IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Celtic Frost Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-04-2006 14:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2006 14:24 schreef Murdering Monk het volgende:
Hehe, ik ben dr gister nog eens goed voor gaan zitten en heb m nog een paar rondjes laten draaien...

Wat een fucking goede plaat, echt, het is anders dan ik verwacht had, maar daar ben ik juist weer heel blij mee, ik zal m zeker nog een aantal keer meer moeten luisteren, dit is zeker een groei plaat, maar man, wat een lekkere...

uitschieters zijn voor mij dan A god dying slowly of zoiets, en obscurem ofzoiets, man wat een geweldige sfeer in die nummers. alleen dat laatste nummer van dioe promo die ik heb, dat vrouwengejenmgel? dat had er voor mij dan weer niet opgehoeven.

Hehe, en ik dacht ook dat bij een aantal nummers die piepjes bijhoorden, misstaat zelfs niet eens in sommige nummers


ik ken zelf heel de plaat niet, heb eens wat nummers gedownload om mijn enorme nieuwsgierigheid te bvredigen en heb de nummers na een enkele luisterbeurt weer weggekieperd. dit omdat ik er echt helemaal van wil gaan genieten binnenkort met de nieuwe cd. Maar het merendeel is er erg enthousiast over en ik ben blij dat CF tot de categorie relevante reunies behoort.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-04-2006 14:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 april 2006 13:58 schreef Oud Vuil het volgende:
Zou dat niet ietwat vreemd zijn, tom is zelf nooit zo te spreken geweest over hellhammer. Maar ik zou het prima vinden.


Tom is in de loop van de jaren hier al op teruggekomen; hij wou zelfs de volgende cd van Warhammer produceren, maar die eikels waren toen al gesplit

De kans dat ze een Hellhammer nummer -zeker met de aangekondigde oldies setlist- spelen zit er dus dik in!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-04-2006 15:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2006 14:53 schreef Mutilator het volgende:
Tom is in de loop van de jaren hier al op teruggekomen; hij wou zelfs de volgende cd van Warhammer produceren, maar die eikels waren toen al gesplit


oh, zonde zeg. dat had best gaaf geweest denk ik!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-04-2006 17:31 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 april 2006 14:48 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben blij dat CF tot de categorie relevante reunies behoort.


+1. Soms heeft het dus wel zin om jaren te wachten.

Godver, een hellhammer nummer live zou wel héél erg gaaf zijn, ja. Ik denk dat ik dan een potje ga huilen, mocht ik dat meemaken.



corpsevomit
Usericon van corpsevomit
Posted 10-04-2006 18:31 by corpsevomit Wijzig reactieProfiel van corpsevomitQuote dit bericht

dat heb ik ook vernomen, ja, dat er wel een kans in zit dat hellhammer gespeeld gaat worden.

zit nu de nieuwe te luisteren, maar ik vind het nog niets!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-04-2006 20:26 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb hem ook zitten luisteren. Wat een merkwaardig en moeilijk te vatten (voor mij althans) album inderdaad. Maar het is zeker iets dat blijft hangen en het is de naam Celtic Frost ook absoluut waardig.

Wat een prestatie trouwens om anno 2006 een dergelijk eigenzinnig metal-album te maken


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 11-04-2006 13:52 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

quote:
Op 10 april 2006 18:31 schreef corpsevomit het volgende:
dat heb ik ook vernomen, ja, dat er wel een kans in zit dat hellhammer gespeeld gaat worden.

zit nu de nieuwe te luisteren, maar ik vind het nog niets!

Op het blog van Thomas is te lezen dat ze i.d.d. Hellhammer rommel hebben geoefend
Nu nog even wachten tot eind mei voor de plaat en dan op 1 juni los in Zaandam


Hersenloze Mayonaise eten


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-04-2006 19:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2006 17:31 schreef Oud Vuil het volgende:
Godver, een hellhammer nummer live zou wel héél erg gaaf zijn, ja. Ik denk dat ik dan een potje ga huilen, mocht ik dat meemaken.
ja, begrijpelijk. maar ikzou het echt te gek vinden. het hellhammer materiaal op hun ep staat wat mij betreft nog steeds ferm overeind(ondanks de simpelheid) en om een van de absolute uitschieters eens live te mogen horen... dat zal op mij meer impact hebben als 10 moderne doorsnee dynamo open airs bijelkaar.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 11-04-2006 19:50 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, ik ben het helemaal met je eens, ik bedoelde dan ook huilen van geluk.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-04-2006 19:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2006 19:50 schreef Oud Vuil het volgende:
Ja, ik ben het helemaal met je eens, ik bedoelde dan ook huilen van geluk.


doe dan maar geen corpse paint op want dat ziet er niet uit na een flinke huilbui.

maar ik ga gezellig met je mee janken hoor (ook van geluk) .


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-04-2006 20:38 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Tot mijn grote spijt pas vandaag/gister Celtic Frost "ontdekt". Vind de 4 nummers die ik heb gedownload (ja, boefje, maar wou het weleens horen) gaaf.
Welke albums worden aangeraden?
Wellicht als ik beter qua geld zit eens een cdtje van kopen.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 25-04-2006 21:34 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Morbid Tales / Emperor's Return
To Mega Therion
Into The Pandemonium

Aanschaffen! Meteen!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-04-2006 21:35 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Dank!
Zodra ik beter qua financieën zit eens naar de cd-winkel lopen om te kijken of ze ze hebben.

En als ik er een van die drie zou moeten kiezen, welke?


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 25-04-2006 21:40 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Persoonlijk zou ik Into The Pandemonium kiezen, maar ter kennismaking is To Mega Therion wellicht beter.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-04-2006 21:53 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Of morbid tales, hehe.

Dat vond ikzelf altijd de gaafste plaat om mee te rammelen op gitaar.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-04-2006 23:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Als je fan bent van Manga/Anime films neem je Vanity/Nemesis

Verder noem ik ook To mega therion.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-04-2006 23:45 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Dat Circle of the tyrants nummer is ook geniaal, vooral met de videoclip!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-04-2006 8:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2006 23:45 schreef Valorian het volgende:
Dat Circle of the tyrants nummer is ook geniaal, vooral met de videoclip!


[dombo-modus] dat nummer is toch van Obituary????? [/dombo-modus]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2006 8:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

nee man, van opeth!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-04-2006 8:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

heef opeth dat nummer ook gespeeld??? is het een goede versie??? hopelijk niet te freaky


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 26-04-2006 8:56 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

cold lake ... daar moet je me beginnen, dan is t lekker een stijgende lijn



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2006 8:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 8:55 schreef attila_de_hun het volgende:
heef opeth dat nummer ook gespeeld??? is het een goede versie??? hopelijk niet te freaky
Ja bonustrack op een rerelease van My arms your hearse (als ik goed gok)

Gaat wel, vind het nummer niet al te denderend


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-04-2006 8:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

cold lake


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-04-2006 8:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 8:57 schreef Jenje het volgende:
Ja bonustrack op een rerelease van My arms your hearse (als ik goed gok)

Gaat wel, vind het nummer niet al te denderend


maar je vind Celtic frost wel okee verder???? (puur nieuwsgierigheid)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2006 9:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mwa


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen