![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Pff hij's waarschijnlijk niet eens thuis.. hij gaat vaker party'en dan ik. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
oja :') ![]() |
|
Maar goed, was gezellige shizzle @ huize kwelgeest + Maaike. ![]() Ik meur echt enorm naar bier, rook en wijn trouwens. Wtf. Je moeder. ![]() |
|
godverdomme *kloenk* val enzo ![]() gravity-fail!!! ![]() |
|
Jullie hadden het dus in elk geval gezelliger dan ik ![]() ![]() Maar goed, gelukkig waren mn neefje en nichtje er ook bij, lief spul ![]() ![]() En om 00:00 was iedereen weer afgekoeld en zijn we als een 'normale familie' naar het vuurwerk gaan kijken ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
quote: HIHIHIHIHIHIHIHI oesterbeignetpak HIHIHIHIHIHIHIHI Je moeder. ![]() |
|
quote: Werk jij toevallig bij Kinderopvang 't Hofnarretje? [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 01-01-2011 16:31] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Hhuhuhuh. Je moeder. ![]() |
|
Gezopen tot half 7 vanochtend. Met de Mother of Sinnetjes en de Misanthropiatjes. Mooie zwik drank is er weer doorheen gegaan. Bier, champagne en mede is overigens geen briljante mix... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote::') en een half uur door blijven gaan ![]() ![]() |
|
oesterbeignet haha tering ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Wat ben jij toch altijd hi-friggin-larish! ha..ha..ha.. ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Achja, kinderen zijn toch kut. Je moeder. ![]() |
|
haphaphap Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: ja en vooral als ze iPim heten Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Zo, was een geslaagde avond / nacht / ochtend. Nog een paar Estlanders over de vloer gehad, HRI was gelijk weer optredens aan het regelen. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: ----------> . Boeiender ![]() |
|
quote: Zo hoort dat, goed bezig! ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Je herkent haar als je leidster? ![]() |
|
Niet echt, ik werd meestal misbruikt door leiders. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote:Snijplank in de olie gezet, douchestang weer opgehangen en bier gedronken en fifa gespeelt en film gezien. Half negen thuis. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Je zou denken dat die toch meer smaak zouden hebben. ![]() |
|
Zo, kater gata langzaam weg. Snipers zuipen heerst ![]() |
|
Wat zijn snipers? ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |