|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Je had gewoon mee moeten gaan naar Hekelgem, baas. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-07-2007 19:42] |
|
M en Spectre, als het er op aankomt durven ze niet. Black metal posers! Fuck the world and fuck you |
|
quote:Mijn eigen bands gaan voor, daardoor kom ik helaas niet zo veel meer bij gave gigs, hoewel ik voor dit eigenlijk een uitzondering had moeten maken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, ik gleuf het ook. Maar ik wist nergens van, echt niet. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik ben fulltime poseur idd maar dat is geen nieuws. Maar het lijkt erop dat je tegenwoordig "professionaliteit" en "Shining" in één zin kunt noemen, dus ik denk dat ik er de volgende keer ook bij ben. Ik vond de live-reputatie toch wat te onberekenbaar om ervoor af te reizen. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 23-07-2007 19:45] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Mja het is ook maar 1x misgegaan in de Baroeg. Heb ze nu inmiddels 4x gezien en niets aan de hand behalve een gave show dan |
|
quote:Eigen bands ? volgens mij mis ik iets, je had toch enkel CHD ? Fuck the world and fuck you |
|
ik vond de show van shining redelijk ruk, de muziek daarintegen wel erg okee.. @xxl.. wat lul je nou met door de plee spoelen, t was gewoon te kankerslecht.. zo slecht dat bijnaiedereen die clowns van salacious gods in ene wel goed trok In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:En Wolversveen...vette knepper Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Haha, ben jij dat? Ik dacht gisteren serieus dat je het Syndroom van down had. |
|
quote: Waar is de lolup-smiley van Metalfan als je 'm nodighebt? |
|
zn ouders en de plaatselijke arts ook nog steeds maar dat maakt m toch niets minder, die zanger van shining is ook niet helemaal tof in zn bovenkamer en trekt volle zalen. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Goh, ik dacht hetzelfde over die rot kop van deathwish. Fuck the world and fuck you |
|
Zanger van Shining laat jullie allemaal denken dat hij niet goed is in zijn bovenkamer, dat is wat anders. |
|
quote: En wanneer heb je mij gezien? |
|
Lol, dat denk ik van Deathwish. Fuck the world and fuck you |
|
? |
|
quote:mensen beledigen doe je maar ergens anders, knaap. Fuck the world and fuck you |
|
Zal ik dat zelf uit maken? Het was geen belediging, gewoon wat we serieus dachten gisteren na afloop. |
|
quote: Beetje snijen, beet peuken uitdrukken, beetje liggen op het podium. Het zal me een worst wezen, hij had ook wel gewoon achter z'n microfoonstandaard mogen staan en gewoon brullen. Niets mis mee, ga ik tenminste ook niet denken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Rot toch op man.alsof ik dat moet geloven. Fuck the world and fuck you |
|
Haha, dan niet hé! Ik ben hier niet om mensen te overtuigen. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |