|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
meningen? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-11-2005 20:05] Trieste gast |
|
Nemesis Devine was absoluut het beste metal album van het jaar toen die uitkwam |
|
dmt heb ik ook maar kan me toch niet echt boeien. |
|
Satyricon The Shadowthrone vind ik denk ik het beste, die draai ik iig het vaakst. Op Nemesis Divina staan een paar nummers die ik ook graag draai, maar ook een paar mindere. Alleen die twee mini's vind ik niet zo geweldig, die heb ik ook alleen op MP3. En The Forest is my Throne is ook niet echt bijzonder vind ik, die draai ik alleen voor de Enslaved nummers die ook op die CD staan... *Zet DMT maar weer eens op. |
|
quote: Kutband, kunnen geen songs schrijven en omdat ze metal saai vinden is hun metal saai. Nu moet ik echter 'The Forest is my Throne' (demo) nog luisteren, gaat ook wel gebeuren. DMT vind ik wel OK maar kan me niet boeien, en de rest... NEE. |
|
quote: ik heb die split ook, die enslaved nummers zijn erg gaaf Trieste gast |
|
ik vind nemesis devina wel een gaaf album. Lekkere riffs, lekker sfeertje en het beukt behoorlijk |
|
de enige cd die ik heb van Satyricon is Extravaganza. Ik vind deze wel rete vet maar hij blijft op naar mijn mening een beetje op de zelfde toon verder doen dan het eerste nummer. Op mp3 heb ik Mother north staan (heb ik ook de video van),dit nummer vind ik ook wel echt goed, en de rifs en grunt is lekker. in het algemeen is deze band dus rete goe,buiten een aantal nummers maar dat is bij elke band. keep on banging those heads As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
als k m'n cdee ervan aanzet zit ik steeds weer te huilen dat ik zulke ** zooi bezit *edit* let even op je woorden wil je *edit* [Dit bericht is gemodereerd door Jenje op 27-01-2002 16:40] |
|
dan moet je hem verkopen é, maar zo slecht vind ik deze groep toch niet, allij das mijn mening As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
quote: tja zou kunne nmaar't is een copy dus ik geef m wel een keer aan iemand |
|
Black metal muziekanten zijn een uitstervend ras... zoals het vroeger was zal het nooit meer worden, de meeste bands die nu rond lopen kopieren van de meesters en doen dit erg slecht, verder zijn er uitwassen van commercie en gaat het meer om hoe true(eikels) en wat van kleding je er bij aan hoort te trekken. Satyricon echter is er vanaf het begin bij, heeft nooit gekopieerd, en altijd muzikale grenzen verlegd. Misschien zijn jullie het vergeten maar Satyricon heeft zowat de viking-metal ontdekt, waarna er talloze bands het zijn gaan na-apen. Ik vindt Nemisis Divina het sterkste vinking-metal album ter wereld, en dat geldt nog wel voor meer mensen.... Wat doet Satyricon na die release? Niet zoals iedereen zou hebben gedaan (in de zelfde stijl nog 30 albums uitpoepen) maar totaal van stijl veranderen, dat is lef hebben, stijl en ook muzikaal vakmansschap. Ik persoonlijk heb Rebel Extravaganza bovenin mijn toplijst van albums staan, en dat komt omdat dit album de rest van het gepeupel achter ver zich laat op muzikaal vlak (ja toch wel Dwaallicht, luister maar eens naar de drumpartijen, er zijn er niet veel die dit kunnen) en ook op artistiek vlak. Trouwens, Satyricon is zowat als enigste band in staat is om een mooie hoes, inlay en fotos voor elkaar krijgen, metalheads zijn gewoon conservatieve ouwe wijven. einde van dit bericht. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ??? BATHORY. quote: Dat is geen viking metal. quote: Satyricon is riff-plakkerij. Misschien wel technisch knap, maar een nummer schrijven kunnen ze niet. quote: Pure subjectiviteit. Onzin! quote: Dat denk jij. Ik weet wel beter. |
|
satyricon vind ik een erg goede "band". hetis een van die weinige band die op een beetje normale manier muzikaal hebben kunnen groeien zonder dat het slechter werd. ik ben heel benieuwd naar nieuw satyricon materiaal. |
|
Satyricon Weinig bands die er aan kunnen tippen VIND ik! |
|
quote: VIND IK OOK! |
|
quote: En Enslaved natuurlijk I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
dwaallicht is de weg kwijt, duidelijk Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Dwaallicht is de enigste die nog op de goede weg zit!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
bla bla bla [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 27-01-2002 19:54] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ah, dus jou hoeven we ook niet meer serieus te nemen in een discussie, mooi! Scheelt mij weer leestijd. |
|
Hmm... Ik vind DARK MEDIEVAL TIMES erg goed.. technisch niet erg denderend ofzo maar het roept een kille grimmige sfeer op (vooral het titelnummer) .. The Shadowthrone en demo/splitmateriaal is ook wel ok.. Nemesis Divina vind ik wel aardig, maar lang niet zo goed als DMT. Dat argument dat Satyricon de Vikingmetal zou hebben uitgevonden is de grootste bullshit allertijden, en dat wil ik verder best argumenteren maar ik denk (hoop) dat de meeste mensen dit toch wel met me eens zijn. Alles na Nemesis Divina is bagger.. misschien voor de mensen die van 'dat soort' muziek houden wel leuk.. maar van mij hoeft het niet... |
|
quote: je doet maar, je steekt er toch niets van op Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
volgens mij heb ik een andere definitie van viking metal, whatever Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
en nu weer naar het onderwerp As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |