|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Met een beetje geluk komt het album voor de Kerst uit. Ik mag aannemen dat een deal met een label wel rond is, maar dat ze de naam nog niet vrijgeven. Vorig jaar heette het album nog "Dark Matter Manifest" en daarvoor Probe (met een compleet andere tracklist). |
|
van het CF messagboard afgeplukt... Monotheist on Century Media -------------------------------------------------------------------------------- From an unnamed "news" source. Celtic Frost has signed to Century Media. You guys know what site this is from, and you know this info is NOT confirmed unless Tom makes the announcement here. There are quotes in the article from CM's managing director: "CELTIC FROST are a band that has started an entire genre and left their influence on a decade of rock music. Their new album is a historic comeback that will blow your brains out." |
|
Onbevestigd? Van CF site: quote: Deze lente dus al... |
|
quote: daar was ik nog niet geweest maar goed nieuws dus(hoop ik, misschien is het wel drek van "cold lake"-achtige proporties) |
|
Het zal vast beter zijn. Maar in vergelijking met het andere eerdere werk... Over een paar maandjes weten wij het... Op http://www.centurymedia.com/ staat het nieuws ook. |
|
quote: Kijk. De lente. Altijd fijn, de lente en nu nog fijner. En nou maar hopen op en een goed album en een show hier en daar in nederland. |
|
quote: Eeeeeiiindelijk |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nou ja, het gaat tenslotte om de muziek... |
|
Nog wat nieuws met GTST-gehalte over CF/Hellhammer-verzamelaar. quote: |
|
dat nummer "ground" op de celtic frostsite is om te janken, zo slecht. Dat gekwelde toontje in de zangstem ik vrees het ergste. |
|
Ach, ik luister de laatste tijd weer veel into the pandemonium. Die zang op ground trek ik wel, tis meer de muziek van dat nieuwe nr. wat ik niet zo vind. Saai. |
|
misschien in de bosuil las k net in de lijst, maar t is nog niet bevestigd wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Als dat nummer begint vind ik het erg gaaf, het zeurt alleen het hele nummer door, meer afwisseling en andere stukken hadden er in gemoeten. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Al een paar nieuwe nummers gehoord. klinkt niet verkeerd. kan niet wachten tot dat de cd in de winkels ligt [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 31-03-2006 19:49] |
|
quote: Hoe, waar en en en, ik wil ook horen... *gaat op zoek op kerrazy* |
|
quote: [fluistertoon] soulseek[/fluistertoon] ik heb een paar nummertjes geprobeerd; heb ook niet alles. maar de promo-nummers hebben wel een "peeeeep" die regelmatig terug komt. En het materiaal is weer anders. erg zwaar, duister, heavy. soms net my dying bride etc. maar goed, ik vind wat ik heb gehoord in ieder geval heel goed. vele beter dan ik had verwacht op basis van dat ground nummer. aanschaf voor mij dus verplicht http://www.anus.com/metal/celticfrost.html hier staan ook een paar nummers(of stukken van nummers?) in mp3-vorm [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 31-03-2006 20:13] |
|
Aha, op kerrazy vond ik niets. Ik ga eens even slsk opsnorren, ik ben zo ontzettend benieuwd, thanks! |
|
quote: op kerrazy staat een promo met 9 van de 11 tracks, het vervelende eraan is dat er een bleep-toon door zit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ow? Ik zag het niet staan tussen de metal releases. Die toon lijkt me niet te goren op de plaat, is dit een nieuwe manier van oninteressant maken? edit: hebbes [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-03-2006 20:19] |
|
Os abysmi vel daath! Tis allemaal nog erg wennen, maar de eerste indruk is absoluut niet verkeerd! Obscured is ook een aanrader, zeg! Beetje wave-achtig. Vrouwenzang, pauken meende ik ook ergens te horen. Dat trekken aan die snaren in my domain of decay! Tis natuurlijk geen morbid tales ofzo, maar volgens mij ga ik deze plaat heel erg goed vinden. En die piepjes storen me niet eens zo erg, hahaha. |
|
hehe, in het eerste nummer daht ik zelfs dat ze erin hoorden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Soms misstaan ze niet eens. |
|
quote: David Bowie Vrnkt! Suck my piss |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |