![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: heb je niet genoeg geld voor signature ![]() |
|
Een meisje pimpen ![]() |
|
quote: Oh die gaat flippen joh ![]() ![]() |
|
Nou gaat weer van alles niet door hier, zal wel weer saai worden tenzij het hier in de buurt nog een beetje gezellig is. ![]() |
|
quote:Paar verchroomde velgjes dr an en een mooi metallic lakje dr overheen? -Onmeunig feesten bij AndreV en DianaV in den thuiskroeg ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 31-12-2007 1:23] ![]() |
|
![]() ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote: Heel herkenbaar! Hier word het ook weer zoals zovaak een suffe bedoeling omdat niemand weet wat ie gaat doen... ellendig gedoe altijd Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Feestje bij vrienden, daarna met een man of 30 naar Waterfront. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Me aftrekken op het aanzicht van volwassen mannen die in hun bodywarmer met geheime zender print op de rug, op een krat bier zitten in een weiland en aan carbidschieten doen. ![]() |
|
Een 'Winterbarbecue' met een groep vrienden. Ik weet niet precies wat ik me er bij moet voorstellen, maar ik heb me laten vertellen dat er vlees en alcohol zal zijn. ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote:Laat me raden; je gaat gourmetten? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
lal No meat is sweater ![]() |
|
+1 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Vanavond 21:00 uur naar vrienden toe, veel bier zuipen, intussen versterkers aansluiten en drumstel installeren en dan om klokslag 12 uur gaan de deuren open en gaan we met twee bands 2008 inluiden met een optreden. HA! Daar zullen de buren blij mee zijn ![]() ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: hahaha ![]() ![]() |
|
quote: Hm, het schijnt wel in de buitenlucht plaats te vinden... Bareuh... ![]() |
|
quote: hahaha ![]() ![]() |
|
quote: FILMEN!!!! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
= idee Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Zwaar spul afsteken/afschieten, 's avonds met de buren bij elkaar tot 12 uur en dan naar't café, is mijn planning voor vandaag ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
ATM of teh jaarwisseling? Slapen. ![]() |
|
Vanmiddag komen wat vrienden langs maar die moeten 's avonds 'gezellig' bij hun ouders zitten.. ![]() ![]() |
|
quote: Waarom zou je tijdens de jaarwisseling slapen?? Je hebt niemand om het mee te vieren? Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:Om wat mee te vieren? De wisseling van het jaar? Dat zal me dus echt aan mijn derierre oxideren. ![]() Ik slaap altijd vroeg, dus waarom vandaag niet? ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |