IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Celtic Frost Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2002 21:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

CELTIC FROST Reunion Official, New CD On The Way - Jan. 22, 2002

Despite former CELTIC FROST mainman Tom Fischer's previous statements to the contrary, the much-rumored reunion of the Swiss avant-garde metal act is very much in the planning stages and the group's comeback album should surface before the end of the year or in early 2003. Fischer recently spoke to Metaluk.com about the upcoming reunion and he revealed that the band (featuring the classic Into The Pandemonium foursome of Thomas Gabriel Fischer (guitar/vocals), Reed St. Mark (drums), Martin Eric Ain (bass), and Ron Marks (guitar), with various guests being brought in to augment the sound) are currently working on a new album which will be "very unique, experimental, dark and heavy." Keep checking Metaluk.com for the full interview, which is scheduled to be posted online shortly.

ik kan haast niet wachten!! ik vind bijna alle cd's van hen heel goed dus ik heb best wel vertrouwen in de nieuwe.

(mutilator, het boek "are you morbid" is zeer aardig)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-02-2007 20:11]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-01-2002 22:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Cold lake heb je zeker gemist?

Ik ben zeer benieuwd naar die reunie: hopelijk is het grensverleggend goed, iets dat ik eigenlijk wel van hun verwacht.

Waar gaat Are you morbid? eigenlijk over?
Toch niet alleen tourreports?

Lemmy heeft trouwens ook een boek geschreven; lijkt me niet verkeerd!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-01-2002 0:10 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb alles van ze , behalve cold lake (kots) en die live video van die tijd. frost rulez, ik heb ze 1 keer live gezien op de aardschokdag in 1986, waar ook metallica, anthrax, laaz rockit etc waren, dat rulede.
maar of ze nog iets kunnen toevoegen aan hun repertoire, ik betwijfel het.
maar toch


Oud Vuil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-01-2002 1:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 januari 2002 0:10 schreef webblaster wim het volgende:
Ik heb alles van ze , behalve cold lake (kots) en die live video van die tijd.
---------------------------------------------
Heb je ook de Tragic serenades ep? Just curious, want die zoek ik incidenteel)
---------------------------------------------
frost rulez, ik heb ze 1 keer live gezien op de aardschokdag in 1986, waar ook metallica, anthrax, laaz rockit etc waren, dat rulede.
---------------------------------------------WOW!!!! Geweldig!!!! Kan je dus weer gaan doen wanneer ze gaan touren!!!
---------------------------------------------
maar of ze nog iets kunnen toevoegen aan hun repertoire, ik betwijfel het.
maar toch


Dat is idd de vraag: Tom Warrior is een artistiek & excentriek figuur is mijn impressie, wat dus iets kunstzinnigs kan opleveren.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2002 9:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2002 22:09 schreef Mutilator het volgende:
Cold lake heb je zeker gemist?

Ik ben zeer benieuwd naar die reunie: hopelijk is het grensverleggend goed, iets dat ik eigenlijk wel van hun verwacht.

Waar gaat Are you morbid? eigenlijk over?
Toch niet alleen tourreports?

Lemmy heeft trouwens ook een boek geschreven; lijkt me niet verkeerd!


Ja, cold lake heb ik "gemist". Ikbenook benieuwd naar de reunie. alhoewel ik hoop dat ze toch wel bij hun eigen stijl blijven en apolyun sun invloeden buiten de deur houden.

het boek is niet alleen een tourrapport. het gaat voorasl buiten de schermen met alle smeuige details die er bijhoren, ookk wordt veel aandacht aan platenlabels besteed. het geeft best wel inzicht in de perikelen rond een band. nadeel is natuurlijk dat alles vanuit een persoon is geschreven en dat andere lui geen weerwoord hebben kunnen geven.

dat boek van Lemmy wil ik ook graag lezen!


ziepe
Chop 'm up!
Usericon van ziepe
Posted 29-06-2002 18:03 by ziepe Wijzig reactieProfiel van ziepeQuote dit berichthttp://www.midsplatternight.be

Neen toch liever niet...

Waarom? Wel, in mijn ogen is de bijdrage (lees: invloed) van Celtic Frost op de hedendaagse black/death-scene enorm. Ze zijn de overtreffende trap van 'cultgroep'. Helaas hebben ze in het verleden 1 grote fout gemaakt: 'Cold Lake'. Celtic Frost leeft in de eerste 3 albums, meer dan ooit...

Laten we het zo houden!


ziepe


For the Gore, by the Gore - http://www.midsplatternight.be


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 29-06-2002 18:22 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

bah, jammer, dat wordt nix denk ik.......verdoeme moet iedereen re-unie-eren (ruineren) tegenwoordig, strax heruitgaves en zo derbij, daar gaat de waarde van mn lp's

laat de doden rusten


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 29-06-2002 20:04 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Precies........

Dadelijk komt er nog eens een Elvis reunion


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 29-06-2002 20:12 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 januari 2002 1:57 schreef Mutilator het volgende:
Dat is idd de vraag: Tom Warrior is een artistiek & excentriek figuur is mijn impressie, wat dus iets kunstzinnigs kan opleveren.

Heb je ook de Tragic serenades ep? Just curious, want die zoek ik incidenteel)




beetje laat antwoord maar die heb ik idd ook, picturelp. kostte toen ie uitkwam al iets van 35 gld. heb echt alles, behalve cold lake en die live video ( met nrs van cold lake )

maar ik zeg: kom maar op met je reunie!


Oud Vuil.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-06-2002 23:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Beter.. CF is 1 van de (vele) bands die ik ooit graag (meestal in oude bezetting) nog zou willen zien..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-06-2002 23:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik verwacht dat de nieuwe Celtic Frost een klappert gaat worden, als je de industrial uit Apollyon sun haalt (helaas verpest industrial het voor mij; te saai->vervelend nl.)houdt je die typische, goeie Celtic Frost stijl over...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-06-2002 10:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2002 23:34 schreef Mutilator het volgende:
Ik verwacht dat de nieuwe Celtic Frost een klappert gaat worden, als je de industrial uit Apollyon sun haalt (helaas verpest industrial het voor mij; te saai->vervelend nl.)houdt je die typische, goeie Celtic Frost stijl over...


ik denk het ook. laten tom warrior vooral alle industrial in Apolyun sun pompen en met Celtic frost "gewone" metal spelen. dan kan ik Apolyun sun lekker negeren.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 30-06-2002 11:57 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2002 20:04 schreef Triple-Dan het volgende:
Precies........

Dadelijk komt er nog eens een Elvis reunion


Die is al geweest hoor. De hele begeleidingsband van Elvis was bij elkaar en op een groot scherm werden beelde van Elvis vertoont.Ik weet niet meer waar,maar het zal wel Amerika geweest zijn.Kaarten waren iig zo uitverkocht.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 30-06-2002 12:34 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hmmm celtic frost reünie word niks denk ik. Hellhammer reunie wel, die hebben heel beperkte stijl... dat lijkt me wel wat... WHHAHAGGG!!!


Ik, Wil Schuurman


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-06-2002 12:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 12:34 schreef Snagger het volgende:
Hmmm celtic frost reünie word niks denk ik.


waarom niet?


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 30-06-2002 12:38 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 12:36 schreef attila_de_hun het volgende:
waarom niet?


Meneer warrior word ouder en dat cold lake was al verneukt; ik weet zeker dat hij weer gestaagd doorgaat met expirimenteren; en geen een CF fan wil dat... dus iedereen heeft gewoon schijt aan die reunie !!

Tjah, misschien zou hij hetzelfde met hellhammer doen...


Ik, Wil Schuurman


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 30-06-2002 14:15 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Coroner terug met TGW op zang


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-06-2002 17:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 12:38 schreef Snagger het volgende:
Meneer warrior word ouder en dat cold lake was al verneukt; ik weet zeker dat hij weer gestaagd doorgaat met expirimenteren; en geen een CF fan wil dat... dus iedereen heeft gewoon schijt aan die reunie !!

Tjah, misschien zou hij hetzelfde met hellhammer doen...
maar bij een reunie spelen veel bands meestal hun oude nummers.. en dat heerscht. En voor vele jonge CF fans onder ons is dit een mooie gelegenheid.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 30-06-2002 20:18 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 17:53 schreef Cadaveria het volgende:
maar bij een reunie spelen veel bands meestal hun oude nummers.. en dat heerscht. En voor vele jonge CF fans onder ons is dit een mooie gelegenheid.


Nouh dat betwijfel ik.... maar wat ook mogelijk is, is dat ze een album gaan schrijven dat 'weer terug naar het oude werk' gaat, alleen vreemd is dat zo'n album ALTIJD kut is (tegenzin?) en de spontaniteit mist....



Ik, Wil Schuurman


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-06-2002 20:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

laten we eerst het materiaal maar eens luisteren. tot dat dat het geval is heb ik goede hoop.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 30-06-2002 20:28 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ok
maar voorlopig behoud ik mijn 'moet dit nou echt?'-gevoel


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-07-2002 3:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 juni 2002 20:28 schreef IronGlory het volgende:
ok
maar voorlopig behoud ik mijn 'moet dit nou echt?'-gevoel


Ik snap je scepsicme niet; het oude werk is onaantastbaar en verliest echt niet z'n waarde mochten ze een ongeinspireerde plaat uitbrengen. Zo van de naam bezoedelen ofzo; nee; ik vind het al te gek dat ze het opnieuw willen proberen en ik verwacht dat ze doorgaan waat Inot the pandemonium ophield, want ze hebben nog materiaal uit die periode liggen toen ze van plan waren een dubbel lp uit te brengen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-11-2002 20:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Celtic Frost Re-Envisioned

Starting in the second half of October, Celtic Frost have begun the initial part of the recording sessions for the group's new - seventh - album, tentatively titled "Probe".

As has been anticipated by a variety of sources, including H2CF's own discussion forum, the group consists of the classic "To Mega Therion" and "Into the Pandemonium"-era line-up of Reed St.Mark (drums/percussion), Martin Eric Ain (bass/vocals), and Tom Gabriel Fischer (voice/guitars/keyboards), along with Fischer's long-time songwriting partner and co-founder of Apollyon Sun, guitarist/producer Erol Unala. After initial meetings with the original members of Celtic Frost in Zurich and New York in summer of 2000, Unala became an increasingly integral and important part of the re-envisioned Celtic Frost in the course of the subsequent extended development and songwriting sessions. H2CF understands that it has been Martin Ain and Erol Unala who together have written some of the forthcoming album's most unusual pieces so far.

It is expected that a number of guests will also participate on the album before the conclusion of the recordings (at present tentatively scheduled for early 2003).

The current recording sessions encompass pre-production, basic tracks, overdubs, vocals and initial guest performances. These early sessions are taking place at Oakland Recording in Switzerland, owned by longtime AS and CF engineer and friend, Walter Schmid. Fischer: "We have taken eight songs to Oakland so far, and most of these will be finished to full album standard. Those that won't will still feature basic tracks recorded to album standard, and they will be production demos, later to be worked on to also become proper album songs. In parallel, we are preparing a further handful of new songs and are also still writing fresh material. At some point in the coming months, we will shift the recording sessions to England, where we will also mix the entire album, according to the current plans."

The recording sessions were preceded by months of writing and pre-production work at the group's rehearsal studio (named "Die Anstalt", on loan from Apollyon Sun) in Zurich, Switzerland, and at Fischer's and Unala's own home recording facilities, Blaswerk and DDR72 respectively.

The material so far being prepared for possible inclusion on the "Probe" album includes "Silence", "November", "Lore", "Seed of Tranquility", "Beloved" (a substantially rewritten version of "Pearl of Love" from the unreleased "Under Apollyon Sun" album), "Totgetanzt", "Lost Cynic Rover", "Patriarch", "The Dark", "Wanker God", "Winter (Requiem Part III: End)", "Leaves and Hunger", "The Dying I", "Resurgam", along with a cover version (with lead vocals performed by Martin Ain) which the group still keeps under wraps. At this time, some of the songs (such as "November", Totgetanzt" and the cover version) are already fully finished and await mastering.

Both Ain and Fischer describe the album as "dark, risky, adventurous, strange, and heavy in a variety of ways".


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-11-2002 20:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

dat klinkt veelbelovend.
echt zo ontzettend benieuwd. als er iemand maar ook 1 mp3tje ontdekt in de toekomst, geef dan ff een gil in dit topic!


Oud Vuil.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 12-11-2002 9:53 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

zat er aan te komen he...



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-11-2002 10:14 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

CELTIC FROST Reunion...

Whahahahaha...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen