|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Wij deden dat altijd met melkbussen.. Hier gaan we fondueen. Zonder Sniz. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zo'n 10 man over de vloer hier, wordt vast weer gezellig. Boeiender |
|
quote: nee geef ze aan 2 vrienden die te lui waren zelf wat te regelen, sorry Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Verplicht werken in de AH, vuurwerk afsteken, oliebollen eten, aantal miljoentjes winnen en NIET feesten met mijn vrienden omdat ik nog ouders heb die wat over me te zeggen hebben . Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zometeen eerst naar vrienden toe, vervolgens naar de Little Devil (Tilburg) Never have so many sacrificed so much for so few |
|
ZM de hele nacht door ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik twijfel nog. |
|
quote: Net zoveel plannen als ik heb, ja? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
M'n ouders gelukkig nieuw jaar wensen en dan ga ik slapen. Stom gedoe. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
de beste verwensingen, en welterusten. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Minstens zo triest en toch lachwekkend als de "ik hoop dat Nederland er in de voorronde uitvliegt" lui tijdens een WK. Bruce Banner |
|
nog 15 minuten en dan lekker in 2011 German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
Nou, toch niet zo'n knalavond al verwacht. Wel tot het cafe geraakt maar daar moet vriendjelief op de bank crashen in de woonkamer van schoonbroer omdat hij koorts kreeg. Hij heeft het volgehouden tot half 1 zodat ik nog met de rest nieuwjaar kon vieren maar toen zijn we toch maar naar huis gebracht. Er waren nog twee bikkelende zieken bij en ik krijg nu ook een hoestje. Goeie timing griepepidemie Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
ja Vode, jij ook gelukkig nieuwjaar heb alleen nog een 00323677... nummer hier |
|
Het is gezellig hier, ik zit nu met een op de stoel in slaap gevallen tante en moeder te kijken Ze zijn k.o., ik denk dat ik de maandelijkse sirene eens ga op zoeken en die even vol open laat af gaan |
|
quote: HEhe nee gewoon even bij wat vrienden geweest. Daar een was een lekker vuurtje aan de gang dus gezellig. Wel mooi dat we politie gelukkig nieuw jaar wilde wensen en de het busje angstig achteruit reed en toen we nog dichter bij kwamen reden ze hard weg ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Bier tappen. |
|
Geslapen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Hard ko gaan. |
|
quote: Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Goedemorgen. Alles weer onder controle? Bruce Banner |
|
quote: Niet mijn papa stalken he Ik ben ondertussen alweer 4 telefoons verder, waarvan 1 een 3310, de ander door het toilet gespoeld per abuis, de voorlaatste gestolen in een mall in amerika en dan zijn we bij nu. Ik heb nog steeds niks met mobieltjes zoals toen. Gij ook een kei neig niefjaar héé! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
zou David volgens mij niet eens erg vinden maar je was indd nooit een kei in mobiele telefonie (ik wel dan ) |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |