel. Bij sommige collega's en familieleden kom ik wel de strot uit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Als je in het echt ook zo bent. |
|
We gaan een feestje houden. Groepje mensen. Iedereen eet bij ons. Ik ga allemaal hapjes etc maken. Gewoon gezellige avond. 0.00, proosten, en naar buiten vuurwerk kijken en afsteken. Vuurtje stoken, en verder feesten. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: waarom was je daar ingekropen dan? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: *gniffel* Bareuh... |
|
In mijn shirtje over straat slenteren en chragrijnig kijken naar opdringerige taxichauffeurs. Twintig graden hier in Pokhara, happy hour begint zometeen en duurt tot ergens vannacht, dus moet goedkomen. Betere dingen te doen dan lang ZM'en en zoeken naar betere topics dan deze om iedereen de beste wensen te doen. Bij dezen dus. You have time. You are doing fine. |
|
In mijn shirtje over straat slenteren en chragrijnig kijken naar opdringerige taxichauffeurs. Twintig graden hier in Pokhara, happy hour begint zometeen en duurt tot ergens vannacht, dus moet goedkomen. Betere dingen te doen dan lang ZM'en en zoeken naar betere topics dan deze om iedereen de beste wensen te doen. Bij dezen dus. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Daar is het donders mooi weer voor nu. Ik ga zo carbidschieten met wat kameraden. Nou ja, ik sta er naar te kijken met een oliebol in m'n hand Daarna het feest uitzitten bij m'n ouders met m'n broer en zus. En na 12 uur terug naar de kameraden groep. Kijken hoe lang we dat volhouden. Er gaat in ieder geval een sloot Red bull mee. Want ik ben zeker niet de eerste die naar huis gaat. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |