|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehe, en jonge broekies zonder kaartje, maar met stekeltjes en matje... Boeiender |
|
Hahaha, hier net zo, maar dan met kaartje. Ik heb 'em zelfs nog ergens liggen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
een licht blauwe als me niet vergis YES WEL deeeenk!! |
|
celtic snot, uhuhuhu Fuck the world and fuck you |
|
quote: Was 87 toch? Toen was ik een brugpieper! Boeiender |
|
|
|
ja, een erg interessante documentaire. ik heb zelf op het CF-messageboard een link gevonden naar een upload van de gehele documentaire met duitse ondertiteling. wellicht de moeite waard om eens op dat messageboard te gaan kijken als je geintereeseerd bent in deze docu. ik hoop dat die nog eesn officieel op DVD (met veel bonusdingen) uitkomt trouwens |
|
Laten ze maar een nieuwe plaat gaan maken potver Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zekers! Bedankt voor vermelding. |
|
quote: +1 |
|
quote: Danke vor die tip. Mijn duits lezen is niet supersterk maar altijd beter dan dat Zwitsers! Downloading as we speak! bub |
|
deze dus nooit meer Celtic Frost signature |
|
Dankjewel, binnenkort eens bekijken. Laatst Vanity/Nemesis nog eens gedraaid. Wat een kutplaat. |
|
Rapidshare links: http://www.brismetal.com/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=16593 Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
quote: Och, wel een stuk beter dan cold lake, was toch wel een opluchting, toen. Een nummer als wings of solitude, lekker hoor. Maar niet alle nummers, nee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Cold Lake... echt... wtf was dat nog erger dan Kiss' discoplaat signature |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Hoe weet jij dat die beter is dan Cold Lake? Heb je die soms toch? Nou? Nou? Wel een paar leuke nummers op Vanity/Nemesis inderdaad, maar ik luister altijd hele albums en dan valt deze mij toch zwaar. Ik vind de productie ook vrij slecht/jaren tachtig. |
|
Busted... Ik heb wel eens wat gehoord, vroegah. Ik kom er net pas achter dat this island earth van vanity/nemesis een cover van bryan ferry is. Euh, ok. Wel een release die ik op cd gekocht heb, ik skipte toen gewoon nummers, denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 31-10-2012 20:28] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb Cold Lake wel. Ik vind het wel komisch... Bareuh... |
|
quote: Ook toen hij uitkwam? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Haha, dat weet ik niet, heb Frost pas later ontdekt. Cold Lake heb ik twee jaar geleden of zo pas gekocht. Voor weinig, puur voor de collectie. Bareuh... |
|
Dat verklaart een heleboel. In mijn vriendengroep vonden de meesten vroeger cold lake helemaal ruk, ik kan me niemand uit die tijd herinneren die die plaat wel vet vond. Eigenlijk was dat met into the pandemonium ook al zo, maar die vond en vind ik juist geweldig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
je mag zeggen wat je wil, Monotheist vind ik het aller aller aller beste van CF ooit signature |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |