|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tom is in de loop van de jaren hier al op teruggekomen; hij wou zelfs de volgende cd van Warhammer produceren, maar die eikels waren toen al gesplit De kans dat ze een Hellhammer nummer -zeker met de aangekondigde oldies setlist- spelen zit er dus dik in! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: oh, zonde zeg. dat had best gaaf geweest denk ik! |
|
quote: +1. Soms heeft het dus wel zin om jaren te wachten. Godver, een hellhammer nummer live zou wel héél erg gaaf zijn, ja. Ik denk dat ik dan een potje ga huilen, mocht ik dat meemaken. |
|
dat heb ik ook vernomen, ja, dat er wel een kans in zit dat hellhammer gespeeld gaat worden. zit nu de nieuwe te luisteren, maar ik vind het nog niets! |
|
Ik heb hem ook zitten luisteren. Wat een merkwaardig en moeilijk te vatten (voor mij althans) album inderdaad. Maar het is zeker iets dat blijft hangen en het is de naam Celtic Frost ook absoluut waardig. Wat een prestatie trouwens om anno 2006 een dergelijk eigenzinnig metal-album te maken Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Op het blog van Thomas is te lezen dat ze i.d.d. Hellhammer rommel hebben geoefend Nu nog even wachten tot eind mei voor de plaat en dan op 1 juni los in Zaandam Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote:ja, begrijpelijk. maar ikzou het echt te gek vinden. het hellhammer materiaal op hun ep staat wat mij betreft nog steeds ferm overeind(ondanks de simpelheid) en om een van de absolute uitschieters eens live te mogen horen... dat zal op mij meer impact hebben als 10 moderne doorsnee dynamo open airs bijelkaar. |
|
Ja, ik ben het helemaal met je eens, ik bedoelde dan ook huilen van geluk. |
|
quote: doe dan maar geen corpse paint op want dat ziet er niet uit na een flinke huilbui. maar ik ga gezellig met je mee janken hoor (ook van geluk) . |
|
Tot mijn grote spijt pas vandaag/gister Celtic Frost "ontdekt". Vind de 4 nummers die ik heb gedownload (ja, boefje, maar wou het weleens horen) gaaf. Welke albums worden aangeraden? Wellicht als ik beter qua geld zit eens een cdtje van kopen. |
|
Morbid Tales / Emperor's Return To Mega Therion Into The Pandemonium Aanschaffen! Meteen! |
|
Dank! Zodra ik beter qua financieën zit eens naar de cd-winkel lopen om te kijken of ze ze hebben. En als ik er een van die drie zou moeten kiezen, welke? |
|
Persoonlijk zou ik Into The Pandemonium kiezen, maar ter kennismaking is To Mega Therion wellicht beter. |
|
Of morbid tales, hehe. Dat vond ikzelf altijd de gaafste plaat om mee te rammelen op gitaar. |
|
Als je fan bent van Manga/Anime films neem je Vanity/Nemesis Verder noem ik ook To mega therion. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat Circle of the tyrants nummer is ook geniaal, vooral met de videoclip! |
|
quote: [dombo-modus] dat nummer is toch van Obituary????? [/dombo-modus] |
|
nee man, van opeth! |
|
heef opeth dat nummer ook gespeeld??? is het een goede versie??? hopelijk niet te freaky |
|
cold lake ... daar moet je me beginnen, dan is t lekker een stijgende lijn In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Ja bonustrack op een rerelease van My arms your hearse (als ik goed gok) Gaat wel, vind het nummer niet al te denderend |
|
cold lake |
|
quote: maar je vind Celtic frost wel okee verder???? (puur nieuwsgierigheid) |
|
Mwa |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |