|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehe, bij mij roept het dat iig niet op. Ik ben dan ook niet van de teksten en de diepere gedachte erachter, het gaat mij om de muziek, ik zie de zanger als een instrument. Begrijp me niet verkeerd, ik vond het in Arnhem echt helemaal geweldig, alleen dat gedoe hoeft van mij gewoon niet. Het zal de leeftijd wel zijn ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 23-07-2007 21:14] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:lol Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Oja en waarom dan wel? |
|
quote:Echt lollig ja, maar goed zegt wel wat over de mensen die dat serieus dachten, maar goed. Fuck the world and fuck you |
|
hier even wat filmpjes http://www.youtube.com/watch?v=4IXyYnBWCt4 http://www.youtube.com/watch?v=_ynO7VjxOrg heb ook nog een hoop foto's, die zal ik binnekort er even op zetten! Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
quote: Omdat je er zo uit zag, kan er ook niets anders van maken. |
|
quote: Dat iemand lelijk is wel niet zeggen dat hij het syndroom van down heeft [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-07-2007 22:00] |
|
Ik heb het woord lelijk ook (nog) niet in mijn mond genomen. |
|
quote: Ok wat is het dan wel? deed ik raar tegen je? Weet niet eens wie je bent eigenlijk maarja het zal wel |
|
een of andere pislul die waarschijnlijk er nog niet overheen is dat zijn ouders hem wietze hebben genoemd Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehe, nee je deed niet raar tegen je. We stonden schuin achter het drumstel te kijken en dachten serieus iemand met het syndroom van down vooraan in het publiek te zien. Niklas zelf dacht het achter af ook. Maakt niet uit verder, jouw reacties zijn nu al een stuk minder mongolide dan die van mental, dus dat bewijst maar weer. |
|
laat maar.zo'n rat als jij is mijn aandacht niet eens waard. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 23-07-2007 22:26] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dan deed ik erg wazig blijkbaar maarja kan ik me niet echt herinneren. |
|
quote: Kom je wel laat achter he, enkele posts eerder en je had wat extra tijd over gehouden voor andere dingen. |
|
quote: Ah, klote. Hij heerscht. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina |