|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Pff hij's waarschijnlijk niet eens thuis.. hij gaat vaker party'en dan ik. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
oja :') |
|
Maar goed, was gezellige shizzle @ huize kwelgeest + Maaike. Ik meur echt enorm naar bier, rook en wijn trouwens. Wtf. Je moeder. |
|
godverdomme *kloenk* val enzo gravity-fail!!! |
|
Jullie hadden het dus in elk geval gezelliger dan ik Elk jaar weer herinner ik mij waarom ik ook alweer zo'n hekel heb aan feestdagen vieren met de familie Maar goed, gelukkig waren mn neefje en nichtje er ook bij, lief spul Dus ik heb me gewoon met hen bezig gehouden En om 00:00 was iedereen weer afgekoeld en zijn we als een 'normale familie' naar het vuurwerk gaan kijken in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
quote: HIHIHIHIHIHIHIHI oesterbeignetpak HIHIHIHIHIHIHIHI Je moeder. |
|
quote: Werk jij toevallig bij Kinderopvang 't Hofnarretje? [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 01-01-2011 16:31] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hhuhuhuh. Je moeder. |
|
Gezopen tot half 7 vanochtend. Met de Mother of Sinnetjes en de Misanthropiatjes. Mooie zwik drank is er weer doorheen gegaan. Bier, champagne en mede is overigens geen briljante mix... spelfout weggehaald... |
|
quote::') en een half uur door blijven gaan |
|
oesterbeignet haha tering ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wat ben jij toch altijd hi-friggin-larish! ha..ha..ha.. in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Achja, kinderen zijn toch kut. Je moeder. |
|
haphaphap Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: ja en vooral als ze iPim heten Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Zo, was een geslaagde avond / nacht / ochtend. Nog een paar Estlanders over de vloer gehad, HRI was gelijk weer optredens aan het regelen. Boeiender |
|
quote: ----------> . Boeiender |
|
quote: Zo hoort dat, goed bezig! Je moeder. |
|
quote: Je herkent haar als je leidster? |
|
Niet echt, ik werd meestal misbruikt door leiders. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Snijplank in de olie gezet, douchestang weer opgehangen en bier gedronken en fifa gespeelt en film gezien. Half negen thuis. |
|
quote: Je zou denken dat die toch meer smaak zouden hebben. |
|
Zo, kater gata langzaam weg. Snipers zuipen heerst |
|
Wat zijn snipers? |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |