![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Hellhammer gaat niet optreden of iets dergelijks. Lees de recente Frost interviews er maar eens op na. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
ik had ook nooit verwacht dat ze deze dingen officieel uit zouden brengen.. wel beter voor mn portomonnee want ik zou ze echt desnoods op de fiets van zaal tot zaal volgen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: dat verwacht ik ook niet, maar een hoop verkochte cd's (plus veel euro's kan een "trendbreuk" veroorzaken he). en verder wat aarco zegt (behalve dan van dat fietsen) ![]() |
|
in dat geval .. op voorhand kan ik dan met jou meeliften? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Nee, carcass ging ook nooit meer optreden, onmogelijk. Tsja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
De CF interviews zijn recent. Het is ook niet voor niets dat ze geen Hellhammer spul live spelen.. Lees het maar na. Daarbij is Frost een veel grotere band in vergelijk met HH, Carcass heeft geen grotere broer met dezelfde leden erin ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ok, idd nog niet gelezen. Je 2de punt is natuurlijk zowiezo waar, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Zelfs Messiah spelen ze als surprise niet meer, wat o.a. op het World War Festival in Montreal 1985 nog in een goede bui gebeurde, ze schamen zich er nu meer voor. Hellhammer=Warhammer. ![]() |
|
Niet zo vreemd, juist toen waren ze er nogal klaar mee. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 13-11-2007 23:19] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Maar fietsen kost niks. :') ![]() |
|
oke doe mij er dan maar een paar! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote:Uhm, jij hebt duidelijk recente interviews niet gelezen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() |
|
de beste band ooit, "Skullcrusher", speelt een CF-cover ![]() http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=15603808 ![]() |
|
Hahahaha... De riffs kloppen niet echt, maar goed, wel te gek om zo'n klein knaapje gewoon frost te zien drummen! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
ja, dat vind ik ook!!! ![]() ![]() |
|
Alleen missen die oudere heren iets van kogels, pinnen en leer ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
![]() |
|
Holy hell!: ![]() "Demon Entrails" [Triple LP edition] (2008) Hoezo vet? ![]() Die foto's op die site zijn btw ook erg heerschend! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
en er komt ook een boek over hellhammer/ vroege celtic frost geschreven door t. "warrior". en ik heb gelezen dat de celtic frostbio "Are you morbid" ook in een hernieuwde versie uitgebracht gaat worden. begin dus alvast maar te sparen... ![]() ![]() |
|
Eindelijk! ![]() ![]() |
|
Vandaag Monotheïst gekocht. Ik heb er veel uiteenlopende reacties op gehoord, maar ik moet zeggen dat ik de cd geweldig vind ! Dat wilde ik gewoon even kwijt, haha ! ![]() lampje ![]() |
|
quote: 't Is ook gewoon een geweldige plaat. ![]() ![]() |
|
quote: Er komt nog meer uit: CELTIC FROST To Release 'Monotheist Companion' - Feb. 1, 2008 According to MTV.com's Metal File, Swiss avant-garde/metal pioneers CELTIC FROST are putting together an album tentatively titled "Monotheist Companion" that will feature unreleased songs from 2006's "Monotheist" sessions and rearrangements of tracks from the album. The disc is scheduled for a summer release. CELTIC FROST has been confirmed as the main headliner of the 13th annual Roadburn Festival, which will take place April 18-19, 2008 at the 013 Club in Tilburg, The Netherlands. Although CELTIC FROST is recognized as a pivotal influence on both the extreme metal and gothic metal genres, Roadburn also considers CELTIC FROST a seminal influence on the current stoner, doom and psychedelic scene. Indeed, Roadburn feels CELTIC FROST merits notice alongside such established pioneers as HAWKWIND and BLACK SABBATH. In celebration of this lesser-acknowledged side to the metal giants, CELTIC FROST will perform a special one-off show on Saturday, April 19 at Roadburn, comprised of a repertoire which will be slightly different from the tour repertoire played in 2006 and 2007. For more information, visit www.roadburn.com The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |