IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Celtic Frost Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 02-09-2006 11:43 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Netjes!



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 02-09-2006 12:12 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht



Grappige foto trouwens


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 02-09-2006 13:32 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Ik zie hier enige relatie met het in 1985 aangekondigde album Necronomicon...

Hmmm, misschien iets te voorbarig... of volledig achterhaald...


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-09-2006 15:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Orklord
Usericon van Orklord
Posted 07-09-2006 10:07 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

De nieuwe cd heb ik nog niet gehoord, maar live waren ze erg goed. Zowel op Wacken als in Zaandam, geniaal.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 07-09-2006 22:52 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2006 15:20 schreef spectre het volgende:
http://www2.centurymedia.com/index.aspx?page=detailed_artist&id_artist=157&default_id_country=3

Videoclip van 'Dying God, coming into human flesh'.. aanrader!


Niet voor de hand liggende keuze wat track betreft. Maar ziet er wel goed uit.

Opmerkelijk: Geen tweede gitarist aanwezig.

En ik zag een bekende helm in de videoclip...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-09-2006 23:32 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, die helm, ja.

Gave clip, ik erger me alleen zo aan dat mutsje. Zet dan die helm op.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 07-09-2006 23:32]



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 22-10-2006 21:31 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Missionary

So the US concert agent in charge of Celtic Frost’s current concert tour proposed the idea of selecting, in certain cities, a member of the audience to be “roadie for a day”, i.e., work with the band and crew from the moment of the band’s arrival at the venue until the time of departure after the show. The “roadie for a day” has full access to everything, dines with the band and crew, and may take home as much merchandise as he or she wishes. Apparently, Emperor had done the same thing successfully. And even though such an idea is radically alien to what I personally perceive to be the purpose and intent of Celtic Frost, I granted that this might be fun for the fan chosen as well as a welcome distraction from the ambitious touring schedule we have subjected ourselves to.

And the concept worked perfectly when we had our first “roadie for a day”, the incomparable Eric Massicotte, in Montreal, on September 16. We all were sad to bid farewell to him as the day drew to a close.

Which makes last night’s events even more ludicrous. A second “roadie for a day”, incidentally also called Eric, had been chosen for our concert in San Diego. He was reasonably nice and excited, although both we in the band and the members of our road crew kind of sensed a somewhat strange vibe. Little did we know how right we were. Right after I came off stage after 90 minutes of Celtic Frost mayhem, before I even reached the dressing room, Eric literally stuck a self-burned CD in my face and said something like “Tom, listen to this, it might help you”. I was soaked with sweat, full of performance adrenaline, had a towel wrapped around my neck like a scarf, and had just completed singing “Synagoga Satanae”, the band’s closing song.

Eric had transformed from the appearance he had all day. He had exchanged his white t-shirt for a Jesus t-shirt, and the CD he tried to force upon me bore the very crudely handwritten title of “Who is Jesus Christ and why should I care”. We couldn’t believe it. The sucker was actually trying to convert us. Us, Celtic Frost, of all the bands there are.

What he achieved was derision. His stay with us thus ended rather abruptly.

http://erichisdead.blogspot.com/

Bwahahahaaaa...



neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 22-10-2006 21:42 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Schitterend! Zoiets bedenk je toch niet. Geweldige gratis promotieanekdote.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-10-2006 23:13 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Te gek!


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-11-2006 20:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wat is MONOTHEIST toch een enorm gave plaat, donker, intens en ruig. Idioot gave verpakking trouwens van de digipack versie die ik vandaag op de kop heb getikt.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-11-2006 20:38 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Yep, kan zich meten met de klassiekers.

Heb hem zelf op vinyl aangeschaft.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-11-2006 20:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

He, dat moet wel helemaal een feest zijn denk ik


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 03-11-2006 23:36 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Met een extra dvd lp.


Sorry.



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 18-02-2007 19:59 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Klote dat er geen algemeen CF topic is, even balletje opgooien. Maar goed, dan maar hier.

Ik had de geremasterde morbid tales gedowned en zat die nu net te luisteren. Even de normale cd (de kp opzetten is me nu iets teveel moeite) ook opgezet om te vergelijken. Godskelere, wat klinkt die geremasterde versie vet, zeg! Alles komt nu gewoon veel beter uit de verf, gitaren, zang, effecten. Maar toch is het vreemd, want ik ben opgegroeid met het origineel. Ik sta in tweestrijd.

Meningen over het vernieuwde geluid?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


R.
Usericon van R.
Posted 18-02-2007 20:00 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2007 19:59 schreef Wansmaak het volgende:
Klote dat er geen algemeen CF topic is, even balletje opgooien. Maar goed, dan maar hier.

Ik had de geremasterde morbid tales gedowned en zat die nu net te luisteren. Even de normale cd (de kp opzetten is me nu iets teveel moeite) ook opgezet om te vergelijken. Godskelere, wat klinkt die geremasterde versie vet, zeg! Alles komt nu gewoon veel beter uit de verf, gitaren, zang, effecten. Maar toch is het vreemd, want ik ben opgegroeid met het origineel. Ik sta in tweestrijd.

Meningen over het vernieuwde geluid?


Heb je soulseek?


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 18-02-2007 20:05 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Neen, ja, jaren terug, maar is me nooit bevallen. Hoezo dan?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-02-2007 21:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Waarom sta je in 2strijd Wim?

Tegenwoordige technieken zijn nu eenmaal in staat om oud spul beter te laten klinken dus waarom niet? Als het beter klinkt dan is dat toch altijd vooruitgang?

Ik heb onlangs de remix/remaster versie van 'War of the Worlds' gekocht.. Die hebben ze helemaal opnieuw gemixt zelfs! Klinkt zoveel beter dan de orginelen dus het luistergenot word alleen maar beter!

Op naar de 5.1 versie van Celtic Frost platen!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 18-02-2007 21:21 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 18 februari 2007 21:15 schreef spectre het volgende:
Waarom sta je in 2strijd Wim?

Tegenwoordige technieken zijn nu eenmaal in staat om oud spul beter te laten klinken dus waarom niet? Als het beter klinkt dan is dat toch altijd vooruitgang?




Je hebt helemaal gelijk, maar ik ben al +20 jaar gewend aan het originele geluid en het is gewoon "vreemd" om het met een, hoewel beter, maar totaal anders geluid te beluisteren. Het zal wel met jeugdsentiment te maken hebben.

Nouja, ik heb die remaster alleen op mp3, maar ik ga 'em toch wel kopen, denk ik. Misschien ben ik er over nog eens 20 jaar helemaal aan gewend, hehehe.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-02-2007 21:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik had dat ook met die WotW dubbelplaat. Erg onwennig de eerste keer, omdat het zo in je kop zit natuurlijk.

Maar om je oude albums weer onder de aandacht te brengen bij de nieuwe generatie die moderne producties gewend zijn, is remasteren natuurlijk een erg goede optie!

Wat ik altijd wel jammer vind (bv. de King Diamond remasters) is het veranderen van het Artwork. Die achterkantjes zijn totaal anders en spuuglelijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-02-2007 10:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2007 19:59 schreef Wansmaak het volgende:
Klote dat er geen algemeen CF topic is, even balletje opgooien. Maar goed, dan maar hier.

Ik had de geremasterde morbid tales gedowned en zat die nu net te luisteren. Even de normale cd (de kp opzetten is me nu iets teveel moeite) ook opgezet om te vergelijken. Godskelere, wat klinkt die geremasterde versie vet, zeg! Alles komt nu gewoon veel beter uit de verf, gitaren, zang, effecten. Maar toch is het vreemd, want ik ben opgegroeid met het origineel. Ik sta in tweestrijd.

Meningen over het vernieuwde geluid?


zeer positief, de redenen geef jezelf al aan. hetzelfde geldt ook voor de heruitgave van flotsam's "doomsday...". Ik raak de oude versie niet meer aan.
Verde schijnen dat tom warrior en martin ain bezig zijn met een definiteive hellhammer cd waarop oa alle oude demo's komen te staan (waarschijnlijk met een beter geluid Wim!!!!)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-03-2007 21:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Weer es een ander relatiegeschenk dan een geslachtsziekte:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


kratarknathrak
Opzouten met je "melodieus"
Usericon van kratarknathrak
Posted 26-03-2007 23:02 by kratarknathrak Wijzig reactieProfiel van kratarknathrakQuote dit berichthttp://www.tproe.com

Ik heb de "To mega therion" en "Emperors return" hier nog origineel op vinyl in de platenkast zijn. Het zijn nog steeds fijne werkjes. Geremasterde versies koop ik sowieso niet als ik de originele mixen al best vind klinken, en dat vind ik. Oeh!

"Monotheist" heb ik wel gekocht, en dat vind ik een puike CD. prima comeback wat mij betreft.


"Wie zeurt over originaliteit en meer van dat soort onzin blijft maar lekker thuis naar zijn overgeproduceerde Opeth-plaatjes luisteren." Martijn ter Haar, Kindamuzik


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 26-03-2007 23:07 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ja, ik heb alles van ze op vinyl (behalve cold lake) en ook op cd. Maar toch, luister die germasterde morbid tales maar eens.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 28-04-2007 12:13 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

UK Set Duration
While already on the road on the European leg of the „Monotheist“ tour, we were informed of strict curfews to our co-headlining shows with Kreator in the UK. These curfews have been imposed locally and are not a stipulation by either Celtic Frost or Kreator. As a matter of fact, we oppose these curfews explicitly, and we have informed both our management and our concert agency accordingly. There is little we can do, however.

Celtic Frost and Kreator and the bands’ representatives have spent months trying to assemble an appropriate and exciting touring package of four bands that cover a wide variety of contemporary metal. We loathe the fact that we are now finally back out on the road – in Celtic Frost’s case for the first time in some 17 years – and have to discover that the local booker and promoters in the UK impose curfews so unrealistically strict that it is impossible to put on the regular performances by all four bands on the bill as played everywhere else in Europe. Apparently, some of the UK venues book two events during certain nights, i.e., in this case our tour and another event. This will yield twice the profits for them in one night, but it also means that the first event, namely our tour, will have to clear the venue at an unreasonably early hour, as early as 9:30 or 10:00pm.

There appears to be no proper solution to this situation. Both headliners are categorically unwilling to cancel the performances of either our opening act or special guest, Watain and Legion of the Damned, in order to play full headlining sets. Just like us, Watain and Legion of the Damned have travelled thousands of miles and gone through great expenses to play all of Europe. The local booker and promoters in the UK are equally unwilling to extend their ludicrous curfews, even for a mere 30 minutes. The alternative, so we are informed, would be a cancelled concert.

Having all four bands play at least a semblance of a set means that the duration of all sets will be severely restricted. In case of Celtic Frost and Kreator, this means sets of 60 minutes, in case of Watain and Legion of the Damned, sets of 20 minutes. This applies to the following shows: Glasgow, Bradford, Wolverhampton, Cardiff, and Nottingham.

All bands involved believe that playing a set is better than cancelling any show. That we all are extremely frustrated, if not to say furious, about this situation is obvious.

http://erichisdead.blogspot.com/

Lekker, zeg.



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen