IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Celtic Frost Vorige pagina | Volgende pagina
Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 02-02-2008 0:01 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Stoner? Hmmm.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2008 12:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2008 23:42 schreef Mutilator het volgende:
Er komt nog meer uit:

CELTIC FROST To Release 'Monotheist Companion' - Feb. 1, 2008

According to MTV.com's Metal File, Swiss avant-garde/metal pioneers CELTIC FROST are putting together an album tentatively titled "Monotheist Companion" that will feature unreleased songs from 2006's "Monotheist" sessions and rearrangements of tracks from the album. The disc is scheduled for a summer release.


klinkt wel interessant eigenlijk! het zal mijn benieuwen. ik kan alleen moeilijk meer volgen wat nu er allemaal nog te wachten staat. er zou ook een solocd van Tom Warrior komen? En zal Celtic frost blijven bestaan? ik hoop het natuurlijk.


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 02-02-2008 13:11 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 0:01 schreef Wansmaak het volgende:
Stoner? Hmmm.
Roadburn is toch allang geen puur 'stoner'festival meer, volgens mij doen ze een Into The Pandemonium set.
Benieuwd naar die Monotheist Companion, vond het sowieso de beste cd van 2006.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 02-02-2008 13:52 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 2 februari 2008 13:11 schreef Pazuzu het volgende:
Roadburn is toch allang geen puur 'stoner'festival meer, volgens mij doen ze een Into The Pandemonium set.



Als dát waar is! Dan ben ik er. Zeker!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2008 13:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 13:52 schreef Wansmaak het volgende:
Als dát waar is! Dan ben ik er. Zeker!

nee, ze gaan "cold lake" integraal spelen!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 02-02-2008 13:56 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 2 februari 2008 13:54 schreef attila_de_hun het volgende:
nee, ze gaan "cold lake" integraal spelen!



Hehehehe, niet fucken, hè. Want dan ben ik er zeker! Niet!

De enige officiële release die ik niet van ze heb.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2008 13:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 13:56 schreef Wansmaak het volgende:
Hehehehe, niet fucken, hè. Want dan ben ik er zeker! Niet!

De enige officiële release die ik niet van ze heb.


ik ook niet. Maar als ik de cd ooit eens in een of andere 2ehands bak zie staan koop ik'm denk ik toch eens om de verzamling kompleet te maken.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 02-02-2008 14:01 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ik niet, ik blijf bij mijn principes. Ik wil geen plaat waar dingen als cherry orchids ed op staan, hehehe. Ik heb die live vhs band ook al van ze, dat is eigenlijk al verschrikkelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 02-02-2008 14:02]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 02-02-2008 14:07 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Dan moeten jullie deze ook nog hebben of hebben jullie al, pas uit:Celtic Frost-Frost of Damation, Live 2006, Gold Vinyl (100 copies) en Celtic Frost-Frost of Damnation, Live 2006 green Vinyl (250 copies).
Demon Entrails 3-l.p. set heb ik pas ontvangen.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 02-02-2008 14:13 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Zijn dat officiële releases?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2008 14:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 14:07 schreef axegrinder het volgende:
Dan moeten jullie deze ook nog hebben of hebben jullie al, pas uit:Celtic Frost-Frost of Damation, Live 2006, Gold Vinyl (100 copies) en Celtic Frost-Frost of Damnation, Live 2006 green Vinyl (250 copies).
Demon Entrails 3-l.p. set heb ik pas ontvangen.


nee de 1e twee titles zijn bootlegs(vermoed ik) en demon entrails is toch nog niet officeel uit??? (de cd wil ik absoluut hebben, ook al moet ik een nier gaan verkopen).


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 02-02-2008 14:24 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Bootlegs, maar goed als je er eenmaal aan begint dan wil je ze allemaal hebben, althans zo werkt het bij mij.
Het begon met A night in the Dark, Hamburg, Collector,s 12// In the Chapel in the Moonlight.
Ze zijn nu nog betaalbaar 21 euro voor de goude en 18 voor de groene.


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 02-02-2008 14:26 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Demon Entrails heb ik vandaag op vinyl ontvangen via Millennium.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2008 14:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

en hoe bevalt de "demon..." lp-set? ik zit met smart te wachten todat de cd in de winkel ligt (of is er ook een bootleg met die titel? Er is trouwens nog een CF bootleg die ik niet door jou vernoemd zie worden. Daar staan demo's rehearsals op en op ebay kom je die wel eesn tegen. mogelijk interessant voor je?


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 02-02-2008 14:28 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Bootlegs doe ik niet meer aan, dan blijf je bezig, hehe. Die nieuwe moet ik btw zeker hebben!

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 02-02-2008 14:28]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 02-02-2008 14:36 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 14:27 schreef attila_de_hun het volgende:
en hoe bevalt de "demon..." lp-set? ik zit met smart te wachten todat de cd in de winkel ligt (of is er ook een bootleg met die titel? Er is trouwens nog een CF bootleg die ik niet door jou vernoemd zie worden. Daar staan demo's rehearsals op en op ebay kom je die wel eesn tegen. mogelijk interessant voor je?


Mij bevalt de opname van Demon Etrails prima, ik had een cassette kopie van de originele demo,s die Wim Baelus heeft.
In verhouding daarmee klinkt het wat opgepoetster.
Ik heb een hoop rehearsals van Frost en sessies door de jaren heen met tapetraden vergaard.
En ben deze regelmatig op beurzen tegengekomen in diverse uitvoeringen, met wisselende geluidskwaliteit.
Maar ik kijk zeker nog eens op e-bay, thanks!


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 03-02-2008 1:10 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Ben wel benieuwd naar die 2e Monotheist.

Deluxe editie van de 2CD-versie van Demon Entrails al voorbesteld.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-02-2008 16:34 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Liever een tweede Morbid Tales, die nieuwe stijl van hun (naja nieuw) bevalt me totaal niet.
Old school thrash ftw


"This one is older than shit, heavier than time!"


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-02-2008 17:45 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 13:54 schreef attila_de_hun het volgende:
nee, ze gaan "cold lake" integraal spelen!


ik hoop t, ik blijf t een erg gave cd vinden!




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-04-2008 17:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TOM GABRIEL FISCHER Quits CELTIC FROST - Apr. 9, 2008

Swiss avant-garde/metal pioneers CELTIC FROST have released the following statement via their official web site:

"CELTIC FROST singer and guitarist Tom Gabriel Fischer has left CELTIC FROST due to the irresolvable, severe erosion of the personal basis so urgently required to collaborate within a band so unique, volatile, and ambitious."

It was reported earlier in the year that CELTIC FROST was putting together an album tentatively titled "Monotheist Companion" that will feature unreleased songs from 2006's "Monotheist" sessions and rearrangements of tracks from the album. The disc is tentatively due in the summer.

A video interview with a slightly agitated Tom Gabriel Fischer which originally appeared on the "Xtreme Soundscapes Vol. VI" DVD (web site) has been posted on YouTube.

CELTIC FROST's video for "A Dying God Coming into Human Flesh", a song taken from their first album in 13 years, "Monotheist", can be viewed below. The fascinatingly gloomy clip was filmed in mid-August 2006 by up-and-coming Swiss director Jessie Fischer (no relation to Tom Gabriel Fischer) in Zürich, Switzerland.




spectre
Usericon van spectre
Posted 09-04-2008 18:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dan bestaat CF dus niet meer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 09-04-2008 18:08 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Wat een ongelooflijke kutzooi, geen CF op Roadburn dus. Kut kut kut!



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 09-04-2008 18:42 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

[quote SOD] "Whatever happened to Celtic Frost"



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-04-2008 19:13 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 april 2008 17:54 schreef attila_de_hun het volgende:


"CELTIC FROST singer and guitarist Tom Gabriel Fischer has left CELTIC FROST due to the irresolvable, severe erosion of the personal basis so urgently required to collaborate within a band so unique, volatile, and ambitious."







Kan iemand dit misschien letterlijk vertalen, ik snap er geen reet van.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-04-2008 19:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hij heeft last van persoonlijke shit waardoor hij niet langer kan funtioneren in een unieke en aandachtvragende band zoals Celtic Frost. Dat is waar het op neer komt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen