IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Celtic Frost Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 26-04-2006 15:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Monotheist is een lastig te behapstukken werkje, maar het is echt een goede plaat, die wordt direct in huize spectre gehaald als hij officieel uitkomt. Hij doet me het meest aan 'Into the Pandemonium' denken trouwens, er word duftig gebruik gemaakt van verschillende vocaal stijlen en wisselingen per nummer. Hulde voor deze come-back


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-04-2006 15:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 15:20 schreef spectre het volgende:
Monotheist is een lastig te behapstukken werkje, maar het is echt een goede plaat, die wordt direct in huize spectre gehaald als hij officieel uitkomt. Hij doet me het meest aan 'Into the Pandemonium' denken trouwens, er word duftig gebruik gemaakt van verschillende vocaal stijlen en wisselingen per nummer. Hulde voor deze come-back


Dat belooft veel goeds dus (alweer, veel "recenties" zijn (zeer) positief).


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-04-2006 15:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 april 2006 8:55 schreef attila_de_hun het volgende:
heef opeth dat nummer ook gespeeld??? is het een goede versie??? hopelijk niet te freaky


De Opeth versie van Circle of the tyrants is gewéldig! klinkt heerlijk vet en zwaar met meer pit en meer snelheid.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-04-2006 15:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 15:33 schreef Mutilator het volgende:
De Opeth versie van Circle of the tyrants is gewéldig! klinkt heerlijk vet en zwaar met meer pit en meer snelheid.

aha, ik vind Opeth op zich best goed maar vind veel van hun materiaal langdradig. ik vreesde dus dat "Circle of..." zo een "treatment " had gekregen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-04-2006 21:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

31 mei in de Biebob!!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-04-2006 22:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 15:20 schreef spectre het volgende:
Monotheist is een lastig te behapstukken werkje, maar het is echt een goede plaat, die wordt direct in huize spectre gehaald als hij officieel uitkomt. Hij doet me het meest aan 'Into the Pandemonium' denken trouwens, er word duftig gebruik gemaakt van verschillende vocaal stijlen en wisselingen per nummer. Hulde voor deze come-back

Helemaal mee eens, hulde, vet album (vind hem trouwens beter dan die plaat die jij hierboven noemt).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-04-2006 8:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 22:38 schreef M. het volgende:
Helemaal mee eens, hulde, vet album (vind hem trouwens beter dan die plaat die jij hierboven noemt).


dus we zullen jou dan wel tegen komen in de Biebob!!!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 27-04-2006 9:39 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik vin um een beetje tegenvallen... beetje tam

xeg niet dat ik m slecht vind, maar vind m echt minder teruggrijpen naar de oude zooi dan er wordt geschreven... mensen moeten vanity nemesis ook nog maar es luisteren

15 jaar later is de schok misschien een stuk minder dan je in je hoofd hebt...
the heart beneath en the wine in my hand zijn echt wel oke

[oke vloeken maar] zelfs op cold lake staan nog wel dingen die ik erg oke vind[/oke vloeken maar]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-04-2006 9:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 22:38 schreef M. het volgende:
Helemaal mee eens, hulde, vet album (vind hem trouwens beter dan die plaat die jij hierboven noemt).
Ik ook, Monotheist is veel zwaarder en donkerder in vergelijk met ITP.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 27-04-2006 10:52 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

quote:
Hij doet me het meest aan 'Into the Pandemonium' denken trouwens


Goede zaak! de veelzijdigheid van dat album prefereer ik eerlijk gezegd toch boven het oudere werk (dat ik overigens niet slecht vind, zeker niet)


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-05-2006 21:24 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehe, itp vind ik toch nog wel een stukje beter dan de nieuwe, hoewel die ook erg goed is, maar ook nogal anders. Vast wennen.

Iig:

After that we are talking about Japan, South America and a regular tour in Europe, where we will play places we couldn't do, like clubs and halls. That will be around February, March next year. If people still want to see us…

Fijns!

Leuk interview btw:

http://www.lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=1354&lang=nl



istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 01-05-2006 23:11 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik vind persoonlijke de nieuwe Celtic Frost een geniaal album. Nummers als a dying god comming into human flesh ,obscured en Drown in ashes draai ik regelmatig (op m'n cdr'tje). Ik vind hem eigenwijs en vernieuwend klinken, anders dan de meuk wat ik tegenwoordig hoor.

Dit is zeker een cd die ik ga aanschaffen als hij uit komt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-05-2006 10:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

het is en blijft een raar mannetje die Tom warrior....

CELTIC FROST Frontman: 'If You See Me Looking Dark, Looking Aggressive — That's Real'

To mark the release of "Monotheist", CELTIC FROST's first studio album in 14 years, Tom G. Fischer and Martin Ain of CELTIC FROST appeared on Sirius Hard Attack's "Bloody Roots" show Tuesday night (May 30) to discuss the new album, their thrash peers, and their classic pre-FROST band HELLHAMMER.

During the interview with host Ian Christe ("Sound of the Beast"), Fischer discussed his early band: "If you were stupid enough to say you wanted to become a musician [in Switzerland] everyone would laugh at you. Then there were a few heavy metal bands, and all of them tried to emulate AC/DC. So we came along, teenagers who couldn't even play music, and we were trying to be so much darker and intense then anything. They were just laughing at us, left and right. There was one distributor of heavy metal albums, the guy who took international albums and sold them in Switzerland. He formed a tiny label, and we sent them a demo. They wrote back telling us to go back to rehearsals, that we weren't even playing music. Nobody would help us with equipment or information or anything. They were ridiculing us in the worst way possible."

Later, Fischer blasts other metal comebacks: "If you just had a great party in the '80s and want to do the same album over and over again, that's not artistry. That's photocopying. I think that's pathetic. We believe in this imagery. We read Robert E. Howard. I lived that. I spent my entire youth escaping from my fucked-up parents, my fucked-up house, my fucked-up mother who left me alone six years old so she could smuggle diamonds and watches all over the fucking planet. I spent my youth in the forest with a fucking helmet on with horns and a sword, trying to be Conan, and do something different with my life. It sounds totally insane, but that was my world. I'm not coming back now with an album rehashing some old crap. I am brave, I can do something new. I'm not acting in a picture. If you see me looking dark, looking aggressive — that's real."


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 31-05-2006 10:26 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Ik zal vanavond eens gaan aanschouwen of hij donker en aggressief kijkt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-05-2006 11:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2006 10:26 schreef Fat Bastard het volgende:
Ik zal vanavond eens gaan aanschouwen of hij donker en aggressief kijkt.

In Biebob???? IK ook!!!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 31-05-2006 11:06 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

iemand die morgen in zaandam is en op de terugweg een plaatje over heeft richting gouda/utrecht/iets daarindebuurt?

arco <aap>planet.nl


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Krijst
Usericon van Krijst
Posted 31-05-2006 11:16 by Krijst Wijzig reactieProfiel van KrijstQuote dit bericht

monotheist is een erg gaaf album.
Nooit gedacht dat ik ooit eens iets zou aanschaffen van CF.


The Fist in the Face of god


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 31-05-2006 15:44 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2006 11:04 schreef attila_de_hun het volgende:
In Biebob???? IK ook!!!



Ik zou zeggen, als je een Belg ziet met een Morbid Tales shirt, ... zeg dan even dag


(Hellhammer shirt met klein logo is gekrompen in de was ofzo )


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 01-06-2006 7:21 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Een goed eerste concert van de tour, begonnen met Procreation (of the Wicked), wat erg laag op snelheid, The Usurper, Jewel Throne, Inner Sanctum, Necromantical Screams, Return to the Eve, Mesmerized, Into the crypts of Rays,Circle of the Tyrants verder 4 nieuwe songs worden in de Biebob overtuigend uitgevoerd, helaas geen toegift met Morbid Tales, beste comeback van 2006.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 01-06-2006 9:27 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2006 7:21 schreef axegrinder het volgende:
Een goed eerste concert van de tour, begonnen met Procreation (of the Wicked), wat erg laag op snelheid, The Usurper, Jewel Throne, Inner Sanctum, Necromantical Screams, Return to the Eve, Mesmerized, Into the crypts of Rays,Circle of the Tyrants verder 4 nieuwe songs worden in de Biebob overtuigend uitgevoerd, helaas geen toegift met Morbid Tales, beste comeback van 2006.


+1


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-06-2006 9:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2006 7:21 schreef axegrinder het volgende:
Een goed eerste concert van de tour, begonnen met Procreation (of the Wicked), wat erg laag op snelheid, The Usurper, Jewel Throne, Inner Sanctum, Necromantical Screams, Return to the Eve, Mesmerized, Into the crypts of Rays,Circle of the Tyrants verder 4 nieuwe songs worden in de Biebob overtuigend uitgevoerd, helaas geen toegift met Morbid Tales, beste comeback van 2006.


+ 2. alleen wel weing interactie met het publiek. en de nieuwe gitarist staat er net bij alsof hij gedwongen werd te spelen.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 01-06-2006 9:58 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2006 9:35 schreef attila_de_hun het volgende:
+ 2. alleen wel weing interactie met het publiek. en de nieuwe gitarist staat er net bij alsof hij gedwongen werd te spelen.


Die gozer speelt er ook maar net bij. Moet nog even goed ingespeeld worden.
Frost is volgens mij ook niet een band die over het podium moet lopen rennen.
Die Martin Ain ging anders best uit zijn dak!

Je was er dus ook? Heb je niet gezien (of misschien wel, maar niet herkend), jammer.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-06-2006 15:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2006 9:58 schreef Fat Bastard het volgende:
Die gozer speelt er ook maar net bij. Moet nog even goed ingespeeld worden.
Frost is volgens mij ook niet een band die over het podium moet lopen rennen.
Die Martin Ain ging anders best uit zijn dak!

Je was er dus ook? Heb je niet gezien (of misschien wel, maar niet herkend), jammer.

ik heb een hele tijd links aan de rand van het podium gezeten. (en ben nu zowat doof). Vlak bij ene gast in een rolstoel.

Maar ik vond het erg erg goed verder. lekker veel oudjes en de nieuwe nummers pasten naadloos in de set.

(en daar na nog effe de lsp bezoeken)


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-06-2006 15:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wisten ze hetzelfde loodzware geluid te reproduceren zoals op plaat?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-06-2006 15:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2006 15:30 schreef spectre het volgende:
Wisten ze hetzelfde loodzware geluid te reproduceren zoals op plaat?


ik ken de plaat(nog) niet goed (want ik heb de nieuwe cd pas gisterenavond gekocht en moest deze ochtend er weer om 6.00 uit) maar het geluid was superheavy in ieder geval dus het zal wel een heel end in de buurt zijn gekomen.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen