|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan nog was je waarschijnlijk eerder thuis dan ik. Fuck the world and fuck you |
|
wat een homos hier op de forum en maar zeiken welke band goed is of niet metal is een levensstijl geen zeikstijl ilovemijself |
|
Oké, we zullen eraan denken. |
|
Sterker nog, ik schrijf het even op. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: :') |
|
quote: Rofl... Homo. :') |
|
quote:Ik wil je ook wel even liefhebben hoor, kom je gezellig een keer langs ? Fuck the world and fuck you |
|
Heeft iemand foto's? Behalve die ene die al gepost is dan natuurlijk. Dit om weer even on topic te komen en een eind te maken aan al die opgekropte liefde hier die in eens weer op lijkt te borrelen! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Je had gelijk! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ben ik blij dat metal niet mijn levenstijl is, anders zou ik net zo'n infantiele debiel zijn als jou. Against God and Government |
|
quote: Nee helaas niet... Ik heb me overigens uitstekend vermaakt gisteren! Handig zo'n thuiswedstrijd... |
|
quote: was wel een vet mooi gasfornuis! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: En waarom dat laatste dan? |
|
Isthar was echt verschrikkelijk live, gelukkig maakten Salacious Gods en Shining het meer dan goed. helaas heb ik niet alles van Shining kunnen meepikken Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
maar de rijst was niet te vreten |
|
wat een homos hier op de forum en maar zeiken welk eten goed is of niet metal is een levensstijl geen zeikstijl ilovemijself |
|
en het bier was lekker |
|
en de bands zijn altijd goed |
|
quote: Kreeg er maagpijn van!!11!!1!! Het is de lichtinval ;') |
|
HJ op fles, ideaal! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Rofl... Homo. :') |
|
Jezus wat een kneus zeker een bandlid van Isthar :') |
|
Ik zou ook gaan klagen over de rijst, dat wil je als blanke niet vreten, dat is voer voor spleetogen en de zwartjes. Fuck the world and fuck you |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-07-2007 8:29] |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |