![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
messiah!!!.. ik vind t een fijne plaat, die ap. sun als tommie hellhammer zou willen heroprichten moet hij me maar effe bellen, dan haal ik terplekke mn gitzwarte drumstel onder t stof vandaan In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Dat kan ik nog wel drummen, lijkt me. En zo heel goed ben ik niet op drums, maar dat lijkt me bij hellhammer juist noodzakelijk, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
ff lekker off topic. heb onlangs "warfare" (uit engeland) herontdekt. ook van die van venom afgeleide muziek (net als bulldozer etc) maar niet zo goed als hellhammer... ![]() |
|
Ik heb daar alleen een lp van op tape. Werkelijk geen idee meer hoe dat klonk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: venomachtig met wat punkinvloeden ![]() |
|
Aja... Even gekeken op metal archives. Mayhem, fucking mayhem heb ik dus op tape. Ze hebben zowaar nog best veel uitgebracht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Zijn jeugd schijnt niet bepaald leuk geweest te zijn. Maar van mij mag hij z'n mond wel wat vaker houden, een hoop blabla, maar de zaak een beetje ophelderen ho maar. Het is echt alleen maar van die vage inside info die hij uitkraamt, en als reden dat dit zo is geeft hij op dat het allemaal te pijnlijk voor hem is etc etc... Geen wonder dat die band niet lekker loopt. Als ze allemaal zo met elkaar communiceren. don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
quote: Bron: http://www.celticfrost.com/vcf/index.html Wisten wij natuurlijk al, maar de heren zelf hebben het dan ook eindelijk ingezien... ![]() |
|
Er had van mij nog wel een plaat mogen uitkomen, maar ach, misschien is het ook wel gewoon mooi geweest. Iig fijn dat ik ze toch weer 2 x live gezien heb. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Tom gaat toch verder met het Celtic frost materiaal onder de naam Tryptichon? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Dan is het toch geen CF meer? Oh, en mag het S.O.D. nummer nu weer van stal gehaald worden? Boeiender ![]() |
|
quote: Ik 1 x live, Zaandam. Absoluut geen spijt van. En Tryptichon... Geen hoge verwachtingen van. Kan dus alleen maar meevallen. ![]() |
|
Ik heb ze op Wacken en op Waldrock mogen zien; was zeer gaaf!!! ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Op Metalcamp gezien dacht ik. Ik vind het geen vervelende muziek, maar het is ook niet mijn ding zeg maar. Boeiender ![]() |
|
1987, waar waren jullie. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Alsof ik me dat hele jaar op 1 plek bevond... ![]() Maar nope, into metal raakte ik pas na 1990 ![]() ![]() |
|
quote: Opschepper! Niet iedereen had toentertijd toestemming van paps en mams om naar de Aardschokdag (IJsselhal, Zwolle?) te gaan. Enig idee watvoor langharig tuig daar rondhing!? ![]() |
|
quote: in zwolle o.a.! ![]() ![]() |
|
quote: What ever happened to Celtic Frost? Is it true that they got lost in the pandemonium Never to be seen again Tom Warrior fell from a tree in cherry orchard Martin Ain drowned in a cold lake Reed St. Mark went to Mega Therion and remains there 'till this day Tom Warrior is waiting for the emperor's return Martin Ain's trapped in the circle of tyrants Reed St. mark was blinded in the crypt of rays where he remains 'till this day ![]() |
|
Draaien ze dit nummer weleens op de Mexican Radio? ![]() ![]() |
|
quote: Juistem, attila. ![]() Dat langharige tuig viel reuze mee. Het was vooral ontzettend gezellig. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 11-09-2008 17:46] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
en skippyballen waren toen ook in dus... ![]() ![]() ![]() |
|
Die kan ik me niet meer herinneren, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
scott ian deed z'n ronde op zo'n ding ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |