IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Celtic Frost Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-06-2008 20:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wat is nou precies het probleem? De drummer is christelijk oid?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 03-06-2008 21:14 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Werkelijk geen idee.

Heb nog wat op internet gezocht, maar ik kan niets verlichtends (mbt dit voorval dan) vinden.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-06-2008 21:19 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-06-2008 21:43 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2008 21:19 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dat litanies had ik even opgezocht, vandaar.

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=litanies&btnG=Google+zoeken&meta=


dan had hij die drummer al veel eerder uit moeten trappen


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-06-2008 21:49 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Idd. Blijkbaar hadden ze ineens haast en hebben ze deze knakker genomen. Haast... Na al die jaren...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-06-2008 23:47 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wat is die kerel lang van stof zeg, het lijkt godverdomme Rouwend in de Mist wel.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-06-2008 8:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2008 23:47 schreef M. het volgende:
Wat is die kerel lang van stof zeg, het lijkt godverdomme Rouwend in de Mist wel.


met als verschil dat de muziek van "Tom Warrior" toch wel iets beter is


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-06-2008 15:28 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

de brandende vraag blijft, waarom wil een kristlijke aap bij celtic frost drummelen...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-06-2008 15:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Om de band om zeep te helpen natuurlijk, tis gelukt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-06-2008 17:42 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

kankerkristenen altijd!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 04-06-2008 17:53 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

Waar komt dat 'gristen zijn' opeens vandaan? Ik haal dat nergens uit?


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-06-2008 17:54 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

>>>
His litanies continue verbally and in writing, even as Celtic Frost no longer exists. They have affected friends, musicians, fans, as well as Celtic Frost's band and crew members, who have all become an involuntary, awkward audience. Even notwithstanding my own very clear opinion regarding the above, it is a disgrace and an immense display of disrespect towards the history of Celtic Frost and the sentiments of the group's dedicated friends and fans. It is a betrayal of what we agreed to as the group disintegrated. It is a descent into the muck utterly inappropriate for Celtic Frost, even in death.
<<<


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 04-06-2008 18:13 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2008 17:54 schreef Aaaarco het volgende:
>>>
His litanies continue verbally and in writing, even as Celtic Frost no longer exists. They have affected friends, musicians, fans, as well as Celtic Frost's band and crew members, who have all become an involuntary, awkward audience. Even notwithstanding my own very clear opinion regarding the above, it is a disgrace and an immense display of disrespect towards the history of Celtic Frost and the sentiments of the group's dedicated friends and fans. It is a betrayal of what we agreed to as the group disintegrated. It is a descent into the muck utterly inappropriate for Celtic Frost, even in death.
<<<


Nogmaals dan: Waar komt dat 'gristen zijn' opeens vandaan? Ik haal dat nergens uit? 'Litany' is een vrij normaal, zij het niet vaak gebruikt woord voor klaagzang, dan wel gekanker. Ik betwijfel of Warrior het hier over Gristelijke Psalmen heeft.

Wat klaagzangen betreft kan Warrior er zelf trouwens ook wat van, maar dit terzijde.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-06-2008 18:15 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Vond zijn klaagzangen op Monotheist tamelijk gaaf.


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 04-06-2008 18:20 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2008 18:15 schreef Lionheart het volgende:
Vond zijn klaagzangen op Monotheist tamelijk gaaf.

Zonder meer, beste plaat van 2006. Ik heb het dan ook over dat pompeuze blog van 'm.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-06-2008 18:32 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2008 18:13 schreef Pazuzu het volgende:
Nogmaals dan: Waar komt dat 'gristen zijn' opeens vandaan? Ik haal dat nergens uit? 'Litany' is een vrij normaal, zij het niet vaak gebruikt woord voor klaagzang, dan wel gekanker. Ik betwijfel of Warrior het hier over Gristelijke Psalmen heeft.

Wat klaagzangen betreft kan Warrior er zelf trouwens ook wat van, maar dit terzijde.


jij vroeg waar t vandaan kwam, ik betwijfel ook of t goed geinterpreteerd is maar zolang ik t niet zeker weet geef ik m t nadeel van de twijfel...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-06-2008 18:49 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2008 18:20 schreef Pazuzu het volgende:
Zonder meer, beste plaat van 2006. Ik heb het dan ook over dat pompeuze blog van 'm.


Ach, dat blog van hem, hij heet niet voor niks Tom Internetwarrior.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-06-2008 20:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehehe, sterk. En waar. Hij heeft echt altijd wat te zeiken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 04-06-2008 21:43 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Toch vaak wel vermakelijk.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-06-2008 21:44 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2008 20:27 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hehehehe, sterk. En waar. Hij heeft echt altijd wat te zeiken.


goeie vent!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-06-2008 21:44 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hij neemt het allemaal altijd zo ontzettend serieus. Zou die man nou nooit wat te lachen hebben gehad?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


R.
Usericon van R.
Posted 04-06-2008 21:44 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Tom Warrior moet eens even snel al het zand uit zijn vagina schrapen en weer muziek gaan maken.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-06-2008 21:50 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

lachen is voor homo's...

hij moet nu in zn eentje hellhammer heroprichten en daar een dikke nieuwe plaat mee gaan maken!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-06-2008 21:53 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En dan zal er ook wel weer iets niet goed zijn en zal die band ook weer opgeheven worden.

Ach ja, één keer live zien is voor mij voldoende, ben ik al lang blij. Een nieuwe hellhammer plaat zou misschien wel fijn zijn, maar het hóeft niet van me.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-06-2008 21:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2008 21:50 schreef Aaaarco het volgende:

hij moet nu in zn eentje hellhammer heroprichten en daar een dikke nieuwe plaat mee gaan maken!


er komt in ieder geval wel een dik hellhammerboek uit.

en verder zullen we het mwt triptykon moeten doen vrees ik..


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen