|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En ik moet hinkelend met een been op m'n rug gebonden de goudvishal bereiken |
|
quote: |
|
quote:Je durft gewoon niet naar Arnhem te komen, lamstraal. met je grote bek in dit topic. Fuck the world and fuck you |
|
Hahaha ja nu ik weet dat mental komt durf ik ook niet meer hoor Zenial |
|
quote: Joh... Maar wil ik het hele optreden zien wordt het doorhalen voor me, dat is nou juist het probleem. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Haha, oh ja dat is het! *leest nogmaals* :') We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
en toch is isthar goed ik heb ze gezien op kings of metal, een keer wat anders van nederlandse bodem dan alleen maar raggen |
|
ik ga niet voor de voorprogramma's. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 18-07-2007 18:29] Fuck the world and fuck you |
|
Verwacht ditmaal geen show meer zoals de vorige keren, als je daar voor komt kan je beter thuis blijven. |
|
quote: Niks mis met raggen hoor. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:het gaat om de muziek he.fuck de show. Fuck the world and fuck you |
|
Dus geen gesnij en geen gewurg van bandleden? Fijn! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
O.. dan zet ik de cd wel op :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: :') |
|
of juist wél, + poepgooien en andere nieuwe elementen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik zal Kvarforth effe een belletje doen dat alle poep richting die dikke moet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
We doen vrijdag de deur iets eerder open ongeveer 19:30 dat is relaxter voor zowel de mensen achter de kassa als de mensen die hun reserveringen op komen halen. Alle beschikbare kaartjes zijn gereserveerd, gereserveerde kaartjes die niet voor 21:00 zijn opgehaald gaan in de verkoop. tot vrijdag! |
|
gaaf, zin in. Fuck the world and fuck you |
|
Dikke shit, geen reservering. Hopen dat ik binnen kom. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zo aan de berichten te horen, zou ik dat niet proberen als je niet in Arnhem woont, hehe. |
|
quote:lijkt me niet dan. Fuck the world and fuck you |
|
Hopelijk krijg ik nog een plekje op den gastenlijst. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |